Serieus?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg je wel weer alles vanaf de eerste deelnemer te zien.
NOS live dus.quote:
Mwah, de eerste run was tijdens het schaatsen. En ze kunnen nu moeilijk inpikken bij de laatste 3. Al prima dat ze er nu redelijk ruim aandacht aan besteden.quote:
Bij mij wordt het waarschijnlijk mijn enige foute antwoord van vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef Redefine het volgende:
Linger/Linger zorgt iig voor één goed antwoord in mijn prono.
Twee keer twee broers op het podium
Ook mijn enige vandaag, vrees ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef Redefine het volgende:
Linger/Linger zorgt iig voor één goed antwoord in mijn prono.
Twee keer twee broers op het podium
Ze kunnen ook gewoon een langer deel van de tweede run uitzenden. Maar ik vind dit nou geen geval waarin de NOS het slecht doet. Is niet zo heel onlogisch zoals ze het nu doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, de eerste run was tijdens het schaatsen. En ze kunnen nu moeilijk inpikken bij de laatste 3. Al prima dat ze er nu redelijk ruim aandacht aan besteden.
Als Zweden meer dan drie keer scoort wel. Ik heb daar Canada ingevuldquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij mij wordt het waarschijnlijk mijn enige foute antwoord van vandaag
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
SIE STEHEN. ICH STEHE AUCH. ES IST NICHT GEKANNT.
Das ist echt der Hammer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |