Alleen bij het idee krijg ik al hartkloppingen lolquote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
laten we die uberman sleeping pattern doen
6x20 minutenbrb 22 uur actief per dag
hahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 17:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Alleen bij het idee krijg ik al hartkloppingen lol
Srs
mijn time management is ook gaar.. werk en prive is helemaal verwikkeld .. dagen van 18 uur vaak.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hou van slaap en vind het heerlijk. Ik heb tegenwoordig 9h nodig, vannacht dus 12h geslapen lol, maar zou het niet erg vinden om meer tijd te hebben, want mijn time-management is al zo kut als ik weet niet wat.
Ja, fucked up is dat man. Wanneer je een kantoor heb kun je ook met jezelf afspreken dat je op 't kantoor bent om te werken en alleen om te werken, zodat wanneer je thuiskomt je kan 'relaxen'.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
mijn time management is ook gaar.. werk en prive is helemaal verwikkeld .. dagen van 18 uur vaak.
Ben blij als ik straks kantoortje heb en deze shit een beetje kan scheiden van elkaar.
dit dus ja , ook al zit ik dan wel 10 uur op kantoor, maar als ik dan thuis ben dan is het voor grootst gedeelte vrije tijd idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goeie oefening ipv reverse hypers?
[..]
Ja, fucked up is dat man. Wanneer je een kantoor heb kun je ook met jezelf afspreken dat je op 't kantoor bent om te werken en alleen om te werken, zodat wanneer je thuiskomt je kan 'relaxen'.
Ik heb 't zelfde. Thuis kan ik mezelf echt niet aan projecten oid zetten. In de bieb op school echter wel; zit ik zo uren achter elkaar tekst te tikken.
Thanks man, dat wil ik zeker lezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:40 schreef dreamerbulk het volgende:
Malanichev AMA op reddit begint later op de avond
http://www.reddit.com/r/w(...)_just_set_the_world/
Heb twee weken op minder dan 3 uur slaap 'geleefd'. Is niet realistisch om vol te houden. Zolang je bezig bent, prima, maar zodra je even stopt met iets doen donder je in slaap. En waarschijnlijk kan je dag sowieso al veel efficienter, dus in plaats van minder te gaan slapen, kan je ook minder tijd aan onzin besteden. Zo slaap je wel én doe je even veel als wanneer je niet zou slapen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, op zich zou ik dat best wel willen man. Is het long-term succesvol, want van wat ik gelezen heb (ervaringen) is het extreem lastig vol te houden.
Dit is ook interessant: http://www.dbeat.com/28/
deze ooit gezien?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks man, dat wil ik zeker lezen.
Nee man, ga hem checken. Thanks. Kijk ook erg uit naar die nieuwe docu waar 22. een trailer van postte volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
deze ooit gezien?
ziek groot was dat CAPO evenement
klopt ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, ga hem checken. Thanks. Kijk ook erg uit naar die nieuwe docu waar 22. een trailer van postte volgens mij.
Ja, dat zeker, dat zeker. Volgens mij heeft powerlifting ook een grote groei doorgemaakt in 2013 alleen al. Ik las laatst een comment op de CUBE page dat powerlifting eigenlijk een olympische sport zou moeten worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt ja.
Deze is erg vet ik kijk m nu
die generatie lifters die je daar ziet maken de powerlifting sport wel echt een stuk toegankelijker/hipper voor de jeugd vind ik... wat een helden
Goed bekeken inderdaad. Succes!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef dreamerbulk het volgende:
aangezien ik nog steeds niet hersteld ben om deadlifts en squats fatsoenlijk te kunnen en ik dus niet fatsoenlijk Cube kan doen, heb ik besloten om smolov jr bench te gaan draaien, want ik wordt knettergek om geen vooruitgang te kunnen boeken. Aangezien bench bij mij meeste achterloopt, lijkt het me een goede keuze voor deze situatie. Ik begin morgen:
Week1
A 6x6 97,5 70,0%
B 7x5 105 75,0%
C 8x4 112,5 80,0%
D 10x3 120 85,0%
Week 2
A 6x6 102,5 75,0%
B 7x5 110 80,0%
C 8x4 117,5 85,0%
D 10x3 125 90,0%
Week 3
A 6x6 107,5 80%
B 7x5 115 85%
C 8x4 122,5 90%
D 10x3 130 95%
als ik veel eet en goed peak probeer ik op 145/147,5kg te peaken, of iig een cleane 140kg pause bench
Dit doe ik dus nu ook alleen lichter want 1rm 110 vandaag eerst week achter de rug 10x3 vandaag gehadquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef dreamerbulk het volgende:
aangezien ik nog steeds niet hersteld ben om deadlifts en squats fatsoenlijk te kunnen en ik dus niet fatsoenlijk Cube kan doen, heb ik besloten om smolov jr bench te gaan draaien, want ik wordt knettergek om geen vooruitgang te kunnen boeken. Aangezien bench bij mij meeste achterloopt, lijkt het me een goede keuze voor deze situatie. Ik begin morgen:
Week1
A 6x6 97,5 70,0%
B 7x5 105 75,0%
C 8x4 112,5 80,0%
D 10x3 120 85,0%
Week 2
A 6x6 102,5 75,0%
B 7x5 110 80,0%
C 8x4 117,5 85,0%
D 10x3 125 90,0%
Week 3
A 6x6 107,5 80%
B 7x5 115 85%
C 8x4 122,5 90%
D 10x3 130 95%
als ik veel eet en goed peak probeer ik op 145/147,5kg te peaken, of iig een cleane 140kg pause bench
zolang je je cns niet kapot maakt met zieke 1rm squats of deadlifts zal het wel loslopenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit doe ik dus nu ook alleen lichter want 1rm 110 vandaag eerst week achter de rug 10x3 vandaag gehad
Maar doe op de dinsdag en woensdag nog DL en Squat even zien hoe dat volgende week uitpakt want dat is nog wel zwaar
Ja had dus afgelopen week wel gemaxed maar kan denk ik beter gewoon 5x5 doen?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zolang je je cns niet kapot maakt met zieke 1rm squats of deadlifts zal het wel loslopen
ligt eraan wat je doel en schema is?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja had dus afgelopen week wel gemaxed maar kan denk ik beter gewoon 5x5 doen?
Maar op hoeveel % kan je die t beste pakken normaal?
Nouja doel is gewoon kracht meet PL kant opquote:Op zondag 16 februari 2014 20:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan wat je doel en schema is?
meeste training met max efforts rond de 80/85%, speed/rep days 50-70 procent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zit ik alleen met 2 dingen:
1. Rear delt raise (nu in dag D), is een pull beweging, maar is wel een onderdeel van schouders wat normaal op push dagen komt. What do?
2. Soms (1x in de 3-4 weken) kan ik op donderdags niet trainen. Wat kan ik dan het beste doen? op vrijdag een full body workout inplaats van D. of Vrijdags dag C doen en die week erop beginnen met D?
eerst kan je maxen nog wel permitteren, maar op gegeven moment dan merk je wel dat t niet meer lukt. Je kan beter een schema volgen waarbij je op gegeven moment peaked en dan gaat pr'en. De kans op blessure bij 1rm is zeer groot daarom moet je die 1rm's beperken tot 4-5x per jaar ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nouja doel is gewoon kracht meet PL kant op
Alleen deed het tot nog toe met een PPL brosplit en en principe elke dag maxen
Maar ga ook qua kracht met sprongen vooruit.
Maar als ik daar wat meer tijd insteek kan ik er wellicht nog meer uithalen
ik zou ze bij B en D doenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef Bossmuis het volgende:
een pull beweging, maar is wel een onderdeel van schouders wat normaal op push dagen komt. W
Oke, ga ik facepulls bij B doen en laat ik de rear delt flies op D.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zou ze bij B en D doen
rear delt kan je niet genoeg doen, wordt te weinig getraind over het algemeen.
je kan ook bij B facepulls en bij D rear delt flies.
die 2e vraag .. niet teveel neuken in de marge .. doen wat je t beste lijkt .. gaat om langer termijn dat je zoveel mogelijk trainingen doet en goed eet.
Klopt maar het is zo verslavendquote:Op zondag 16 februari 2014 20:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
eerst kan je maxen nog wel permitteren, maar op gegeven moment dan merk je wel dat t niet meer lukt. Je kan beter een schema volgen waarbij je op gegeven moment peaked en dan gaat pr'en. De kans op blessure bij 1rm is zeer groot daarom moet je die 1rm's beperken tot 4-5x per jaar ofzo.
Ik zou als ik jou was eens naar Cube method gaan kijken.
DMquote:Op zondag 16 februari 2014 20:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Klopt maar het is zo verslavend![]()
Zal me eens in cube verdiepen kan ik na Smolov jr dat gaan doen.
Welke site is het meest overzichtelijk om daarover in te lezen?
Thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |