Oneeeeh Annnnn...quote:Op maandag 17 februari 2014 16:45 schreef Probability het volgende:
Ik kan weer een klein beetje lopen
Dus nu ga ik de omeletwrap van An maken
Ehhh, huh?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oneeeeh Annnnn...
Goodbye jij ei
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, echt??? Woei nu nog een kindje en een labrador
Dat!quote:Lopen Prob, fijn
Jij ookquote:
Gezien je lengte en je wens is 1450 idd niet erg. Maar goed, mijn mening daarover ligt nogal onder vuurquote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Quinazoline het volgende:
Update van mijn lijstje:
O: havermout, melk, lepeltje cacao, lepel geraspte kokos
B: 14 km fietsen
T: banaan
L: 2 bth kipgrilworst, 1 bth philadelphia
T: appel, 1 bonbon
B: 14 km fietsen
T: klein handje japanse mix
D: pasta met garnalen, paprika, tomaat, venkel
Nu is het wel genoeg in kcal denk ik, maar ik vind dat eigenlijk heel tegenstrijdig: nog wat nutteloze dingen op mijn lijstje erbij zetten omdat ik anders niet aan genoeg kcal kom. Dat ik niet onder de 1200 moet zitten snap ik, maar ik ben vrij klein (1.62) en wil nog wel een paar kilo kwijt, dus zo laag is 1450 dan toch niet? Het fietsen is trouwens van huis naar werk en weer terug, en echt op een rustig tempo (zo'n 17km/h).
Ook flink stress gehadquote:
Stress is bij mij de belangrijkste trigger bij het krijgen van pijnklachten/huidproblemen/ziek worden:quote:
graag!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef Probability het volgende:
Sorry ik ben een beetje flauw..
zag ergens 10 lekkere lunchbroodjes voorbij komen, en dan ipv brood is er groente oid gebruikt. Zal het linkje zo eens opzoeken
Ik heb volgens mij nog iets liggen wat niet gebruikt wordt en waar meer mee te zien is. Kan 'em opsturen voor tussenoplossing?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
En ik ben slechtgehumeurd. Er zitten nu al "halen" in mijn nieuwe trainingspak, sporten viel uit en Canal Digitaal loopt te kloten met mijn abonnement waardoor ik alleen nog maar NL 1, 2 en 3 kan kijken.
Herkenbaar, alleen het alcohol deel niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Stress is bij mij de belangrijkste trigger bij het krijgen van pijnklachten/huidproblemen/ziek worden:
Daarna komt in volgorde
- suiker en prefab troep vermijden
- wit meel vermijden
- groente / fruit eten
- voldoende sporten
Alcohol lijkt weinig invloed te hebben.
Is lief van je, maar niet nodig. Als het goed is kan ik eind volgende week weer normaal tv kijken. Natuurlijk wel pas na 1. een dure upgrade en 2. onze installatie aangepast te hebben voor een paar honderd euro.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog iets liggen wat niet gebruikt wordt en waar meer mee te zien is. Kan 'em opsturen voor tussenoplossing?
/slechte administratie
Ik merk dat ik regelmatig 'te weinig' als commentaar krijg als ik naar mijn mening nette lijstje post, dus daarom vraag ik het. Probeer altijd wat groente over te houden van het avondeten om dat weer bij de lunch te kunnen eten, weinig suiker te eten, max 1 keer in de week alcohol te drinken, met daarbij 2-3x pw 30 km woon-werk fietsen (momenteel 2, vanwege het weer) en 2x pw uurtje hardlopen. Ik zou ook graag richting de 60 kg gaan, maar merk dat die laatste kilo's vrij hardnekkig zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Gezien je lengte en je wens is 1450 idd niet erg. Maar goed, mijn mening daarover ligt nogal onder vuurIk ben 1.66 en ik doe ongeveer vijf uur yoga per week. Ik wandel ongeveer 1 tot 2 uur per week. Voor een EDSser ben ik gezond. Al mijn bloedwaardes zijn goed, ik weeg tussen de 59 en 60 kilo en heb al een jaar geen griep gehad. Ik ben 1 keer zwaar verkouden geweest. Hoe zou dat nou komen
![]()
Kortom: als je je verder goed voelt, hoef je je naar mijn mening niet vol te proppen.
Ik vind 'm vooral heel praktisch ( see what I did there)quote:Op maandag 17 februari 2014 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan wrsch een Mazda Bongo kopen!![]()
[ afbeelding ]
Deze wellicht zelfs. Met tent-dit-dat-alles!
Hardlooptrips door 't hele land, dit-dat-alles!
En hoe oud ben je? Ik merkte dat ik hetzelfde probleem had vanaf mijn 28e. Daarvoor had ik geen moeite met maat houden. Ik ben nu 33. Sinds ik IF doe, gaat het met hetzelfde gemak. Alsof ik gereset ben om weer beter naar mijn lijf te luisteren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:31 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik merk dat ik regelmatig 'te weinig' als commentaar krijg als ik naar mijn mening nette lijstje post, dus daarom vraag ik het. Probeer altijd wat groente over te houden van het avondeten om dat weer bij de lunch te kunnen eten, weinig suiker te eten, max 1 keer in de week alcohol te drinken, met daarbij 2-3x pw 30 km woon-werk fietsen (momenteel 2, vanwege het weer) en 2x pw uurtje hardlopen. Ik zou ook graag richting de 60 kg gaan, maar merk dat die laatste kilo's vrij hardnekkig zijn.
Vind het meestal juist lastig om niet te veel te eten. Twee boterhammen meer zou namelijk ook makkelijk gaan. En vier ook, zonder probleem. En dan nog wat fruit, en een toetje enz. Maar dan gaan die kilo's er natuurlijk helemaal niet af..
Lelijk is 'ie hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik vind 'm vooral heel praktisch ( see what I did there)
Zooooo jaloersquote:Op maandag 17 februari 2014 21:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ook flink stress gehad
Naar mijn ervaring werkt:
- calorie-restrictie
- acht en een half uur slaap per nacht, de hele week door
- yoga
- suplementen
- mijn werk is een passie
- een goede relatie
En dan kun je veel stress en ellende hebben, je bent dan flexibel genoeg om terug te veren.
Het zou wel goed zijn voor mijn weerstandquote:
Is dat pas recent dan, dat we eerst zoveel over spaarstand enzo hoorden?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef loveli het volgende:
Als je op pubmed gaat zoeken naar VLCD (very low calorie diet), kom je verrassend genoeg tegen dat het gewichtsverlies met crashen sneller gaat en dat het gewichtsverlies op de lange termijn gelijk is aan een gewoon caloriebeperkend dieet.
Hoe is het nu met jouw mini?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn voor mijn weerstand![]()
Maar ik ben al blij dat we heel af en toe 6-7 uur aaneengesloten kunnen slapen, dus elke nacht 8,5 uur klinkt hemels!!. Dat is voor mij >2 jaar geleden.
Neu, meer dat spaarstand blijkbaar op dat moment gewoon de talk of the town was.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is dat pas recent dan, dat we eerst zoveel over spaarstand enzo hoorden?
Inmiddels voel ik me ook niet meer moe met 2x of minder per nacht wakker. Structureel slaap ik ook zo'n 6 uur denk ik. Maar pre-beeb was minder dan 8 uur slaap instant zombie, ik blijf het verbazingwekkend vinden dat je je uiteindelijk toch een soort van aanpast.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef the85mc het volgende:
Veel sporten, veel fruit en groenten en plezier hebben werkt voor mijSlapen geloof ik niet zo, tenminste, dat zou ideaal gezien meer kunnen. Ik haal nu 6 uur per nacht gemiddeld en ik voel me niet moe. Alleen als ik echt zwaar train slaap ik langer.
Je moet er ook gewoon eentje uithalen die bij je past. Er zijn al best veel van dit soort dieten, planning en timing zijn voor mij onder andere de keuze. Twee dagen overdag niet aan eten hoeven denken is heerlijk. En ik heb nog nooit zo weinig darmproblemen gehad, omdat ze rust krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:06 schreef loveli het volgende:
Als je op pubmed gaat zoeken naar VLCD (very low calorie diet), kom je verrassend genoeg tegen dat het gewichtsverlies met crashen sneller gaat en dat het gewichtsverlies op de lange termijn gelijk is aan een gewoon caloriebeperkend dieet.
Jij twintiger jij..quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef the85mc het volgende:
Veel sporten, veel fruit en groenten en plezier hebben werkt voor mijSlapen geloof ik niet zo, tenminste, dat zou ideaal gezien meer kunnen. Ik haal nu 6 uur per nacht gemiddeld en ik voel me niet moe. Alleen als ik echt zwaar train slaap ik langer.
Maat houden is voor mij nooit leeftijdsafhankelijk geweestquote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef An24 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je? Ik merkte dat ik hetzelfde probleem had vanaf mijn 28e. Daarvoor had ik geen moeite met maat houden. Ik ben nu 33. Sinds ik IF doe, gaat het met hetzelfde gemak. Alsof ik gereset ben om weer beter naar mijn lijf te luisteren.
Herkenbaar. Bij stress blijf ik ook eten.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:21 schreef Quinazoline het volgende:
An, ik word dit jaar 30. Begin het eigenlijk juist steeds beter te leren, maar af en toe lukt het nog niet echt, dat maathouden. Stress-gerelateerd meestal.
En dat VLCD diet is niet aan mij besteed denk ik, dat kan mijn humeur (en vervolgens relatie) niet hebben denk ik. Ik houd veel te veel van eten
.
Positief, hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |