Panzer heeft na zijn school niet zo'n cyclusquote:Op zondag 16 februari 2014 14:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hmm ik weet niet, Aaron Curtis bijvoorbeeld leeft al jaren op zo'n gebroken cyclus, paar uurtjes snachts en later op de dag na werk nog een paar uurtjes.
Google er maar eens over, schijnt juist goed te zijn aangezien de echte cyclus maar 90 minuten duurt.
ja is ook weer zo.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Panzer heeft na zijn school niet zo'n cyclus
Ik ben het met je eens dat je niet per se 8 uur achter elkaar hoeft te slapen, dat is wel bewezen inmiddels. Maar 'kijk hij doet het ook' is niet zo'n sterk argument dat het optimaal zou zijn, en of het 'beter is of niet', dat zijn allemaal gerommels in de marge waarbij onderzoekers hun eigen onderzoeksgroep willen financieren en BB'ers en andere belangstellenden gewoon aandachtshoerig iets anders willen doen dan anderen zonder dat het nou echt tastbare voordelen oplevert als het niet in je levenspatroon valt....
Klopt ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
Net zoals IF bijvoorbeeld idd
Eigenlijk buitensporig veel aandacht terwijl het eigenlijk gewoon betekent 'net iets langer dan normaal niet eten'...
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sorry!
maar ik plaats voornamelijk nog interessante lifting gerelateerde dingen .. ipv van "Hmm. Zo wwrme brinta voor t slapen is echt heerlijk haha :$ ."
wowquote:
Hij denk er over om de Cube op FB te opnieuw te beginnen. Hij heeft liever 100 actieve users dan 6000 inactieve. Valt wat voor te zeggen, maar het heet niet voor niks social media. Enik denk dat van die 6000 mensen er een hoop zijn die er wat aan kunnen hebben. Maar goed, hij moet doen wat goed voor hem voelt.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow
echt heel sterk gemaakt, wat gaaf gedaan!
Goede instelling heeft lilly
hmm idd, en van die 6000 mensen heb je een hoop aandacht voor je cubequote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij denk er over om de Cube op FB te opnieuw te beginnen. Hij heeft liever 100 actieve users dan 6000 inactieve. Valt wat voor te zeggen, maar het heet niet voor niks social media. Enik denk dat van die 6000 mensen er een hoop zijn die er wat aan kunnen hebben. Maar goed, hij moet doen wat goed voor hem voelt.
Ben er wel mee eens. Tone, als meest gerespecteerde, na Brandon, is uit de groep gegaan en gestopt als admin omdat hij niet meer tegen alle onzin kon. Imo erg zonde gezien hij veel bijdroeg. Hij heeft nog wel een eigen groep "New Jersey Powerlifting".quote:Op zondag 16 februari 2014 15:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij denk er over om de Cube op FB te opnieuw te beginnen. Hij heeft liever 100 actieve users dan 6000 inactieve. Valt wat voor te zeggen, maar het heet niet voor niks social media. Enik denk dat van die 6000 mensen er een hoop zijn die er wat aan kunnen hebben. Maar goed, hij moet doen wat goed voor hem voelt.
Ja, dat inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hmm idd, en van die 6000 mensen heb je een hoop aandacht voor je cube
Dat kan ik me dan ook wel voorstellen. Forums zoals DBB lees ik al jaren niet meer. Maarja, toch. Het geeft extra aandacht aan de sport die het best kan gebruiken.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens. Tone, als meest gerespecteerde, na Brandon, is uit de groep gegaan en gestopt als admin omdat hij niet meer tegen alle onzin kon. Imo erg zonde gezien hij veel bijdroeg. Hij heeft nog wel een eigen groep "New Jersey Powerlifting".
100 is wat te weinig ofc.
Er moet gewoon een heel rijk persoon opstaan en de powerlifting tot een mainstream sport omvormen als je dat zou willen. Iemand kan zorgen voor structuur en geen tig federaties.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad.
[..]
Dat kan ik me dan ook wel voorstellen. Forums zoals DBB lees ik al jaren niet meer. Maarja, toch. Het geeft extra aandacht aan de sport die het best kan gebruiken.
Is niet helemaal waar dat opnieuw beginnen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Is uiteindelijk net zo goed of zelfs nog beter. 8 uur slaap aan 1 stuk is redelijk achterhaald.
Een gemiddelde slaapcyclus duurt 90 minuten, daarna begint het weer opnieuw. Er is zoiets als "je slaap breken" dus bijv 2x4 uur wordt best veel gedaan door mensen rondom de wereld.
klopt idd,quote:Op zondag 16 februari 2014 17:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar dat opnieuw beginnen.
Je cycled idd. Van een diepe naar een minder diepe slaap, maar je komt na een eerste cycle minder ver omhoog ( terug naar wakker) dan wanneer je echt wakker wordt, en elke volgende cycle kan dieper en dieper zijn...
Ik heb meer dan een jaar mezelf gemonitoord met een app. En elke keer als ik ziekelijk goed uitgersut wakker werd had ik minstens 4 diepe cycles achter elkaar gehad.
Je slaapt even minder diep om je zelf te laten bewegen, en niet8 of 10 uur in 1 houding te slapen. Dan zou je redelijk invalide wakker worden namelijk lol
Wil niet zeggen dat 2x4 uur beter of slechter is, maar dat je snachts slaapt en niet overdag heeft wel een gevolueerde reden...
Ik heb ook een heletijd met mn slaappatroon getobt, en 2x4 uurtjes geven mij eentotaal andere manier van rust dan een volle nacht
Goed kanaal idd.quote:
haha jonnie candito is wel een baasje jaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed kanaal idd.
Dikke brows ook lol. Must b high test high
Lol.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Goed kanaal idd.
Dikke brows ook lol. Must b high test high
![]()
laten we die uberman sleeping pattern doenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik weet niet zeker of het deze podcast is die ik ooit over slaap geluisterd heb, maar deze ziet er ook goed uit: http://www.bulletproofexe(...)jonathan-wisor-ph-d/
[..]
Lol.
Haha, op zich zou ik dat best wel willen man. Is het long-term succesvol, want van wat ik gelezen heb (ervaringen) is het extreem lastig vol te houden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laten we die uberman sleeping pattern doen
6x20 minutenbrb 22 uur actief per dag
Alleen bij het idee krijg ik al hartkloppingen lolquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laten we die uberman sleeping pattern doen
6x20 minutenbrb 22 uur actief per dag
hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Alleen bij het idee krijg ik al hartkloppingen lol
Srs
mijn time management is ook gaar.. werk en prive is helemaal verwikkeld .. dagen van 18 uur vaak.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hou van slaap en vind het heerlijk. Ik heb tegenwoordig 9h nodig, vannacht dus 12h geslapen lol, maar zou het niet erg vinden om meer tijd te hebben, want mijn time-management is al zo kut als ik weet niet wat.
Ja, fucked up is dat man. Wanneer je een kantoor heb kun je ook met jezelf afspreken dat je op 't kantoor bent om te werken en alleen om te werken, zodat wanneer je thuiskomt je kan 'relaxen'.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mijn time management is ook gaar.. werk en prive is helemaal verwikkeld .. dagen van 18 uur vaak.
Ben blij als ik straks kantoortje heb en deze shit een beetje kan scheiden van elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |