quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Dat is een Nederlander.. ik zie geen probleemquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12 duizendste...zo veel marge heeft ie daar niet
Echt raar zou dat niet zijn. Maar het zou mooier zijn als de buitenlanders ook commerciële ploegen zouden hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Aguero het volgende:
Van mij mogen wereldbekers ook wel in de pakken van de ploegen gereden worden.
Met dank aan Ritsma.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Gerard niet terug was gekomen in 2001 had hij hier nooit gezeten.
Niet gezien. Maar de tweede rij zijn meestal gewoon bezoekers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef b2py het volgende:
Wie is die blonde achter Van velde? Sorry if already asked..
Stefan Kramer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef snellejelle het volgende:
Stefan had Sven willen zijn, logisch ook.
die chick? Koen Verweij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef b2py het volgende:
Wie is die blonde achter Van velde? Sorry if already asked..
Leek een zweedse ofzo..quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar de tweede rij zijn meestal gewoon bezoekers.
Welke 6quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Met dank aan Ritsma.
Ritsma postuum toch verantwoordelijk voor 6 gouden medailles.
Deze Spelen beginnen aardig wat schaatsters Ritsma te overtreffen wat betreft Olympische prestaties.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Montov het volgende:
[..]
Met dank aan Ritsma.
Ritsma postuum toch verantwoordelijk voor 6 gouden medailles.
Beorn Nijenhuis... die was ik bijna vergeten... die is eigenlijk ook ineens helemaal weggevallen he sinds 2010quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoezo nog net niet? Ze deden vroeger trio met JakkoJan en soms kwartetten met Beorn.
Zeker, maar dat zou het ook voor sponsoren een stuk aantrekkelijker worden. De extra exposure die je dan krijgt zou ook buitenlandse sponsoren over de streep kunnen halen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt raar zou dat niet zijn. Maar het zou mooier zijn als de buitenlanders ook commerciële ploegen zouden hebben.
Was nooit echt een topper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beorn Nijenhuis... die was ik bijna vergeten... die is eigenlijk ook ineens helemaal weggevallen he sinds 2010
Zo goed was Ritsma dan ook niet op de Spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze Spelen beginnen aardig wat schaatsters Ritsma te overtreffen wat betreft Olympische prestaties.
In het HHH zojuist ook al ja. Maar Mulder net zo, noemde beslist.nl in een aparte zin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef DeeBee het volgende:
Hij is wel Loyal aan z'n Brand, die Groothuis.![]()
Wereldtopper in het all-rounden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zo goed was Ritsma dan ook niet op de Spelen.
Ja. Want nu hoor je de namen van de ploegen weleens. Maar voor de meeste schaatsers denk je van oh ja die rijdt voor ...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zou het ook voor sponsoren een stuk aantrekkelijker worden. De extra exposure die je dan krijgt zou ook buitenlandse sponsoren over de streep kunnen halen.
Die miste ik ook al. En Jaques de Koningquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beorn Nijenhuis... die was ik bijna vergeten... die is eigenlijk ook ineens helemaal weggevallen he sinds 2010
In die jaren blonken 'we' vooral uit in de niet-Olympische jarenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Meer medailles gewonnen dan 9 van de 10 andere Nederlandse schaatsers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
men vermoedt dat hij is gestoptquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwa nee hoor. Enige van wie ik in de war raak zijn de Mulders. Voor de rest weet ik het wel aardigquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Want nu hoor je de namen van de ploegen weleens. Maar voor de meeste schaatsers denk je van oh ja die rijdt voor ...
En dezen. Beorn was wel een topper hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was nooit echt een topper.
Ik mis Simon Kuipers vooral.
Daarom gaat het zo goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef marcodej het volgende:
Valt wel op dat ze zo benaderbaar zijn deze Spelen. Normaal kwamen ze nergens opdagen als ze nog een afstand moeten rijden.
Leuke flukes inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dezen. Beorn was wel een topper hoorKon gekke dingen doen.
Ja ok, maar iemand die net iets minder vaak kijkt, weet dat buiten TVM niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa nee hoor. Enige van wie ik in de war raak zijn de Mulders. Voor de rest weet ik het wel aardig
jammer dat je hun verdenkt van overactingquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze zijn er wel voor gaan zitten he.
Alhoewel dit zwaar in scene is gezet.
De schaatsbaan ligt volgens mij op een steenworp van de studio en het Olympisch dorp... dus dat maakt het stukken makkelijker om even langs te wippenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef marcodej het volgende:
Valt wel op dat ze zo benaderbaar zijn deze Spelen. Normaal kwamen ze nergens opdagen als ze nog een afstand moeten rijden.
En heywoodu kijkt niet eens.quote:
De NOS heeft vandaag een beetje moeite met jaartallen en leeftijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef DeLuna het volgende:
"Hij deed al mee in 1998"
In 1992 ook al koekoek
De Marleen Veldhuis van Japan.quote:
Ik heb moeite met de NOSquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS heeft vandaag een beetje moeite met jaartallen en leeftijden.
Ze lijken wel op Hansiequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
jammer dat je hun verdenkt van overacting
Maar dat is logisch.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Of Sven Kramer die een wissel mist
Als ze nou hadden gezegd, als Sven Kramer die vierde wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie vergelijking van de NOS weer
Ze vloog ondersteboven en zo'n telemarklanding met je lippen luistert vrij nauwquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef Redefine het volgende:
Takanashi heeft dus verkeerd gewisseld op de schans.
Tamagotchi bedoel jequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn Takanashi was vroeger heel blij met mij, leefde heel lang.
Vrouwen die de clou gaan uitleggen.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Redefine het volgende:
Torah Bright had juichend door de perszaal gelopen. Geen goud gewonnen. Joeoeoeoeoe
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Redefine het volgende:
Torah Bright had juichend door de perszaal gelopen. Geen goud gewonnen. Joeoeoeoeoe
je bent in de war met je Furby.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die mevrouw met dat bord mag nu weg hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrouwen die de clou gaan uitleggen.
Hi ha hoquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vrouwen die de clou gaan uitleggen.
De Raymond Kerckhoffs van de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef marcodej het volgende:
Ja, het Graydonmannetje van de NOS!
Deze snap ik niet. Wat heeft Leontien Borsato er mee te maken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord mag nu weg hoor!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze snap ik niet, maar hij zal vast niet leuk zijn, lelijke krentenbaard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Wat heeft Leontien Borsato er mee te maken?
Tsssquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man adviseert PSV.
Dan kun je niet slim overkomen.
Die rijdt de ploegenachtervolging niet om zelf goud te winnen, niet voor de ploeg, niet voor Nederland. Nee hij wil hem rijden voor de sponsor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Aguero het volgende:
Blokhuijsen lijkt me een hele goede om in ploeg te hebben, wist bij Pauw en Witteman zo'n 20x Corendon te noemen.
Oh, je bent natuurlijk te jong om het Rad van Fortuin meegemaakt te hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, maar hij zal vast niet leuk zijn, lelijke krentenbaard.
Ik ben voor PSV, dat is het ergste.quote:
Ok je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, dat is het ergste.
Maar op dit moment is zeggen dat je PSV adviseert hetzelfde als zeggen dat je Plasterk tips geeft.
Was dat met Hansie Hansie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, je bent natuurlijk te jong om het Rad van Fortuin meegemaakt te hebben.
Beter dan Tuitert met z'n buenoquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een verschrikkelijke kutreclame.
Ja, en Leontien draaide de bordjes om.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat met Hansie Hansie?
Dat was ook een echte one-hit-wonderquote:
Ik vond die met Dickie wel leuk. Altijd lachen met Dickie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef marcodej het volgende:
Die Calve-reclame met de 'jonge' van Benthem is de beste ooit.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Alles eruitgemonteerd, hij zegt gewoon de merknaam
Die ene fluke van hemquote:
Ja en die dronk voor elke uitzending een fles wodka leeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat met Hansie Hansie?
Dat van Sanex durft ie niet te noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
Props voor Rintje die gewoon het bedrag durft te noemen wat hij ervoor kreeg
En dat was veelste weinigquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
Props voor Rintje die gewoon het bedrag durft te noemen wat hij ervoor kreeg
Ralf van der Rijst was pas een fluke.quote:
Al die vergeten namenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ralf van der Rijst was pas een fluke.
Jakko Jan Leeuwangh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
eerste wereldkampioen 1500 meter, volgens mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook een echte one-hit-wonder
Sjinkie loopt altijd voor hem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Bob van Oosterhout kijkt niet op een open deur meer of minder.
Nee dat was gewoon een held.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Leeuwang en Straathof waren een aantal jaar goed. Ralf was dat niet.quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Die reclame van Sluiter is de beste sporter-reclame ooit
Ik zal het doorgeven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef marcodej het volgende:
Henry moet niet gaan lachen. Het staat hem niet.
Dat is een optie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vind je van Marja Vis, Redefine?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Ankonéquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]vind ik van Marja Vis.
Ankoné heeft de OS nooit gereden, dus zat niemand in de weg. En Ankoné was tenminstequote:
Ja, hoe ze uit een vliegtuig wordt gepleurd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef snellejelle het volgende:
Moniek Kleinsman, daar kun je een mooie reclame mee maken![]()
![]()
Nu al 10, 2 keer TP, 3 voor 10km, 3 voor 1500m vrouwen, en misschien daarnaast nog 2.quote:
Maxima gaat ook een hoofdrol in deze reclamespot spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, hoe ze uit een vliegtuig wordt gepleurd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maxima gaat ook een hoofdrol in deze reclamespot spelen.
Ik moet ineens aan Lia van Schie en Carla Zijlstra denkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
argentina airwaysquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeker mogelijkquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Lia van Schie en Carla Zijlstra denken
http://www.eo.nl/beam/gel(...)hel-mulder-over-god/quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef marcodej het volgende:
De Muldertjes zijn het ideale uithangbord voor de EO.
Die canadese zusjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Redefine het volgende:
Wel graag interviews met de skiesters he
Ankoné viel toch altijd expres, of wie was dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ankoné heeft de OS nooit gereden, dus zat niemand in de weg. En Ankoné was tenminste
Pauline van Deutekom. De koningin van het pieken tussen twee OS in.quote:
Ja die kon de druk niet aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ankoné viel toch altijd expres, of wie was dat?
Ik moest ook echt lang denkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]wtf jaaa Lia van Schie, wow hoe weet je die naam uit je geheugen op te diepen
mark tuitert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Grunde Njös.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Barbara de Loor was me er ook eentje. Maar die vrouwen waren toen gewoon niet goed genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pauline van Deutekom. De koningin van het pieken tussen twee OS in.
De Remmert Wielinga van het schaatsen.quote:
Eigenlijk heeft ze maar 1 jaartje gepiekt...kortste carrière ooit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pauline van Deutekom. De koningin van het pieken tussen twee OS in.
Erben Wennemarsquote:
met als absolute topper Annamarie natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest ook echt lang denken.... maar we hebben bij de dames ook echt een hele shitload aan namen gehad die te klein waren voor het tafellaken en te groot voor het servet
Die gouden plak in Inzellquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barbara de Loor was me er ook eentje. Maar die vrouwen waren toen gewoon niet goed genoeg.
Tina Mazequote:
Ik wist niet eens dat zij zo gelovig warenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/beam/gel(...)hel-mulder-over-god/
bible beltjequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij zo gelovig waren
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zij zo gelovig waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Barbara isquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barbara de Loor was me er ook eentje. Maar die vrouwen waren toen gewoon niet goed genoeg.
Annette ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Redefine het volgende:
Van Riessen is ook nooit verkeerd om naar te kijken.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
LaurientjeLaurientje heeft sowieso een groot voordeel op Anette. Of eigenlijk geen nadeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee. Maar ik zie bij Anette altijd alleen maar mollie mollie molliequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef marcodej het volgende:
LaurientjeZe is ook gewoon leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezicht ipv de bouwvakkers face van anette
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Viel nog mee. Ze spuugde te weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef -0- het volgende:
Wat een typisch Zwitsers accent die Gisin.
Even Wetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe heet die andere Noor, van de 1000?
Jup hier hetzelfdequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie bij Anette altijd alleen maar mollie mollie mollie
sondral?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sondral?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zie bij Anette altijd alleen maar mollie mollie mollie
Petter Andersenquote:
Doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
Gerritsen was daarna helemaal niks meer.
Yep. Had geen zin het filmpje erbij te pakken.quote:
Die heeft nog 1 of 2 jaar solide gereden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef marcodej het volgende:
Gerritsen was daarna helemaal niks meer.
Ik ben er om je te dienen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Yep. Had geen zin het filmpje erbij te pakken.
quote:
spermadoping?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef marcodej het volgende:
Nesbitt is helemaal kut sinds het uit is met Simon.
Die van Stordal is nog zieliger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Die ja.![]()
Mooie carrière.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |