SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo, daar kan ze het mee doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, daar kan ze het mee doen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen!
moeders de vrouw dan? die-van-mij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
Emil zegt ook 'mijn meisje'. Ik vind dat echt helemaal niets, zelfs niet voor een jonge man als Emil.
Voor?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef Myr1978 het volgende:
Paul heeft een bijdrage gekregen...
Vakbekwaam?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
Waar dit vandaan komt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
moeders de vrouw dan? die-van-mij?
of mijn favoriet:
the old ball and chain
ook nog plus 2 ... denk familiequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
weetutnie maar geef er geen stuiver voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Haar vaderquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb ook minder moeite met Billy, niet omdat ze minder stuitert maar omdat ze minder roddelt, zo vals en gemeen als ze eerst was , zo zie ik haar niet meer. Komt misschien wel omdat ze nu kan schilderen en daardoor minder op anderen let.
lijkt me duidelijk: van een of andere cock lul natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:55 schreef community het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wou ik vanavond gaan doen en werd tot 2 x toe weggedraaid, schiet lekker op dus, vandaar dat ze minder roddeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?
Zo... Dat lucht op
[ afbeelding ]
Zijn borg, bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:58 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Voor het zitten in het programma als ik het goed begrepen heb.
Juistemquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat wou ik vanavond gaan doen en werd tot 2 x toe weggedraaid, schiet lekker op dus, vandaar dat ze minder roddelt
quote:
Haar moet ik helemaal niet. Ik vind het een vals sekreet, Als er iemand een traantje laat is ze er als de kippen bij om er tegenaan te lebberen, om even later die persoon bij anderen helemaal de grond in te borenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Luister jij weleens naar de onderonsjes die ze met Lot heeft?
Maar oke, zoals ze tegen Emil zei : "opkankeren"quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:59 schreef Myr1978 het volgende:
[..]![]()
(Love FG! Maar dat is een ander verhaal)
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef Grunge. het volgende:
Emil zegt ook 'mijn meisje'. Ik vind dat echt helemaal niets, zelfs niet voor een jonge man als Emil.
Nah, komt vast omdat mijn vader me o.a. zo noemt, dan is het een beetje anders natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.Vrouw vind ik blugh en vrouwtje helemaal.
Niet dat het überhaupt tegen me gezegd wordt.
Slapen, doeg!
trusten meisjequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind meisje eigenlijk op zijn tijd wel leuk.Vrouw vind ik blugh en vrouwtje helemaal.
Slapen, doeg!
vaatwasser. laptop. melkmasjien. valt me nog mee dat ze geen ooglaserbehandeling krijgtquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Vast heel naïef van mij maar haarverf had ik echt niet verwacht.
Maar het kost weer geen drol zeker. Pfff. Amateurs.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen, doeg!
Ik vind haarverf en tanningspray nóg erger. Ik had echt verwacht dat we Billy met zwart haar zouden zien deze zomer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
vaatwasser. laptop. melkmasjien. valt me nog mee dat ze geen ooglaserbehandeling krijgt
dag deern. hinde. geitje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slapen, doeg!
Doen hooligans dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Baconbus het volgende:
Ze beginnen nu allemaal 'zuipen' te roepen. Zoals hooligans dat doen.
Niet dat hooligans dat roepen, ze riepen op standje 'hooligans'. Maar je weet donders goed wat ik bedoel.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet dat hooligans dat roepen, ze riepen op standje 'hooligans'. Maar je weet donders goed wat ik bedoel.
oosteuropese wel. de zg pooligans.quote:
Kaviaar?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet wat Isa liep te eten ?
Nee maar Charlotte was zeer geïnteresseerd erin...quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef Punkman het volgende:
Iemand die weet wat Isa liep te eten ?
naaktslak uit t vuistje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, Lot wou het weten, dan wil ik het ook weten .
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde) mensen op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.quote:Ik vind dit toch echt dronkemansgelul van Paul. Hij weet wel weer hoe het zit bij een ander..
Hij zag dat Laura ermee zat dat er al een aantal op bed lagen en heeft geregeld dat iedereen haar deed feliciteren om 12 uurquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zet er dan ook ff bij wat zo top is.
Dit is non-info.
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde mensen) op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind dit toch echt dronkemansgelul van Paul. Hij weet wel weer hoe het zit bij een ander..
tnxquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef frensje het volgende:
[..]
Hij zag dat Laura ermee zat dat er al een aantal op bed lagen en heeft geregeld dat iedereen haar deed feliciteren om 12 uur
Ga gerust je gang.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:10 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja. en breek me de bek al helemaal niet open over de kijkertjes naar dit programma.
En heel hard Schijtkut roepen.. Wat een figuur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Het wordt weer tijd voor een Chineesje.
Vanass: Hey Jimmy, in het donker ben je nog knapper als in het licht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En heel hard Schijtkut roepen.. Wat een figuur.
Jij hebt er kijk op, kijkertje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde mensen) op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.
Wat me opvalt is dat de samenwerking in Utopia steeds positiever wordt ondanks (of misschien wel dankzij) alle persoonlijke "schermutselingen". Dat in tegenstelling tot de mensen in dit topic: die hebben vooral een negatieve mening over personen.
quote:
Er zijn steeds (en die zullen er blijven) hoogtepunten en dieptepunten, net zoals in het werkelijke levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Jij hebt er kijk op, kijkertje.
Zo is er bijvoorbeeld vandaag een heel mooie samenwerking ontstaan tussen Isabella en Andrea, om maar eens iets te noemen. Toch?
Je bedoelt dat na 6 weken mensen eindelijk een klein beetje oog voor elkaar krijgen en dat er enigzins een kentering is gekomen in de totale anarachie. Het zijn nu een stel asociale labielen die redelijk op elkaar afgestemd zijn ja, da klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde mensen) op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.
Wat me opvalt is dat de samenwerking in Utopia steeds positiever wordt ondanks (of misschien wel dankzij) alle persoonlijke "schermutselingen". Dat in tegenstelling tot de mensen in dit topic: die hebben vooral een negatieve mening over personen.
Behalve Andrea. Die is op niemand afgestemd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:31 schreef community het volgende:
[..]
Je bedoelt dat na 6 weken mensen eindelijk een klein beetje oog voor elkaar krijgen en dat er enigzins een kentering is gekomen in de totale anarachie. Het zijn nu een stel asociale labielen die redelijk op elkaar afgestemd zijn ja, da klopt.
Jimmy en Nicolien zou ik niet asociaal en labiel willen noemen. Hoewel die laatste er pas in zit. De rest... tja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:31 schreef community het volgende:
[..]
Je bedoelt dat na 6 weken mensen eindelijk een klein beetje oog voor elkaar krijgen en dat er enigzins een kentering is gekomen in de totale anarachie. Het zijn nu een stel asociale labielen die redelijk op elkaar afgestemd zijn ja, da klopt.
Ik dacht dat jij zou gaan pitten en ik ook trouwens. Trustenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jimmy en Nicolien zou ik niet asociaal en labiel willen noemen. Hoewel die laatste er pas in zit. De rest... tja.
Veder heb je zeker gelijk.
Mja... smartphone mee naar boven he.. dan krijg ik ditquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:36 schreef community het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan pitten en ik ook trouwens. Trusten
Vind jij jezelf heel sociaal en labiel in verhouding met deze mensen? En hoe lang zou jij er over doen om iemand te leren kennen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:31 schreef community het volgende:
[..]
Jazeker vind ik dat. Ik ben ook beter gemanierd, veel empathischer, veel minder primair en zelfbaatzuchtig. Dit zijn bijna allemaal stuk voor stuk patienten. Dat is het enige dat je ze niet kwalijk kunt nemen, dat ze toegelaten zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vind jij jezelf heel sociaal en labiel in verhouding met deze mensen? En hoe lang zou jij er over doen om iemand te leren kennen?
In welk opzicht "beter gemanierd" en waarom is dat "beter"? Empathischer kan ik niet beoordelen of je dat bent, maar in deze groep is er iig geen gebrek aan emphatie. Ik heb juist de indruk dat er een grotere behoefte is aan begrip voor elkaar dan er in de "gewone" maatschappij is. Dat is ook niet zo vreemd omdat je elkaar niet kunt ontlopen in deze situatie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
[..]
Jazeker vind ik dat. Ik ben ook beter gemanierd, veel empathischer, veel minder primair en zelfbaatzuchtig. Dit zijn bijna allemaal stuk voor stuk patienten. Dat is het enige dat je ze niet kwalijk kunt nemen, dat ze toegelaten zijn.
Dat heeft er wel degelijk mee te maken! Als je iemand echt kent weet je ook waarom hij/zij zo reageert. Als je iemand door en door kent accepteer je ook meer negatieve reacties naast de positieve.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef community het volgende:
Iemand kennen heeft niets te maken maken met oog voor een ander hebben.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef bull1966 het volgende:
aan wie doet me dat wit hondje toch denken ??????
[ afbeelding ]
Kut de krep ... degenen die zich in die koeienstal het meest profileren zijn mindere goden uit de samenleving.. lomp, labiel, borderline,psygoten,afhankelijk,onbehouwen, asociaal tot compleet schofterig en nog veel meer, daar hoef je ze echt niet voor te 'kennen'.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat heeft er wel degelijk mee te maken! Als je iemand echt kent weet je ook waarom hij/zij zo reageert. Als je iemand door en door kent accepteer je ook meer negatieve reacties naast de positieve.
Als je iemand nog niet kent zal een voor jou "vreemde" reactie tot een negatief oordeel leiden die je later weer bij moet stellen. Tenzij je verwacht dat iedereen hetzelfde is als jij. Dan voldoet natuurlijk niemand.
Heb vaker jouw commentaar gezien op het melken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:16 schreef Brabopapa het volgende:
Boer John heeft een ding fout gedaan met zijn haast, hij heeft de slang dwars op de koe laten liggen onder het melken, daardoor wordt de koe ongeljk gemolken (de kant van de slang is zwaarder als de slangloze kant, hij moest die slang in de lengteas van de koe houden)
Niet echt..quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb vaker jouw commentaar gezien op het melken.
Jij hebt er echt verstand van he?
Tijd om die koeien te dumpen, nu gaan ze dus nog eerder naar bedquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
7 uur was het voorstel van boer John
Ik zie dat Isabelle en Jimmy nog wel doen, maar voor de rest is dat vast niet haalbaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
7 uur was het voorstel van boer John
Boer Klaver is gisteren even langs gekomen.quote:
Nica moet dat ook wel kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik zie dat Isabelle en Jimmy nog wel doen, maar voor de rest is dat vast niet haalbaar
's ochtends is steeds zelfde riedeltje, dus kan mij gestolen wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:42 schreef Brabopapa het volgende:
Het gaat niet alleen om het melken, er moet 's ochtends meer activiteit komen, zonder koeien heb je dat niet, en ligt iedereen tot de middag in bed, of de poortwachters moeten bezoektijden gaan hanteren dat ze in dat kader een ochtend routine gaan krijgen,
Wat zit je dan nog te kijken,,,Maar als het zo de elke ochtend wordt vallen er veel af volgens mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
's ochtends is steeds zelfde riedeltje, dus kan mij gestolen worden
Kijken? hij staat aanquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:46 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Wat zit je dan nog te kijken,,,Maar als het zo de elke ochtend wordt vallen er veel af volgens mij.
Dit is wel ontspannend voor Isa lijkt me...quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar zo is het een stille boel toch?
Ja, het leven begint daar pas als Paul, Hakim en Ruud eruit zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar zo is het een stille boel toch?
Zitten ze daar voor hunzelf of voor ons?quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is wel ontspannend voor Isa lijkt me...
helemaal mee eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij weet ook best wel hoe het zit met hemzelf. Daar komt hij steeds meer achter. Net zoals alle anderen. Er worden een aantal (voor elkaar wildvreemde) mensen op een paar vierkante meter bij elkaar gebracht. Ze beginnen elkaar te kennen en te waarderen/tolereren. Groepswerking in optima forma.
Ruud mag wel blijven, maar met Paul en Hakim eruit zou het leven daar een stuk verbeteren inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het leven begint daar pas als Paul, Hakim en Ruud eruit zijn
Rienk heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:04 schreef chufi het volgende:
Ruud had het gisteren toch over aardbevingen in Groningen door hun aardgas gebruik.... Gelijk had ie dus
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-groningen.html
Ja want dan hoeven ze niet meer zachtjes te doen😊quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, het leven begint daar pas als Paul, Hakim en Ruud eruit zijn
Ja zei ik ook al, maar waarschijnlijk wil ze de rest niet wakker maken met het lawaai... Maar als ze het buiten bij de werkplaats doen zal het ook wel meevallen als ze de deur een beetje dicht houden..quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:57 schreef formule het volgende:
He wacht even de melkmachine moet nog schoon gemaakt worden
Isa je bed uit je vergeet een heel belangrijk onderdeel van het melken
Ben het er niet mee eens,Aike moet eruit ze maakt Utopia kapot met haar ideeen over geld verdienen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ruud mag wel blijven, maar met Paul en Hakim eruit zou het leven daar een stuk verbeteren inderdaad.
Bull...ze moeten gewoon veel geld verdienen, dat doet John ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:08 schreef formule het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens,Aike moet eruit ze maakt Utopia kapot met haar ideeen over geld verdienen.
Geld speelt buiten Utopia een grote rol maar het gaat erom met minder kan het ook
Ik doe niet meequote:Op donderdag 13 februari 2014 08:11 schreef chufi het volgende:
Yoga lessen met Nicoline,... 10 lessen 200 E, maximaal 10 personen per groep
Denk het niet JdeM had dan en programma over zijn eigen leven kunnen maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bull...ze moeten gewoon veel geld verdienen, dat doet John ook
Des te meer dingen kunnen ze ondernemen en dus leuker voor de kijker
Achter de schermen is ook vast interessanter dan ditquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:21 schreef formule het volgende:
[..]
Denk het niet JdeM had dan en programma over zijn eigen leven kunnen maken.
Hakim en Paul hebben het toch ook alleen maar over het grote geld binnenhalen? Vooral hun 1 op 1 gesprekjes gaan er vaak over. Ze hebben niks met alternatieve benaderingen. Dat is allemaal zweefgedoe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:08 schreef formule het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens,Aike moet eruit ze maakt Utopia kapot met haar ideeen over geld verdienen.
Geld speelt buiten Utopia een groote rol maar het gaat erom met minder kan het ook
Ik hoorde ook dat ze alcohol mogen verkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Firma Drees in tha house.
Lekker vroeg.
Aike krijgt te horen dat ze met de biomarkt alcohol mogen verkopen?
Nico zit er ook bij en kent ook nog wel wat winkels voor op de markt.
Bedankt voor de bevestiging van de alcohol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat ze alcohol mogen verkopen.
(Goejemorguh, bij de weg)
Wie zegt dat het in Utopia niet mag draaien om geld verdienen? En wie heeft gezegd dat het gaat om het met minder geld te doen? De vermeende opzet van het programma is in een jaar tijd een samenleving op te bouwen en over geitenwollensokkenidealen (3x woordwaarde) is nooit gesproken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:08 schreef formule het volgende:
[..]
Geld speelt buiten Utopia een groote rol maar het gaat erom met minder kan het ook
Precies...ik zou ook een klein paradijsje bouwen. In het begin ff hard werken en daarna profiteren van je vruchtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Hakim en Paul hebben het toch ook alleen maar over het grote geld binnenhalen? Vooral hun 1 op 1 gesprekjes gaan er vaak over. Ze hebben niks met alternatieve benaderingen. Dat is allemaal zweefgedoe.
Aike wil ook groot inderdaad, de rest noemt ze 'knutselclub' (terwijl ze zonder de knutselclub inmiddels een legen kluis zouden hebben.
Ik snap het niet. Het is maar 1 jaar, het is een experiment om te kijken hoe het anders kan. Het zo inrichten dat ze daar een leuke tijd hebben. Met eenvoudige middelen en een hoop creativiteit een klein paradijsje maken.
Bouw een jaccuzi op het terrein, met een leuke bar erbij (Lots sapjesbar), een sportveldje, een erathship om lekker in de mediteren en in terug te trekken, een sauna, een leuke zithoek enz. enz. zouden ze daar een heerlijke zomer kunnen hebben. En dan hebben ze tenminste een doel. Dat is er nu niet.
211 euro omzet gehad op de bio marktquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Firma Drees in tha house.
Lekker vroeg.
Aike krijgt te horen dat ze met de biomarkt alcohol mogen verkopen?
Nico zit er ook bij en kent ook nog wel wat winkels voor op de markt.
Zo ook mijn ding met een bezoek regiem van 50 man... ideaal voor bedrijfsfeestjes enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies...ik zou ook een klein paradijsje bouwen. In het begin ff hard werken en daarna profiteren van je vruchten
Die gaan er ook als eerste weer uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:38 schreef 5thencounter het volgende:
Elke nieuwe bewoner gaat wel lekker profiteren van opgemaaktje bedjes en een goed gevulde kluis... de eerst uur bewoners zullen vroeg of laat de pleuris in moeten krijgen.. Nicje is el zo'n profiteuse
Was snel gedaan, ging goed volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bedrijvigheid al op de vroege morgen zeg/
Weet iemand hoe het Isabel is vergaan met melken, stond nog niet in de SV?
Isa is deze morgen met Jim gaan melken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bedrijvigheid al op de vroege morgen zeg/
Weet iemand hoe het Isabel is vergaan met melken, stond nog niet in de SV?
Dat klopt, Utopia hoeft niet duurzaam en groen te zijn. Denk dat, bijvoorbeeld, een Hakim daar niets om geeft. Echter, Stichting Doen is volgens mij al vanaf het begin betrokken bij het programma, deze stichting zet zich in voor projecten die bijdragen aan een groene, sociale en creatieve samenleving.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie zegt dat het in Utopia niet mag draaien om geld verdienen? En wie heeft gezegd dat het gaat om het met minder geld te doen? De vermeende opzet van het programma is in een jaar tijd een samenleving op te bouwen en over geitenwollensokkenidealen (3x woordwaarde) is nooit gesproken.
Thnx HiDiHoquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was snel gedaan, ging goed volgens mij
Daar gaan we al dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Isa is deze morgen met Jim gaan melken.
Daarna hebben ze melk naar binnen gebracht enis Isa alleen naar de stal gegaan om te mesten en de kippen te doen.
Weinig eieren nog zo op de vroege morgen.
Melkkar moet nog schoongemaakt worden, Isa is terug der nest in gekropen en komt er zelfs niet uit voor de firma Drees om over de bio markt te praten.
Precies.....belangen van sponsorsquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:43 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Dat klopt, Utopia hoeft niet duurzaam en groen te zijn. Denk dat, bijvoorbeeld, een Hakim daar niets om geeft. Echter, Stichting Doen is volgens mij al vanaf het begin betrokken bij het programma, deze stichting zet zich in voor projecten die bijdragen aan een groene, sociale en creatieve samenleving.
De inwoners hebben (moesten?) dit uitgangspunt overgenomen vanaf het begin.
Kom je zaken doen zit dat ongewassen stuk secreet in de nachtkledij aan tafel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:47 schreef goldenoldie het volgende:
zweefteef zit zich er weer mee te bemoeien
Zo hoor je dus dat het vorige keer niet goed geregeld was, en ze zelf de indeling van de markt hebben moeten maken. Dat er onvoldoende parkeer ruimte voor de auto's is, vorige keer met 8 man ging het net goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:49 schreef 5thencounter het volgende:
Goeie kerel, die marktmeneer.. geeft ze alle info die ze nodig hebben.
[ afbeelding ]
En waar gaat Regie de grens leggen? bij 50 kramen? 100 kramen? 200 bezoekers? elke week markt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hoor je dus dat het vorige keer niet goed geregeld was, en ze zelf de indeling van de markt hebben moeten maken. Dat er onvoldoende parkeer ruimte voor de auto's is, vorige keer met 8 man ging het net goed.
Lekker dan, ze komen nu met 20 man.
Dus moeten ze in twee delen de markt gaan opzetten volgens Aike 10 om 10
Mogen ze wel een uurtje of zo eerder beginnen willen ze op tijd alles klaar hebben.
Dat wordt lachen, want Isa moet wel eerst de koeien ook doen tadaaaaaaaa
Goedemorgen met een bakkiequote:Op donderdag 13 februari 2014 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo hoor je dus dat het vorige keer niet goed geregeld was, en ze zelf de indeling van de markt hebben moeten maken. Dat er onvoldoende parkeer ruimte voor de auto's is, vorige keer met 8 man ging het net goed.
Lekker dan, ze komen nu met 20 man.
Dus moeten ze in twee delen de markt gaan opzetten volgens Aike 10 om 10
Mogen ze wel een uurtje of zo eerder beginnen willen ze op tijd alles klaar hebben.
Dat wordt lachen, want Isa moet wel eerst de koeien ook doen tadaaaaaaaa
Ik hoop dat ie er een keer doodziek van wordtquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul wakker.
Beweging in de kamer van de heren, ruud zo te zien.
Eens kijken of we het ochtend ritueel van Emiele weer in beeld krijgen.
Pakt al 2 dagen achter elkaar sneakie 2 eieren om ze rouw naar binnen te werken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:54 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Goedemorgen met een bakkie![]()
Het zou mij niet verbazen dat Nic de biomarkt gaat doen.
Ze wordt er in ieder geval door Aike erg in betrokken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Een een chtaavmixûûjkraam voor Nicoo's soepjes.. ik hoor haar daar nou al 4x per dag over soepjes jengelen
We zullen zien, misschien wordt het nu met 20 kramen wel een grote chaosquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En waar gaat Regie de grens leggen? bij 50 kramen? 100 kramen? 200 bezoekers? elke week markt?
De afspraak bleek niet in de agenda te staan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan we al dus.
SNap je niet van zo jonge meid, lekker op tijd er uit en je dingen doen is helemaal niets mis mee.
Schandalig eigenlijk dat ze terug de nest in gaat terwijl er iemand voor de biomarkt is.
Hopelijk geeft Boer Sjon ze op duidelijke wijze te verstaan dat die machine gelijk schoongemaakt moet worden.
Tegen 10.32 uurquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe laat begint Paul te janken? nog voor 12 uur?
EN as zaterdag al eters.. het leek even of Vanes ervan schrok hoe snel dat wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zullen zien, misschien wordt het nu met 20 kramen wel een grote chaos(laten we het hopen)
Ik vind wel dat ze alles te makkelijk op een presenteerblaadje krijgen aan gerijkt. Ze bedenken eigenlijk heel erg weinig tot niets zelf.
DIt is meer, hoe bouwt de buitenwereld een nieuwe samenleving en volgen de bewoners deze 'opdrachten' uit.
Gaat goed daarquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De afspraak bleek niet in de agenda te staan.En direct schoonmaken van de machine 's morgens zal 'm niet gaan worden, Dat moet binnen gebeuren en gaat gepaard met een hoop lawaai en aangezien het staand beleid is dat het hele zooitje tot 's middags op bed blijft liggen, zal dat later moeten gebeuren.
.
De productie bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En waar gaat Regie de grens leggen? bij 50 kramen? 100 kramen? 200 bezoekers? elke week markt?
Alles is Regie bij mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De productie bedoel je waarschijnlijk.
Ja hoe dat zal verlopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
EN as zaterdag al eters.. het leek even of Vanes ervan schrok hoe snel dat was
Oké we zullen zienquote:
Ik had het idee dat ze van niks wist. Ze verwachtte de eerste gasten pas volgende week zaterdag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:59 schreef 5thencounter het volgende:
EN as zaterdag al eters.. het leek even of Vanes ervan schrok hoe snel dat was
Ligt eraan hoe laat hij naar de zenderkamer moet komenquote:
Ik hoorde haar van de week wel zeggen tegen Nicole dat zaterdag haar restaurantje open ging.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze van niks wist. Ze verwachtte de eerste gasten pas volgende week zaterdag.
Dan leg je nogal wat verantwoording neer bij die stagiairs van ¤ 400 per maandquote:
De vriendinnen die willen komen zijn op denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef Persefoneia het volgende:
Wellicht is het mij ontgaan, maar hoe staat het eigenlijk met de massages van Andrea? Ik hoor daar helemaal niets meer over. Zie haar ook helemaal niet meer in die ruimte.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef Parlay het volgende:
Goedemorgen![]()
Paul wil een zithoek maken bij de open haard, laagDre d'r massageding moet verplaatst worden.Ze wil een rustige plek.
Ik stel voor de maan.
Las gisteren al zoiets, heeft ze dat verteld of een brief er over gekregen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea gaat geen medebewoners meer masseren. Dat vindt Anton niet leuk
Paul, Andrea en Aike staan nu net buiten te praten over een aparte hoek voor de massage ruimte van Andrea.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef Persefoneia het volgende:
Wellicht is het mij ontgaan, maar hoe staat het eigenlijk met de massages van Andrea? Ik hoor daar helemaal niets meer over. Zie haar ook helemaal niet meer in die ruimte.
Ik begreep dat het restaurant dan klaar moet zijn. Over gasten werd nog niet gesproken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde haar van de week wel zeggen tegen Nicole dat zaterdag haar restaurantje open ging.
Had ik wel begrepen, maar goed ik kan het ook verkeerd hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep dat het restaurant dan klaar moet zijn. Over gasten werd nog niet gesproken.
Ze zei het net. Zal wel in de brief hebben gestaan die ze eerder van hem kreeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren al zoiets, heeft ze dat verteld of een brief er over gekregen?
O jee, als hij dan maar niet met de Hummer de tent in komt rijden als ze Happy een 'beurt'quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zei het net. Zal wel in de brief hebben gestaan die ze eerder van hem kreeg.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:07 schreef Clank het volgende:
Gaan ze nu een massage salon maken voor Andrea terwijl er niemand is die gemasseerd wil worden.. goeie investering
Scootmobielquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als hij dan maar niet met de Hummer de tent in komt rijden als ze Happy een 'beurt'geeft
Raar mannetje dus die Anton, of zou hij een reden hebben waarom ze geen mannen mag doen![]()
quote:
Iedere man die iets met die gestoorde wil is raar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar mannetje dus die Anton, of zou hij een reden hebben waarom ze geen mannen mag doen![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Iedere man die iets met die gestoorde wil is raar.
nou isa zegt dan doodleuk om jullie niet te storen anders krijg ik dat weer over me heen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Clank het volgende:
Andrea ziet dat de melkmachine nog niet is schoongemaakt. 'Geweldig' zegt ze. Heeft ze weer wat om Isa op te pakken.
Ha ha, dan zie je moeders met een kind voor en een kind achter op de fiets.quote:
Dat is de korte versiequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou isa zegt dan doodleuk om jullie niet te storen anders krijg ik dat weer over me heen.
Andrea uitgelult
Zo zou het moeten gaan dan he
dan zal ze er niet bij vertellen dat dit voor de herrie is, maar ze moet het gewoon doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Clank het volgende:
Andrea ziet dat de melkmachine nog niet is schoongemaakt. 'Geweldig' zegt ze. Heeft ze weer wat om Isa op te pakken.
9.13quote:
Zou Paul van de psy sigaretten voorgeschreven krijgen? Als ie niet mag roken trekt Paul het helemaal niet meer denk ik..quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:12 schreef renevanlaaren het volgende:
ongelofelijk hoeveel die paul rookt,pakje lijkt niet op te gaan
O jee jankt Paulquote:
Ja precies, ze kan ook dat melkapparaat gelijk schoonmaken, dan zijn ze allemaal in een keer wakker lekker vroeg! Maar die zeik Andrea heeft altijd wat, die nep christen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou isa zegt dan doodleuk om jullie niet te storen anders krijg ik dat weer over me heen.
Andrea uitgelult
Zo zou het moeten gaan dan he
Nou...ik kan het niet duidelijk zien...maar hij staat op springenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jankt Paul
Weet iemand al wat er in die brief stond van gisteren?
Hij moet nog even wachten hoor tot 10.32quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou...ik kan het niet duidelijk zien...maar hij staat op springen
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja precies, ze kan ook dat melkapparaat gelijk schoonmaken, dan zijn ze allemaal in een keer wakker lekker vroeg! Maar die zeik Andrea heeft altijd wat, die nep christen!
Wat een ontevreden gezicht (wilde geen smoelwerk schrijven) Kan dat mens niet meer horen de griezel!
Dan moet Billy 'm maar melkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.
Dit is gewoon zijn gebruikelijke gerochelquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, er zullen al wel mensen zijn die alweer gemaild hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.
Om de rest niet wakker te maken. De tere zieltjes hebben hun nachtrust hard nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef schizolientje het volgende:
waarom staan de dames in de keuken te fluisteren/
Jawel dan is het gelijk oorlog, bij die luie figuren daar!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ze hebben daar nu een machine voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet Billy 'm maar melken
Getver, heb zo raar beeld bij het intieme gedeelte van Paul momenteelquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koeien zijn al gedaan door Isaquote:
Hij moet nog een zithoek makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef 5thencounter het volgende:
Paul raakt eindelijk een beetje uitgeklust lijkt het wel.. tijd voor zijn Exit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal die machine er snel weer weggaan, want ze gaan er echt hun nacht ochtend middagrust niet voor op gaan geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ruud, als-ie niet teruggefloten wordtquote:
Laminaat op schroeven, is gelijk een heel ander gezichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze die tafels wel eenns schuren en lakken, vind het nu een vies gezicht die tafels!
Ja nu je dit zegt ............inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Weinig drukte nog om de verjaardag van Laura, een heel verschil met mastrubeertje haar verjaardag.
Nicoline hoeft zich niet veel zorgen te maken denk ik. Volgens mij heeft de groep haar al omarmd. En wie het waagt op haar te stemmen krijgt het met Paul aan de stokquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaat iedereen op 19 februari zijn stemmen inzetten op Nicoline, of is zij uitgesloten van deze stemming?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef bull1966 het volgende:
aan wie doet me dat wit hondje toch denken ??????
[ afbeelding ]
Lau zal niet zo'n poeha willen, heel ander type.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Weinig drukte nog om de verjaardag van Laura, een heel verschil met mastrubeertje haar verjaardag.
20 Kramen, en Nicolienesoepjes..jôh ze gaan binnenlopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zoals ik het zie blijft het altijd armoede daar
Dacht dat dat een week uitgesteld wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe dat zal verlopen![]()
Het "restaurant' is nog niet eens klaar. Heeft ze al een menukaart, weet ze überhaupt wel wat ze de mensen wil voor schotelen?
Is er al gesproken over wie haar gaat helpen met serveren, of gaat ze alles alleen doen?
O ik moet er niet aan denken die menskes die daar gaan eten![]()
![]()
En...................ze mogen alcohol verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
20 Kramen, en Nicolienesoepjes..jôh ze gaan binnenlopen
O dat heb ik gemist .......is dat zo ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:24 schreef Brabopapa het volgende:
Dat gaat hem niet lukken, nu ze hun tanden buiten moeten gaan poetsen...
O is dat zo, dan heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:24 schreef Britan het volgende:
[..]
Dacht dat dat een week uitgesteld was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |