Ik gebruik "objectief" omdat Alive een alom gerespecteerd nummer is, niet alleen volgens mijn eigen subjectquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Objectief jouw mening?Nee maar ieder zijn smaak, kan me voorstellen dat het voor jou nostalgisch is. Maar om nummers slechter te vinden omdat de artiest er wat raar uit ziet, snap ik niet echt.
Niemand zegt dat je iets moet. Ik zeg alleen dat ik iets vind. En ik vind Alive van Pearl Jam beter dan Alive van Empire of the Sun. Welke onlogische taalkronkel ik ook gebruik, het is toch duidelijk wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Daarbij betekent dat niks. Er zijn genoeg vergeten dingen die wel erg goed zijn. Terwijl nog steeds iedereen Vader Abraham kent, blijkbaar is dat dan objectief beter dan al die vergeten dingen. Nogal een drogreden dus. En dingen als uiterlijk, persoonlijkheid en imago staan los van de muziek. Natuurlijk waardeer ik wel dat het een emotioneel nummer over Eddie's vader is, terwijl ik geen idee heb hoe de tekst van Alive überhaupt gaat, maar dat betekent niet dat ik hem per se beter moet vinden.
Meningen zijn subjectief. Als je daarover wilt discussiëren, zijn we snel klaar. Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nee, je zegt dat ie objectief beter is. Objectief is het tegenovergestelde van een mening, dat is een feit. Dat zou betekenen dat het vaststaat dat die van Pearl Jam beter is.
En de argumenten die je daarvoor gebruikt zijn ook nog eens onzin, want of mensen het over twintig jaar nog kennen en hun uiterlijk zeggen niks over de kwaliteit van muziek.
Jij voert deze discussie met de hand op de Dikke van Dale. Zeg nou gewoon wat je gevoel zegt, dan waren we al lang klaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Tsja, de massa heeft een kutsmaak, dat zegt me weinig.
Mijn gevoel zegt dat ik Empire of the Sun leuker vind dan Pearl Jam in dit geval, daarom stem ik er ook op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij voert deze discussie met de hand op de Dikke van Dale. Zeg nou gewoon wat je gevoel zegt, dan waren we al lang klaar.
Jij met je gekke pruik.
Maar EOTS doen aan verkleedpartijenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor EOTS gestemd. Als ik het intro van Pearl Jam hoor, is dat al wel weer genoeg. Veel te vaak gehoord.
nee, die houthakkershemden waren geen gimmick..quote:
Kanye dan maarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
.......
Poll: Welke track vind je beter minder vervelend?
.....
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Alles mis met 'yo yo Kanye' en zeker met zijn muziek. Inner City is ook niet echt leuk maar daarom toch een stem voor Inner City.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hmm, eigenlijk vind ik die van Inner City toch wel leuker... Mijn stem was ook een beetje een protest tegen de negativiteit naar Kanye toe
Ben ik eigenlijk de enige die ze allebei leuk vindt?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:16 schreef donroyco het volgende:
Big Fun vind ik beter dan Good Life, dus daarom per ongeluk op Kanye gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |