Ik dacht dat die juist meestal voor Sparta waren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:58 schreef arjan1112 het volgende:
Spartanen zijn meestal ook voor ajax he
Toen ik dat laatst ergens beweerde werd dat stellig ontkend dus ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:58 schreef arjan1112 het volgende:
Spartanen zijn meestal ook voor ajax he
Hij bedoelde de oude grieken denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist meestal voor Sparta waren?
Er staat toch ''ook''quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist meestal voor Sparta waren?
Ben niet in Rotterdam geboren, misschien dat dat het is. Ook niet in Amsterdam trouwens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan toch, niet iedere Rotterdammer is dom zo blijkt maar weer
Tss, geen smaak. beide nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ben niet in Rotterdam geboren, misschien dat dat het is. Ook niet in Amsterdam trouwens.
Maar woon wel liever in Rotterdam
Nou ze zijn tegen Feyenoordquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen ik dat laatst ergens beweerde werd dat stellig ontkend dus ik weet het niet meer.
Als student en tijdje daarna is Rotterdam een heerlijke stad om te wonen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, geen smaak. beide niet
Tsja, ben ook wel tevreden over mijn Kankuh-stad als woonplaats eigquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als student en tijdje daarna is Rotterdam een heerlijke stad om te wonen.
Ik geef toe, tot ik er geen wonen geloofde ik er geen zak van. Maar het is echt zo.
En heb in best wat steden gewoond. Je moet alleen het idee van een kern en gracht overboord zetten.
Het is Kankah denk ik?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ben ook wel tevreden over mijn Kankuh-stad als woonplaats eig
Spreek het plaatselijke dialect nietquote:
Is het plaatselijk dialect haags?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spreek het plaatselijke dialect niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |