Rutte heeft er ff niks mee van doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:21 schreef arjan1112 het volgende:
Behalve als Rutte moeilijk gaat doen en het mes op de keel van Pechtold zet
Dat moet ie maar doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:21 schreef arjan1112 het volgende:
Behalve als Rutte moeilijk gaat doen en het mes op de keel van Pechtold zet
Jawel hoor. Alleen niet eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus het is niet aan de Kamer te bepalen wie ze wel of niet vertrouwen?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat moet ie maar doen.
Gewoon zeggen. "Als jullie deze man weg sturen, dan stuur je het hele kabinet weg."
Dat is iets anders dan onterecht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen niet eens
Jawel hoor, onderstaande bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, moties van wantrouwen kunnen niet onterecht zijn.
Dat is staatsrechtelijk heel dubieus en bovendien heel erg dom, want gezien de peilingen is er niets liever wat de oppositie wil dan verkiezingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:22 schreef arjan1112 het volgende:
Tuurlijk wel, die kan eisen dat de motie word ingetrokken , want anders gaan we naar de koning.
Dit is, eerlijk waar, wat ik zou doen.quote:
Het machtswoord wordt wel eens uitgesproken hoor. Maar gebeurt niet vaak nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is staatsrechtelijk heel dubieus en bovendien heel erg dom, want gezien de peilingen is er niets liever wat de oppositie wil dan verkiezingen.
De PVV mag bepalen wie ze vertrouwen of niet. Dat kan per definitie niet onterecht zijn. Je kunt wel zeggen dat de motie geen steun heeft (dat was ook zo) maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jawel hoor, onderstaande bijvoorbeeld:
http://www.elsevier.nl/Po(...)ort-ELSEVIER113521W/
Ik zou met liefde het land in gaan om uit te leggen hoe ongelofelijk, oliedom die Pechtold is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is staatsrechtelijk heel dubieus en bovendien heel erg dom, want gezien de peilingen is er niets liever wat de oppositie wil dan verkiezingen.
Of z'n minnares, nu maar hopen dat dat smsje niet gemonitord wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:24 schreef remlof het volgende:
Plasterk whatsappt z'n vrouw: "we kunnen toch op vakantie!"
Ik vind het onterecht (na/tijdens dit debat)quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan onterecht.
We snappen het. Je haat Pechtold. Ongeacht wat hij zegt. Wat stem je zelf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou met liefde het land in gaan om uit te leggen hoe ongelofelijk, oliedom die Pechtold is.
Waarom niet? Trouwens wie is die bungelende?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:24 schreef Be-Smart het volgende:
Als Plasterk gaat, valt het kabinet. Je kan niet twee regeringsleden (en een bungelende) in twee weken verliezen.
#spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |