Tot 17.00 toch gewoon? Volgens mij gewoon een dweilquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:38 schreef Norrage het volgende:
Ik zie namelijk overal staan dat het van 15.00 tot 16.00 duurt, maar met een dweil past dat toch nooit?
15:00 - 16:23 1000m, Vrouwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:38 schreef Norrage het volgende:
Ik zie namelijk overal staan dat het van 15.00 tot 16.00 duurt, maar met een dweil past dat toch nooit?
Lijkt mij wel, hebben ze tot nu toe steeds gedaan, ook bij de 500 meters.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
Is er nou wel of niet een dweilpauze? ik kan het nergens vinden....
Ja daarom vond ik het ook zo raar dat ik het nergens kon vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, hebben ze tot nu toe steeds gedaan, ook bij de 500 meters.
Wel over IJs mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het ook zo raar dat ik het nergens kon vinden.
Gelukkig, ben ik op tijd terug van mijn college begeleiden
Ben net even op de schaats van Amsterdam naar Haarlem gegaan voor mijn collegequote:
Over luchtdruk. Misschien kan ik de vraag stellen waarom ze in Salt Lake City sneller schaatsen dan in Sotchiquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel over IJs mag ik hopen?
Gisteren was de 1000 meter rond 16:25 klaar, vandaag dus net iets eerder waarschijnlijk omdat er twee ritten minder gereden worden.
Wust verwacht ik weinig van.Denk dat het tussen Fatkulina en Zhang gaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Remzz het volgende:
Totaal geen zekerheid deze 1000 meter. Lee verwacht ik niet veel van. Fatkulina nog het meest, daarna de 2 Amerikanen al zijn die zeker niet in topvorm. Ik vind wel dat er wat makkelijk langs Boer wordt gegaan, die kan ook een behoorlijke 1500 neerleggen. Die zou ook zomaar kunnen verassen.
Wust heeft al best lang geen 1000 meter meer gereden. In SLC en Calgary zat ze achter de Amerikanen maar ik denk dat die op die banen ook wel in het voordeel waren.
Bij de bookies is Wust favoriet (2.50) en heeft Zhang odds van 10.00.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wust verwacht ik weinig van.Denk dat het tussen Fatkulina en Zhang gaat
Maar de Amerikanen hadden ook een seconde voorsprong op Van Beek op laaglandbanen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Remzz het volgende:
Totaal geen zekerheid deze 1000 meter. Lee verwacht ik niet veel van. Fatkulina nog het meest, daarna de 2 Amerikanen al zijn die zeker niet in topvorm. Ik vind wel dat er wat makkelijk langs Boer wordt gegaan, die kan ook een behoorlijke 1500 neerleggen. Die zou ook zomaar kunnen verassen.
Wust heeft al best lang geen 1000 meter meer gereden. In SLC en Calgary zat ze achter de Amerikanen maar ik denk dat die op die banen ook wel in het voordeel waren.
Het is een voorspelling héquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij de bookies is Wust favoriet (2.50) en heeft Zhang odds van 10.00.
Hoe zeker ben je van die Zhang?
Volgensmij wordt Zhang een beetje overschat alleen omdat ze een goed rondje kan rijden op de 500, betekend nog niet dat ze de lengte van de 1000 meter aan kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij de bookies is Wust favoriet (2.50) en heeft Zhang odds van 10.00.
Hoe zeker ben je van die Zhang?
Maar een quotering van 10 voor Zhang en 2.50 voor Wust vind ik niet heel realistischquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij wordt Zhang een beetje overschat alleen omdat ze een goed rondje kan rijden op de 500, betekend nog niet dat ze de lengte van de 1000 meter aan kan.
Nee dat klopt, Zhang kan zo podium rijden maar Wust, Fatkulina, Bowe en Richardson ook... ik zou niet weten waar ik mijn geld op zou inzettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar een quotering van 10 voor Zhang en 2.50 voor Wust vind ik niet heel realistisch
Van Beek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Zhang kan zo podium rijden maar Wust, Fatkulina, Bowe en Richardson ook... ik zou niet weten waar ik mijn geld op zou inzetten
Bij de Nostradamus hebben wel heel veel mensen Wüst ingevuld, hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Cara het volgende:
Maar in elk geval opvallend dat Wust de favoriet is bij de bookies en hier op dit forum haast geen kansen op goud krijgt toegedicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat natuurlijk wel om de nummer 1 positie. Wat ik hier oppik is dat Fatkulina de favoriet is bij de meesten en toch een behoorlijke quotering heeft van 6.5.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee dat klopt, Zhang kan zo podium rijden maar Wust, Fatkulina, Bowe en Richardson ook... ik zou niet weten waar ik mijn geld op zou inzetten
Ik heb Fatkulina voorspeld. Schat de kansen van Van Beek hoger in dan die van Wust. Van Beek staat ook maar op 15.00.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wüst is natuurlijk enorm bekend en daar zullen mensen meer op in zetten, speelt ook mee bij de quotering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb Fatkulina voorspeld. Schat de kansen van Van Beek hoger in dan die van Wust. Van Beek staat ook maar op 15.00.
Vind de quotering echt heel scheef eigenlijk
Boer op 21 vind ik ook raarquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb Fatkulina voorspeld. Schat de kansen van Van Beek hoger in dan die van Wust. Van Beek staat ook maar op 15.00.
Vind de quotering echt heel scheef eigenlijk
Yep, bookmakers bepalen quoteringen niet aan de hand van verwachte resultaten maar aan de hand van hoeveel er op een bepaalde sporter is ingezet. Blijkbaar is er relatief veel op Wust ingezet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wüst is natuurlijk enorm bekend en daar zullen mensen meer op in zetten, speelt ook mee bij de quotering.
Is dat zo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, bookmakers bepalen quoteringen niet aan de hand van verwachte resultaten maar aan de hand van hoeveel er op een bepaalde sporter is ingezet. Blijkbaar is er relatief veel op Wust ingezet.
Ik heb met nog de world cup uitslagen bekeken.Dat komt ze weer niet echt in de buurt eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef Wespensteek het volgende:
Fatkoelina lijkt mij de grote kanshebber. Twee Wüst en drie van Beek.
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oddsquote:The odds or amounts the bookmaker will pay are determined by the total amount that has been bet on all of the possible events. They reflect the balance of wagers on either side of the event, and include the deduction of a bookmaker’s brokerage fee ("vig" or vigorish).
Ik zou op Fatkulina inzetten gezien de noteringen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb met nog de world cup uitslagen bekeken.Dat komt ze weer niet echt in de buurt eigenlijk.
Bowe maakt ook een goede kans.Ik twijfel met inzetten
Het is in Sotchi en daar hebben de VS nog weinig gepresteerd bij het schaatsen. Kijk maar naar WK vorig jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb met nog de world cup uitslagen bekeken.Dat komt ze weer niet echt in de buurt eigenlijk.
Bowe maakt ook een goede kans.Ik twijfel met inzetten
Ja die staat wel hoog... Alleen zat ze er bij de World Cupa altijd wel ver vandaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou op Fatkulina inzetten gezien de noteringen.
Of op Lotte van Beek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja die staat wel hoog... Alleen zat ze er bij de World Cupa altijd wel ver vandaan
Mwah, niet echt mee eens:quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef Remzz het volgende:
Richardson wint wel heel dik de laatste WB wedstrijden met tijden waar echt niet aan is gekomen bij het OKT.
Maar Bowe was dan vaak de tweede, en anders was er wel Fatkulina. Dus het wordt voor Nederland heel moeilijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah, niet echt mee eens:
Eerste WC winst met 0.3 seconen
Tweede WC verlies met paar honderdsten
Derde WC winst halve seconde
Vierde WC Winst met een seconde
Eerste 1000 WK sprint verlies met 0.14
Tweede 1000 WK sprint Winst met 0.16
Laatste 1000 meters op WK sprint waren weer niet heel overtuigend.
Het beest Lotte gaat uithalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar Bowe was dan vaak de tweede, en anders was er wel Fatkulina. Dus het wordt voor Nederland heel moeilijk.
Niet helemaal waar. Als je altijd op hooglandbanen traint zal je daar conditioneel ook meer geschikt voor worden. De omstandigheden zijn toch anders. Andersom geldt dat net zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:08 schreef Montov het volgende:
Hoogte en luchtdruk heeft alleen invloed op de eindtijd. IJskwaliteit kan van invloed zijn op het type schaatser, maar het zijn doorgaans gewoon de beste die het winnen.
Nee.quote:
Precies. Dan ben je veel minder gewend om hard te moet werken als de omstandigheden zwaarder zijn. Normaal gesproken is het glijden, nu werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als je altijd op hooglandbanen traint zal je daar conditioneel ook meer geschikt voor worden. De omstandigheden zijn toch anders. Andersom geldt dat net zo.
Ja. Ik hoop ook meer op andere Oranje dames. Anders gaat het helemaal alleen maar over Wüst. Hoezeer ik dat haar ook wel weer gun.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wust gaat dit niet flikken, maar v Beek heeft serieus kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |