abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136728747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Squat 95KG
Deadlift 90KG
BP 70KG
BOR 50KG
OHP 45KG
Video van je squat? Uniek dat je squat hoger is dan de deadlift. :O Grip strength probleem?
pi_136730172
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Video van je squat? Uniek dat je squat hoger is dan de deadlift. :O Grip strength probleem?
Onderarmen gaan flink naar de klote tijdens DL, maar ik heb in het begin minder ge deadlift omdat m'n techniek nog niet goed was, vandaar dat de squat hoger is, zal binnenkort ff filmpje maken
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:20:28 #153
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136731464
Vind het kleine verschil tussen bench en andere lifts wel apart.
Mijn dl is bijna het dubbele toz van mijn bench
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136733240
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Mijn dl is bijna het dubbele toz van mijn bench
kan best. Mijn bench is 85, mijn deadlift 110 :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:22:26 #155
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_136733608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Onderarmen gaan flink naar de klote tijdens DL, maar ik heb in het begin minder ge deadlift omdat m'n techniek nog niet goed was, vandaar dat de squat hoger is, zal binnenkort ff filmpje maken
Dan heb je wel heel weinig DL gedaan, dat verschil is heel snel recht te trekken. Daarnaast; je BOR is 10 kg gezakt t.o.v. een tijd geleden. Toen was 'ie 60kg, je zou toen ook een filmpje laten zien. Remember?
pi_136733680
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:22 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Dan heb je wel heel weinig DL gedaan, dat verschil is heel snel recht te trekken. Daarnaast; je BOR is 10 kg gezakt t.o.v. een tijd geleden. Toen was 'ie 60kg, je zou toen ook een filmpje laten zien. Remember?
Heb ik toen gedaan, bleek geen goede BOR te zijn, op 90 graden is die een stuk zwaarder
pi_136733821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Heb ik toen gedaan, bleek geen goede BOR te zijn, op 90 graden is die een stuk zwaarder
Ach, 99% van de bodybuilders doen geen 'goede' BOR. Is maar net waar je op wilt focussen. Meeste gebruiken inderdaad niet gewillig hun rug. Idem dito met T-Bar rows.
pi_136734715
quote:
_O-

Wat een mongool.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:01:11 #159
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136734991
Het zoveelste bewijs dat de Flat Bench niks te maken heeft met hoe mensen anatomisch geėvolueerd zijn :) De krachtigste en meest natuurlijke "push" of "fly" beweging die je kunt maken is met een lichte decline. Het feit dat we met z'n allen flat bench pressen doen, is omdat de bankjes horizontaal gemaakt zijn. Geen enkele 'natuurlijke' beweging in het dagelijks leven komt ermee overeen. De mens is niet geėvolueerd om in een hoek van 90 graden ten opzichte van het lichaam maximale kracht uit te oefenen.

Dips (automatisch een flinke decline) zijn bijvoorbeeld al een stuk natuurlijker dan een Flat Bench press.

Als je gaat worstelen pak je ook niemand vast op schouderhoogte, maar op buikhoogte (decline).
Confidence through competence
pi_136737863
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-

Wat een mongool.
Er is natuurlijk niks mis mee, want het werkt en het is ROM verkleinend, maar ik vind het wel iets te. Vraag me ook af of er leg drive aanwezig is.
If not now, then when.
pi_136737994
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er is natuurlijk niks mis mee, want het werkt en het is ROM verkleinend, maar ik vind het wel iets te. Vraag me ook af of er leg drive aanwezig is.
Als die gast dit vaker doet , dan gaat zijn gehele lijf krom staan.

Maja, vooral doen waar je blij van word. :') :P
pi_136738153
Het is toch een vrouw in die video? Net als dat Russische meisje van 14 jaar oud ofzo, die heeft ook altijd zo'n zieke arch.
pi_136738847
yuri niet jelly zijn op dat meisje dat meer dan de meeste gasten bencht

haha nee maar srs... die vrouwen moeten het kracht gemis toch op een andere manier compenseren .. meeste vrouwen kunnen geen python armen bouwen zoals wij dat kunnen.

buiten dat het ziet er niet uit, en legdrive is idd vrijwel niet aanwezig lol :D

[ Bericht 26% gewijzigd door dreamerbulk op 15-02-2014 15:54:14 ]
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136739062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die vent links ziet er alles behalve goed uit in mijn ogen.

Lijkt meer alsof zijn spieren in de weg zitten dan dat hij er echt voordeel mee heeft.
lol jij weet echt niet waar je over praat

dat is Eric Spoto wereldrecordhouder RAW bench vrind en die leeft voor zijn sport
pi_136739105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

lol jij weet echt niet waar je over praat

dat is Eric Spoto wereldrecordhouder RAW bench vrind en die leeft voor zijn sport
Uhmm, dat weet ik?

En in hoeverre weet ik dan niet waarover ik praat?
pi_136739157
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhmm, dat weet ik?

En in hoeverre weet ik dan niet waarover ik praat?
jij zegt dit:

"Lijkt meer alsof zijn spieren in de weg zitten dan dat hij er echt voordeel mee heeft."

daarop basseer ik dat je niet waarover je praat. die gast traint al decennia voor de bench
pi_136739184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

jij zegt dit:

"Lijkt meer alsof zijn spieren in de weg zitten dan dat hij er echt voordeel mee heeft."

daarop basseer ik dat je niet waarover je praat. die gast traint al decennia voor de bench
Ahja, maar ik had het meer over het algemeen.

Maar qua bodybuilding en bench ziet hij er zeer indrukwekkend uit idd.
pi_136739216
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ahja, maar ik had het meer over het algemeen.

Maar qua bodybuilding en bench ziet hij er zeer indrukwekkend uit idd.
achja hij zal vast niet zo behendig zijn als een freerunner of turner nee :P

maar die freerunner of turner zal je geen 722 pond benchpress zien doen hahaha :P

maar hij is daarnaast ook nog een zeer goede professionele handdrukker.
pi_136739271
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

achja hij zal vast niet zo behendig zijn als een freerunner of turner nee :P

maar hij is daarnaast ook nog een zeer goede professionele handdrukker.
1: Verre van denk ik. :P

2: Dat geloof ik direct, maar hij zal ook wel heel veel in zichzelf gespoten hebben denk ik.
pi_136739337
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Verre van denk ik. :P

2: Dat geloof ik direct, maar hij zal ook wel heel veel in zichzelf gespoten hebben denk ik.
dit is geen naturel lifter nee haha, die zit tot de rand vol haha
pi_136739398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dit is geen naturel lifter nee haha, die zit tot de rand vol haha
In hoeverre is je kracht dan nog "echt"?

Want ik heb ook wel eens gehoord dat je kracht door zulke hulpmiddelen niet heel veel beter worden.

+ je krijgt een klein pikkie... :')
pi_136739534
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

In hoeverre is je kracht dan nog "echt"?

Want ik heb ook wel eens gehoord dat je kracht door zulke hulpmiddelen niet heel veel beter worden.

+ je krijgt een klein pikkie... :')
sommige mensen kunnen van nature al heel sterk worden zonder hulpmiddelen .. ligt een beetje aan het CNS/bouw maar ook voeding en training.

Als ze dan ooit een max bereiken of ze willen elite gaan .. dan kan test e.d. je helpen om net wat verder te gaan ja.

Er zit een verschil in tested en untested records .. maar deze zijn niet enorm groot .. dus het is veel eigen kracht.

Klein pikkie is een fabel haha. Je ballen kunnen krimpen maar met goede PCT komt dit niet tot weinig voor. Daarnaast zijn er nog zoveel andere middelen die men gebruikt zoals bijv hgh.
pi_136739608
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

sommige mensen kunnen van nature al heel sterk worden zonder hulpmiddelen .. ligt een beetje aan het CNS/bouw maar ook voeding en training.

Als ze dan ooit een max bereiken of ze willen elite gaan .. dan kan test e.d. je helpen om net wat verder te gaan ja.

Er zit een verschil in tested en untested records .. maar deze zijn niet enorm groot .. dus het is veel eigen kracht.

Klein pikkie is een fabel haha. Je ballen kunnen krimpen maar met goede PCT komt dit niet tot weinig voor. Daarnaast zijn er nog zoveel andere middelen die men gebruikt zoals bijv hgh.
Ah, duidelijk. :P

Maarruhh, kom jij al een beetje in de buurt van zijn spieren? :P
pi_136739786
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah, duidelijk. :P

Maarruhh, kom jij al een beetje in de buurt van zijn spieren? :P
was dat maar waar, ik ben nu rond de 108 kg vet rond de 15%, maar ik focus meer op kracht dan uiterlijk.. maar daar is de afstand tussen zulke pro's als spoto en mij nog groter hahaha

squat 200, deadlift 265, zou gaan pr'en maar rechter lumbar verrekt.. en dat is hardnekkiger dan ik dacht. bench 142,5

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar fucking hell die lumbar blessure is echt zwaar kut, ik zit nu al 2 week te wachten tot die herstelt is maar is nog steeds heel erg stijf en shit. Ben nu veel aan het stretchen .. maar mijn hele trainingschema is echt zwaar in de war nu :')

Als na t weekend nog niet hersteld is ga ik smolov jr. bench draaien 3 weken.

[ Bericht 3% gewijzigd door dreamerbulk op 15-02-2014 16:15:55 ]
pi_136740039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:06 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

was dat maar waar, ik ben nu rond de 108 kg vet rond de 15%, maar ik focus meer op kracht dan uiterlijk.. maar daar is de afstand tussen zulke pro's als spoto en mij nog groter hahaha

squat 200, deadlift 265, zou gaan pr'en maar rechter lumbar verrekt.. en dat is hardnekkiger dan ik dacht. bench 142,5

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjezus die armen van je !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')