quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef Devv het volgende:
[..]En dan is het ook nog niet eens 5km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
_!
Nee, netjes gedaan hoor!![]()
Leuk trouwens dat je je ook als stelletje kon opgeven, het snelste stelletje in 17 minuten!Toch mijn vriendin eens wat meer met de hardloopschoenen naar buiten sturen
.
Werkt fijn he?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me af waarom de LDL nog niet ingezet wordt in de reguliere geneeskunde.. Mijn verkoudheid is over, ik heb heerlijk geslapen, voel me energiek!
Even kijken of er vandaag nog tijd is voor een loopje, anders morgen. Heerlijk weer inderdaad!
Snel gaan, voor je het weet is het weer voorbij!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
Hier zo'n Bretonse lucht: blauw met witte wolken. Heel mooi weerquote:Op zondag 16 februari 2014 09:28 schreef mosselmossel het volgende:
Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord. De zon schijnt als een tierelier. De lucht is strakblauw. Het is een graad of zes. Ik ben blij en ga zo hollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Je spier gewoon even laten genezen. Even rust pakken. Van drie weken niks doen gaat je conditie echt niet achteruit. Echt niet.En soms kom je zelfs beter terug na zo'n rustperiode.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken.Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?
Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
mijn hardloopmeneer zei altijd: eerst technisch goed, dan pas afstanden. Dus wat je loopt , moet je goed doen, dus als je moe wordt moet je gewoon stoppenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Nog steeds prachtig hardloopweer en superveel zin om te gaan lopen maar ik voel die spier in m'n bovenbeen nog steeds zeuren, ik kan wel janken.Ben vorig jaar april begonnen met lopen dus nog niet zo heel lang bezig. Maar ik heb nog nooit langer dan een week niet gelopen. Nu ben ik redelijk paniekerig van aard dus kan iemand me geruststellen dat als ik 2, misschien 3 weken verstek laat gaan, ik niet van nul af aan moet beginnen?
Ondertussen ben ik op YouTube maar filmpjes gaan kijken over looptechniek maar ik word er niet veel wijzer van. Zodra ik het in 't echt probeer, word ik snel moe en vergeet ik weer 'goed' te lopen en krijg ik last van mijn rechterknie. Misschien omdat ik in de pogingen tot het goed lopen weer te veel overdrijf?
Je conditie zal echt niet helemaal weg zijn, misschien een klein stapje terug. Maar je kunt ook compenseren met andere dingen, pak wat meer de fiets, ga zwemmen (mits dit natuurlijk geen pijn doet)quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Conditie is niet zo maar ineens weg hoor, misschien moet je een paar stapjes terug in je opbouw, maar je hoeft echt niet van voren af aan te beginnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:38 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen: Bestellen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe maar even verslag, ik ben erg nieuwsgierig want ik sta op het punt om ze te bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |