Amsterdammer over de zeikquote:
Is wel meer dan Startupquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gaan ze in de social club Pauw en Witteman afkraken! weeheheh ze hebben zelf 60.000 kijkers..
Welke mening deel je niet?quote:
Ik denk niet dat het alle partijen het beste uitkwam dus die mening deel ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Welke mening deel je niet?
De mening dat de verklaring van Weekers alle partijen het beste uitkwam, of de stelling (van een mening is in dit geval volgens mij geen sprake, het is immers zwart op wit na te lezen) dat in de analyses van diverse politieke journalisten werd gesproken over druk op Weekers om af te treden?
Ick weigert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:53 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon ff naar Pownews kijken.. is het zo om.
Zij doet me denken aan een klein, stampvoetend kind in de supermarkt dat ik vandaag zag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Was die vraag om die brief door het CDA eigenlijk alleen maar om haar mediamomentje in het journaal te halen? Ze reageerde niet eens meer op het antwoord van Plasterk waarin hij haar stelling onderuithaalde.
Ik woon in Rotterdam en ben voor Ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Amsterdam, maar ik ben wel voor Ajax
Kan toch, niet iedere Rotterdammer is dom zo blijkt maar weerquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en ben voor Ajax
Er is nog geen motie.. Maar in principe een goed ideequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:56 schreef n00b13 het volgende:
Ik ben vast in bed gekropen, laptop aangezet op livestream. En zo, als de motie verworpen is, snel omdraaien en slapen...
Geeft niet, we hebben allemaal wel wat joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam en ben voor Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |