zit ook wel wat tijd in hoorquote:
Maar eh, even een stom vraagje misschien he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zit ook wel wat tijd in hoor
maar gewoon doable, mits je genoeg blijft eten en zo min mogelijk cut in de beginfases
het hoeft niet persee idd.. je kan heel sterk zijn zonder heel veel spieren.. gaat erom hoe efficiënt en explosief het lijf ze kan gebruiken en natuurlijk hoe goed getraind je zenuwstelsel is. Extra massa zou daarna dan wel dat complimenteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar eh, even een stom vraagje misschien he.
Maar betekend hoe meer spieren ook per definitie ook meer kracht? Want soms zie ik op youtube filmpjes van mensen waarvan je denkt "sjezus , daarvoor moet je echt heel veel kracht bezitten". En als je dan kijkt naar het lichaam van die gasten dan denk je al snel "mwau, ze zien er wel sterk uit, maar niet heel speciaal ofzo"..
lol best wel sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:46 schreef dreamerbulk het volgende:
die vrouwen moeten het kracht gemis toch op een andere manier compenseren .. meeste vrouwen kunnen geen python armen bouwen zoals wij dat kunnen.
gr grquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ga stoppen met liften en enkel mn armen nog trainen
Zie je die pics jarenlang hard aan het werk en worden de armen gecomplimenteerd!quote:
ahahaa op die manier jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zie je die pics jarenlang hard aan het werk en worden de armen gecomplimenteerd!
Yep, heb toen ik net begon redelijk snel schouder naar de "klote" geholpen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ahahaa op die manier ja
idd, armen zijn wel de meest makkelijke spiergroep om beetje op niveau te krijgen
schouders etc is veel harder werken
ja pcies.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Yep, heb toen ik net begon redelijk snel schouder naar de "klote" geholpen.
Daardoor liepen ze wel wat achter toen het weer kon 3 x in de week meepakken
Nu is het qua gewicht weer aardig op pijl met de rest
Heb gister voor t eerst weer eens biceps erbij gepakt
Omdat ik hier las dat ze ook goed voor stabiliseren van je bench is
ik zelf persoonlijk denk: troep hahahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef theunderdog het volgende:
Hoe denken de gasten hier over dit soort dingen: https://xxlnutrition.com/(...)licious-protein-soup ?
Wat voor hulp dingen vind jij goed dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zelf persoonlijk denk: troep hahahaha
lijkt me meer voor dikke huisvrouwen die willen afvallen hahaha
voornamelijk gewoon veel eten .. en dan vooral koolhydraten lekker hoog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat voor hulp dingen vind jij goed dan?
Heb jij veel hulp zaken gebruikt, of is het voornamelijk goed eten?
En hoe zit het eigenlijk met Naturel bodybuilders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
voornamelijk gewoon veel eten .. en dan vooral koolhydraten lekker hoog.
daarnaast heb ik wel wat whey gebruikt en creatine, meer niet.
jazeker!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En hoe zit het eigenlijk met Naturel bodybuilders.
Word het gebruik van whey en creatine nog als naturel gezien?
Welke hulp *middelen* moet je dan gebruiken om niet meer als naturel te worden gezien?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jazeker!
uiteindelijk is whey eiwit, eiwit zit ook in vlees en vis o.a.
creatine zit ook al in je eigen lijf en in vlees.
eiwitten heb je nodig voor spierherstel.. zolang je tussen de 100-200 gram dierlijke eiwitten binnenkrijgt zit je eigenlijk al goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:23 schreef theunderdog het volgende:
En eiwitten zijn toch over het algemeen belangrijker dan koolhydraten?
Hormonale shit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke hulp *middelen* moet je dan gebruiken om niet meer als naturel te worden gezien?
prohormonen, testosteron, groeihormoon..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welke hulp *middelen* moet je dan gebruiken om niet meer als naturel te worden gezien?
Ah, en enkel met het gebruik van zulke zaken heb je überhaupt kans om zo groot als Arnold te worden toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
prohormonen, testosteron, groeihormoon..
spullen die daadwerkelijk je natuurlijke testosteron hormoon niveau omhoog krikken.
Really? Dan mis je het punt volledig. De rotator cuff zorgt samen met de biceps voor stabilisatie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb gister voor t eerst weer eens biceps erbij gepakt
Omdat ik hier las dat ze ook goed voor stabiliseren van je bench is
Damn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Really? Dan mis je het punt volledig. De rotator cuff zorgt samen met de biceps voor stabilisatie.
Stabisatie spieren hoeven niet bepaald krachtig te zijn. Anders kon iedere bodybuilder wel een planche uitvoeren. Gaat vooral om de corrigerende beweging die ze uitvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |