Ze hebben deze ook iets uitgebreid geloof ik. http://www.exrx.net/WeightTraining/PowerliftingPrograms.htmlquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ah nice dat ze idd alle twee nu hebben
Die kleine zijn onderarmen zijn nicequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoe groter de biceps, hoe meer je idd de bench kan "opvangen" met je biceps massa zoals een opvang kussen idd, in combinatie met enorme onderarmen .. heb je een voordeel met bench. zelfde geld voor de lats.. die kunnen zo groot zijn dat de tricepsen er bijna opliggen..
ik praat dan wel over enorme roided gasten zoals eric spoto WR bencher
[ afbeelding ]
ook bij squats kunnen hamstrings en kuiten zo dik zijn dat deze elkaar opvangen bij het diepe punt op de squat lol.
mark bell sprak hier laatst nog over
zkrs, die grote heeft 19,5 inch(50cm) onderarmen(flexed)quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die kleine zijn onderarmen zijn nice
Nicequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zkrs, die grote heeft 19,5 inch onderarmen(flexed)
lmao
[ afbeelding ]
dingen groeien langzaam als je ecto bent..maar ze komen wel mee hoor .. veel heavy liften jarenlang en eten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nice![]()
Onderarmen blijft bij mij toch wel achter op de rest. Forever ecto onderarmen
gdvr man. net ff iets groter dan mijn bovenarmenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zkrs, die grote heeft 19,5 inch(50cm) onderarmen(flexed)
lmao![]()
![]()
[ afbeelding ]
haha ja , mijn zijn 46 koud flexed ongeveerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gdvr man. net ff iets groter dan mijn bovenarmen
En ik maar denken dat die alleen maar hoefden te zitten en met de zwaartekracht naar beneden moestenquote:
Ze.moeten dat kreng eerst die baan inknallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat die alleen maar hoefden te zitten en met de zwaartekracht naar beneden moesten
hahahahaquote:
Ik druk zelf meer op de PL manier, krijg anders veel last van mn schouders..quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:39 schreef Snakey het volgende:
Hier is trouwens het verschil tussen een reguliere BP en een PL BP goed te zien.
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/BBBenchPress.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)hPressPowerLift.html
Volgens mij hebben ze die PL BP er nog niet zo lang staan. Of ik heb er al lang niet gekeken, dat kan ook uiteraard.
Bijna vergeten maar het stabiliseert de schouder ook nog samen met de rotator cuff. Deze loopt door een groef(sulcus) van de humerus naar je schouderblad en zal ook licht helpen met het omhoog brengen uit de bodem van de bench.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je biceps stoppen je van overstretching bij het benchen. In die zin werken ze als een soort van demper/kussen.
Edit: het is trouwens 1 van de redenen waarom je vertraagd in de bench, (Bron: Bench press, the science)
Best eens interesant om alle stabilatoren te zien. Ik heb het tot nu nog niet gedaan, maar er zijn een hoop spieren die bij de BP via de schouders voor balans zorgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:32 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bijna vergeten maar het stabiliseert de schouder ook nog samen met de rotator cuff. Deze loopt door een groef(sulcus) van de humerus naar je schouderblad en zal ook licht helpen met het omhoog brengen uit de bodem van de bench.
Performance-enhancing drugsquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Atemno het volgende:
[..]
Wat is dat? Kan het niet echt duidelijk vinden.
mooi gewicht kerel , congratsquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hah.
Toch ff naar een 12 urige werkdag 210 deadlift nieuwe pr
Dat doet een mens goed
Zeg, hoeveel cm is jouw deficit DL?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mooi gewicht kerel , congrats
3 inch .. dus ong 7.5 cmquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel cm is jouw deficit DL?
het verschil tussen een 20 & 10 schijf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel cm is jouw deficit DL?
Oke, raak je de grond aan of zet je de barbell echt neer? Vandaag ook met deficit begonnen, 5cm tho.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3 inch .. dus ong 7.5 cm
dat is ook doorgaans de gemiddelde deficit waar iedereen mee traint, veel hoger heeft niet veel zin want dan gaat de vorm helemaal kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |