quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
SIE STEHEN. ICH STEHE AUCH. ES IST NICHT GEKANNT.
Das ist echt der Hammer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
En dan draaien ze zichzelf om en gaan ze nog een keer naar beneden. Zijn er eigenlijk sporters die zowel bij het rodelen als bij skeleton meedoen?`quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef heywoodu het volgende:
Morgen de estafette en dan is het rodeltoernooi al voorbij
Neequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan draaien ze zichzelf om en gaan ze nog een keer naar beneden. Zijn er eigenlijk sporters die zowel bij het rodelen als bij skeleton meedoen?`
Het lijkt mij ook wel een enorm verschil met sturen. De balans op de slee is totaal anders en ook stuur je deels met andere delen van je lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee
In elk geval niet op topniveau, vast wel voor de lol ofzo. Maar de start is bijvoorbeeld al echt totaal anders, want bij skeleton spring je op de slee en ren je dus, ipv met je armen af te zetten
Godverquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef wimderon het volgende:
Om te zorgen dat de eerste vast ligt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:44 schreef Postbus100 het volgende:
Met dat dubbelrodelen: wat is de logica ervan dat de achterste man ook aan de touwtjes trekt bij de start? Het zag er heel dom uit.
Er wordt niemand gediskwalificeerd natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Felagund het volgende:
Letten jullie nog een beetje op of er iemand gediskwalificeerd wordt?
Korea natuurlijkquote:
Is dat eigenlijk gebruikelijk bij dit onderdeel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Felagund het volgende:
Letten jullie nog een beetje op of er iemand gediskwalificeerd wordt?
Hoewel ik geen Hüfner fan ben, heeft ze wel een aantal valide punten. Dat zij als enige niet van het materiaal van Hackl mag profiteren plus dat ze haar persoonlijke trainer er uitgegooid hebben getuigt niet echt van fairplay.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Redefine het volgende:
Geisenberger en Hüfner gebroederlijk op de bank bij de ARD. Ik denk dat Hüfner de ander straks een zet geeft door het raam heen.
Ik reken op Heywoodu als onafhankelijke jury.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er wordt niemand gediskwalificeerd natuurlijk
Op WK's 1x gebeurd zover ik zag, in 5 jaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gebruikelijk bij dit onderdeel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |