SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo, daar kan ze het mee doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, daar kan ze het mee doen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!
moeders de vrouw dan? die-van-mij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
Emil zegt ook 'mijn meisje'. Ik vind dat echt helemaal niets, zelfs niet voor een jonge man als Emil.
Voor?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef Myr1978 het volgende:
Paul heeft een bijdrage gekregen...
Vakbekwaam?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
Waar dit vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
moeders de vrouw dan? die-van-mij?
of mijn favoriet:
the old ball and chain
ook nog plus 2 ... denk familiequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
weetutnie maar geef er geen stuiver voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Haar vaderquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb ook minder moeite met Billy, niet omdat ze minder stuitert maar omdat ze minder roddelt, zo vals en gemeen als ze eerst was , zo zie ik haar niet meer. Komt misschien wel omdat ze nu kan schilderen en daardoor minder op anderen let.
lijkt me duidelijk: van een of andere cock lul natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wou ik vanavond gaan doen en werd tot 2 x toe weggedraaid, schiet lekker op dus, vandaar dat ze minder roddeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zijn borg, bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:58 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Voor het zitten in het programma als ik het goed begrepen heb.
Juistemquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat wou ik vanavond gaan doen en werd tot 2 x toe weggedraaid, schiet lekker op dus, vandaar dat ze minder roddelt
quote:
Haar moet ik helemaal niet. Ik vind het een vals sekreet, Als er iemand een traantje laat is ze er als de kippen bij om er tegenaan te lebberen, om even later die persoon bij anderen helemaal de grond in te borenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?
Maar oke, zoals ze tegen Emil zei : "opkankeren"quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:59 schreef Myr1978 het volgende:
[..]![]()
(Love FG! Maar dat is een ander verhaal)
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
Emil zegt ook 'mijn meisje'. Ik vind dat echt helemaal niets, zelfs niet voor een jonge man als Emil.
Nah, komt vast omdat mijn vader me o.a. zo noemt, dan is het een beetje anders natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.Vrouw vind ik blugh en vrouwtje helemaal.
Niet dat het überhaupt tegen me gezegd wordt.
Slapen, doeg!
trusten meisjequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.Vrouw vind ik blugh en vrouwtje helemaal.
Slapen, doeg!
vaatwasser. laptop. melkmasjien. valt me nog mee dat ze geen ooglaserbehandeling krijgtquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Vast heel naïef van mij maar haarverf had ik echt niet verwacht.
Maar het kost weer geen drol zeker. Pfff. Amateurs.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen, doeg!
Ik vind haarverf en tanningspray nóg erger. Ik had echt verwacht dat we Billy met zwart haar zouden zien deze zomer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
vaatwasser. laptop. melkmasjien. valt me nog mee dat ze geen ooglaserbehandeling krijgt
dag deern. hinde. geitje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen, doeg!
Doen hooligans dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Baconbus het volgende:
Ze beginnen nu allemaal 'zuipen' te roepen. Zoals hooligans dat doen.
Niet dat hooligans dat roepen, ze riepen op standje 'hooligans'. Maar je weet donders goed wat ik bedoel.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet dat hooligans dat roepen, ze riepen op standje 'hooligans'. Maar je weet donders goed wat ik bedoel.
oosteuropese wel. de zg pooligans.quote:
Kaviaar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet wat Isa liep te eten ?
Nee maar Charlotte was zeer geïnteresseerd erin...quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet wat Isa liep te eten ?
naaktslak uit t vuistje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, Lot wou het weten, dan wil ik het ook weten .
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde) mensen op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.quote:Ik vind dit toch echt dronkemansgelul van Paul. Hij weet wel weer hoe het zit bij een ander..
Hij zag dat Laura ermee zat dat er al een aantal op bed lagen en heeft geregeld dat iedereen haar deed feliciteren om 12 uurquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zet er dan ook ff bij wat zo top is.
Dit is non-info.
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde mensen) op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind dit toch echt dronkemansgelul van Paul. Hij weet wel weer hoe het zit bij een ander..
tnxquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef frensje het volgende:
[..]
Hij zag dat Laura ermee zat dat er al een aantal op bed lagen en heeft geregeld dat iedereen haar deed feliciteren om 12 uur
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. en breek me de bek al helemaal niet open over de kijkertjes naar dit programma.
En heel hard Schijtkut roepen.. Wat een figuur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Het wordt weer tijd voor een Chineesje.
Vanass: Hey Jimmy, in het donker ben je nog knapper als in het licht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En heel hard Schijtkut roepen.. Wat een figuur.
Jij hebt er kijk op, kijkertje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde mensen) op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.
Wat me opvalt is dat de samenwerking in Utopia steeds positiever wordt ondanks (of misschien wel dankzij) alle persoonlijke "schermutselingen". Dat in tegenstelling tot de mensen in dit topic: die hebben vooral een negatieve mening over personen.
quote:
Er zijn steeds (en die zullen er blijven) hoogtepunten en dieptepunten, net zoals in het werkelijke levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op, kijkertje.
Zo is er bijvoorbeeld vandaag een heel mooie samenwerking ontstaan tussen Isabella en Andrea, om maar eens iets te noemen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |