quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
vrouwen moeten gewoon hun schoonmoeder de schuld geven
Of hem zelf opvoedenquote:
Als ze haar vervangt voor een andere mooie dame, dan is het vergevenquote:
Was inderdaad een leuk plaatjequote:
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!quote:
Heb je lekker kunnen slapen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze haar vervangt voor een andere mooie dame, dan is het vergeven
Opzich wel. Was wel een fijne powernapquote:
Heropvoeden gaat misschien wat ver, een beetje bijles kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!
Sowieso is dat proberen al heel gevaarlijk want dan zeg je in feite dat zijn moeder (die toch vaak als heilig wordt beschouwd) het fout heeft gedaan
Is ook al tricky hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heropvoeden gaat misschien wat ver, een beetje bijles kan geen kwaad.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich wel. Was wel een fijne powernap
Betere schoonmoeder uitzoeken danquote:
Mijn sherlock ging af, wat is dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie lokpost
Zaterdag, half 6 op RTL7, kitesurf challenge, atlantische oceaan over ofzo.
Wist je vast wel al, zo niet dan nu wel!
Jij gekke sherlocker
Ik zou voor het 2e gaan als ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Betere schoonmoeder uitzoeken danof een goed opgevoede man. Beide kan natuurlijk ook
De vraag is of zo'n man bestaatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou voor het 2e gaan als ik een vrouw was
W motherfocking Tquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn sherlock ging af, wat is dit.
Dat ligt aan de eisen van de vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n man bestaat
Verstandig antwoordquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt aan de eisen van de vrouw.
Avond:Wquote:
Truste.quote:
WTtje, het is te laat voor dit soort gebrabbel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Filmquiz bracht knappe ex-yogi van de wijs
Tijd om te slapen dan. Voor ons beidenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje, het is te laat voor dit soort gebrabbel.
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Voor ons beiden
Die is nu gone ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde Gone in 60 seconds gaan kijken
Hehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nog 10 minuten of zo, maar heb de downloads al aan geslingerd
quote:
De originele of de remake?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde Gone in 60 seconds gaan kijken
Bad jokequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wist niet dat ze Fok! inmiddels in het buitenland hebben geïntroduceerd
Remake, origineel is uit de jaren 70quote:
Ah okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Remake, origineel is uit de jaren 70
Wist het alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie lokpost
Zaterdag, half 6 op RTL7, kitesurf challenge, atlantische oceaan over ofzo.
Wist je vast wel al, zo niet dan nu wel!
Jij gekke sherlocker
Mooi!!quote:
Hoe fout ik uiteindelijk ook eindig, mijn moeder heeft het goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!
Sowieso is dat proberen al heel gevaarlijk want dan zeg je in feite dat zijn moeder (die toch vaak als heilig wordt beschouwd) het fout heeft gedaan
Dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe fout ik uiteindelijk ook eindig, mijn moeder heeft het goed gedaan.
Sloeriequote:
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.quote:
mij zou dat niks uitmaken.. Maar dan verwijs ik denk ik wel eerst even naar mn paquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sloerie
[..]
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.
Opaquote:
Jongedame.quote:
Ik ook niet, en toch ben ik over een kwartiertje op mn Werk en ga ik na het werk naar mn zus om te zonnebanken en eten... Wat ik echt klote vind dat ik dat heb afgesproken want slaapquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof niet dat ik vandaag echt zin heb om ook maar iets te doen
Want ik ga daar drama van maken denk je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Want ik ga daar drama van maken denk je?
Zoiets zou helemaal niks betekenen. Zoiets zou uitlopen op een gesprek, waarbij we eindigen met snoeiharde seks.
Dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.
Jij niet, absoluut niet!quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Want ik ga daar drama van maken denk je?
Zoiets zou helemaal niks betekenen. Zoiets zou uitlopen op een gesprek, waarbij we eindigen met snoeiharde seks.
De vrouwen waar ik mee om ga blijken in de praktijk helemaal niet zo lastigquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.
Heb jij even geluk, de meeste vrouwen die ik ken zijn dramaquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik mee om ga blijken in de praktijk helemaal niet zo lastig
Leg eens uit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij niet, absoluut niet!
De vrouw daarentegen
Slechts enkele die ik ken zijn dat. En daar heb ik verder weinig mee te makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, de meeste vrouwen die ik ken zijn drama
Vrouwen zijn niet uit te leggen.quote:
ik na de 25e ook niet meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Slechts enkele die ik ken zijn dat. En daar heb ik verder weinig mee te maken
Dan ban je mij uit je leven?quote:
nee, de dames van het werk natuurlijkquote:
Pfieuw!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de dames van het werk natuurlijk
Kerststallenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jou heb ik rond eind november weer nodig
quote:
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doetquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doet
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet uit te leggen.
Maar stel zij zegt iets over jouw moeder, er komt een punt dat iedere vrouw dat doet hoor! Dan ga jij normaal in gesprek want zo ben jij, dat zal sowieso gezien worden als oneens zijn met haar. Dat heeft heus wel drama als gevolg.
Ik hoop echt voor je dat het bij jou anders zal gaan maar de kans is klein
Ik hoop het echt voor jequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Mensen praten met elkaar, het niet met elkaar eens zijn hoeft nooit drama op te leveren
Ik zou niet weten waarom iemand mij zou willen bannenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom iemand mij zou willen bannen
Dat is bijvoorbeeld al 1 van de redenen waaromquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Lekker ding ben je toch ook he
En ook zo heerlijk bescheidenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld al 1 van de redenen waarom
Reden nummer 2, ga maar doorquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook zo heerlijk bescheiden
Ik voel die gebruikelijke haat voor jou weer opkomen nu hoorquote:
Good luck.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah, de lege koelkast en keukenkastjes dwingen mij om toch iets productiefs te gaan doen vandaag![]()
Bye bye all
Nooit carmasutra oid in handen gehad?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Wie doet het met boeken? Dat is toch keidroog?
De grap niet snappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nooit carmasutra oid in handen gehad?
Dat snap ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel die gebruikelijke haat voor jou weer opkomen nu hoor
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De grap niet snappen.
En het is kamasutra.
de carmasutra heeft heel nat papier, vandaar!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De grap niet snappen.
En het is kamasutra.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nooit carmasutra oid in handen gehad?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De grap niet snappen.
En het is kamasutra.
Ja, dat is pas nadat je hem meermaals hebt gebruikt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef rival het volgende:
de carmasutra heeft heel nat papier, vandaar!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is pas nadat je hem meermaals hebt gebruikt.
Klootzak!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Begripvol, weer zoiets
Dat doe je met [img] ervoor en [/img] erachter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
http://tiwibzone.tiwib.ne(...)sex-book-640x554.jpg
Hij doet tquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je met [ [url= ervoor en ]afbeelding[/url] ] erachter.
Whut?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dood aan grote geile gele paashazen !!
You know you love mequote:Op woensdag 12 februari 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dood aan grote geile gele paashazen !!
TR gemacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
a.k.a. rival.
maw, doodsverwensing.
1 van de vakken waar je in je leven echt nut van hebtquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Algemene EconomieVind het nu al een kutvak
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
1 van de vakken waar je in je leven echt nut van hebt
Ik heb economie nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
misschien komt dat besef bij jou iets later
Je hebt economiekennis overal bij nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb economie nergens voor nodig
Voor wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:17 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt economiekennis overal bij nodig.
Heb je geklikt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doodsverwenzingen zijn tegen de regels hier.
Rival verkoopt zijn kontje achter het station en gebruikt daarbij een economisch model voor maximaal rendement. Ja DAN komt het wel van pas ja.quote:
Dan loop ik er gewoon aan voorbij..quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rival verkoopt zijn kontje achter het station en gebruikt daarbij een economisch model voor maximaal rendement. Ja DAN komt het wel van pas ja.
quote:
Jij.quote:
Jij begon.quote:
quote:
quote:
Ik kan je vertellen dat het best gezellig is achter Amsterdam Centraal hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rival verkoopt zijn kontje achter het station en gebruikt daarbij een economisch model voor maximaal rendement. Ja DAN komt het wel van pas ja.
Vanwege de spelletjes balletje-balletje, flierjeppen, stokspringen en zakspringen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het best gezellig is achter Amsterdam Centraal hoor
Omdat ik daar sta natuurlijk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwege de spelletjes balletje-balletje, flierjeppen, stokspringen en zakspringen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat ik daar sta natuurlijk!
Volhoudertje hoor
Onder andere jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanwege de spelletjes balletje-balletje, flierjeppen, stokspringen en zakspringen.
Gelieve nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo, kan iemand de tijd een paar uur vooruit spoelen? Dank u.
Oke poging gedaan, handen verbrand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
Jazeker, mag ik dan een emmer motivatie van je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke poging gedaan, handen verbrand.
* Vinniiee pakt emmer en schep...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jazeker, mag ik dan een emmer motivatie van je?
Met 9u rijden ben je in Polen, dan verlies je een uurquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten we even een nieuwe tijdzone maken.
Ja daar heb ik toch niks aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met 9u rijden ben je in Polen, dan verlies je een uur
Finland is 2uquote:
Ja, jij wilde de tijd vooruit hebben, je zei niet hoe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi dan moet ik er eerst heen, schiet niks mee op.
Jawel, ik zei of iemand de tijd vooruit kon spoelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, jij wilde de tijd vooruit hebben, je zei niet hoe.
Niks, tis een vent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
R&P / Onzeker over gebit
Wat vinden jullie?
Als je hard werkt lijkt de tijd sneller te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik zei of iemand de tijd vooruit kon spoelen
Op die manier kan het, je moet er alleen wat tijd voor investerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik zei of iemand de tijd vooruit kon spoelen
Nee dat maakt niks uit in dit gevalquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je hard werkt lijkt de tijd sneller te gaan.
Tjah bummerquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
Nee dat maakt niks uit in dit geval
Stel het gebit dan eens voor bij een vrouw.quote:
Bah puntige tandenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel het gebit dan eens voor bij een vrouw.
Het gaat er niet om wat wij ervan vinden, maar wat hij er zelf van vind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
R&P / Onzeker over gebit
Wat vinden jullie?
Uiteraard, maar ben gewoon benieuwd hoe er tegenaan gekeken wordt door anderen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat wij ervan vinden, maar wat hij er zelf van vind.
Ik kan enorm afknappen op het gebit, maar meer op een vies gebit dan op een scheef gebit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ben gewoon benieuwd hoe er tegenaan gekeken wordt door anderen.
Hoeft niet. Vriend van me heeft hetzelfde probleem als die TS, maar heeft er dikke schijt aan. Zijn gebit is verder goed verzorgd en het past gek genoeg nog bij hem ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Plaatje doet het niet bij mij.
Maar ik kan me voorstellen dat als je lelijke tanden hebt het wel iets met je zelfvertrouwen doet.
Tja, daar komt karakter om de hoek kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeft niet. Vriend van me heeft hetzelfde probleem als die TS, maar heeft er dikke schijt aan. Zijn gebit is verder goed verzorgd en het past gek genoeg nog bij hem ook.
Ik vind dat hij het in ieder geval niet moet doen om wat anderen ervan vinden, maar om wat hij er zelf van vind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, daar komt karakter om de hoek kijken.
Zoals hij het beschrijft zou ik het fucking lelijk vinden en er wel degelijk iets aan laten doen.
Inderdaad, vooral de hoektanden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Ze zijn iig mooi wit, die van mij niet.
Kan poetsen wat ik wil.
Ja, precies. Ik heb ook wat gelige tanden, ondanks 2 keer per dag poetsen. Zit helaas in de familiequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef muhahaha het volgende:
Ze zijn iig mooi wit, die van mij niet.
Kan poetsen wat ik wil.
Bleken kost tussen de 200 en de 400 euro en biedt geen garantie dat de tanden wit worden/blijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik heb ook wat gelige tanden, ondanks 2 keer per dag poetsen. Zit helaas in de familieIk vind wittere tanden mooier en dan boeit het me echt niet dat ze wat scheef of wat uit elkaar staan
Heb zelf ook ooit een spleetje tussen mn tanden gehad
Ja, heb precies hetzelfde!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleken kost tussen de 200 en de 400 euro en biedt geen garantie dat de tanden wit worden/blijven.
Baal wel dat die van mij zo gelig zijn terwijl mijn gebit wel gezond is (2x per jaar naar de tandarts).
Hm, heeft ze dat wel bij de tandarts gedaan dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb precies hetzelfde!
En inderdaad, bleken zie ik niet zitten. Ook omdat een collega van mij dat heeft gedaan en nu haar wat gelige tanden weer 'terug' krijgt en er nog wat witte vlekken hier en daar zitten (waardoor je het gelige alleen nog maar meer ziet zitten).
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, heeft ze dat wel bij de tandarts gedaan dan?
Mijn zusje heeft het laten doen en dat gaf wel een goed resultaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, heb precies hetzelfde!
En inderdaad, bleken zie ik niet zitten. Ook omdat een collega van mij dat heeft gedaan en nu haar wat gelige tanden weer 'terug' krijgt en er nog wat witte vlekken hier en daar zitten (waardoor je het gelige alleen nog maar meer ziet zitten).
Mijn zusje en moeder hebben het laten doen. Werd zo weer geel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft het laten doen en dat gaf wel een goed resultaat.
Vind het ook wel duur.
Hm kan dat ook komen door een bepaald eetgewoonte?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn zusje en moeder hebben het laten doen. Werd zo weer geel.
Vast wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm kan dat ook komen door een bepaald eetgewoonte?
Als het er maar verzorgd uitzietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Heb er zelf geen verstand van. Mijn tanden zijn ook ontzettend geel, ondanks dat ik niet rook, of koffie of thee drink.
Ik poets 2 keer per dag en toch is het geel. Sja.
Hm poetsen is daar ook niet zozeer inherent aan, wel bv zure drank zoals coca cola. Mijn ex had spierwitte tanden, ze deed er niks voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vast wel.
Heb er zelf geen verstand van. Mijn tanden zijn ook ontzettend geel, ondanks dat ik niet rook, of koffie of thee drink.
Komt omdat je zoveel snaait.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik vind het best wel erg lelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Fascination het volgende:
R&P / Onzeker over gebit
Wat vinden jullie?
Daar krijg ik nooit kritiek of feedback over dus ik heb geen idee. Ik hijg wel eens naar een vliegje en die blijft gewoon leven dus het zal wel goed zijn.quote:
Daar ken ik er ook één van jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het best wel erg lelijk.Maar ik vind erg verkleurde nog smeriger. Of van die tanden met 3cm tandplak erop.
Heb een hobobaard en 10 kilo overgewicht, whehehe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het er maar verzorgd uitziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink ook nooit cola. :Squote:Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm poetsen is daar ook niet zozeer inherent aan, wel bv zure drank zoals coca cola. Mijn ex had spierwitte tanden, ze deed er niks voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel snaait.
Dan dat ook maar laten, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een hobobaard en 10 kilo overgewicht, whehehe.Maar dat heeft geen invloed op je gebitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Alleen sla eten en water drinken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan dat ook maar laten, denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb een hobobaard en 10 kilo overgewicht, whehehe.Wow, vetklep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
They told me I could be everything I wanted.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alleen sla eten en water drinken.
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen invloed op je gebit
Dit heb ik 1 keer gedaan op een LAN party jaaaaaren geleden. Echt nooit meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eén keer hier iemand voor 2 nachten over de vloer gehad, die gewoon in die 2,5 dag tijd geen enkel moment zijn tanden poetste...En dan nog verwachten dat ik hem wel zou bespringen
Keilullig om Braamyo weer te bashen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eén keer hier iemand voor 2 nachten over de vloer gehad, die gewoon in die 2,5 dag tijd geen enkel moment zijn tanden poetste...En dan nog verwachten dat ik hem wel zou bespringen
Niet Braamyoquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keilullig om Braamyo weer te bashen.![]()
.
Dotjequote:
Ja, post!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dotje![]()
Ik heb ook nog wel ergens zo'n clowns-carnavalsfoto. Eens kijken..
Sad clowntje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kijkt alsof je ontzettend naar de wc moet, maar je moeder enorm graag nóg een foto van je wil hebben.
Veel beter geschminkt dan ik.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
De echte meisjemeisjes gingen trouwens altijd als prinses of fee, dus dit zegt wel weer genoeg over ons, TGND.
Ik vind het wel mooi dat je als kind helemaal op kunt gaan in je rol/verkleedding terwijl het eigenlijk niks omhelst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel beter geschminkt dan ik.
Hoef je geen kind voor te zijn hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat je als kind helemaal op kunt gaan in je rol/verkleedding terwijl het eigenlijk niks omhelst.
Een maskertje op en je kon Batman spelen. Geweldige tijden.
Nu een clownsfoto van jou.quote:
Sorry, dat is mij onbekend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoef je geen kind voor te zijn hoor![]()
Heerlijk op het toneel of gewoon thuis
Zonde. Zou wel iets voor jou zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, dat is mij onbekend.
Hoezo als kind?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat je als kind helemaal op kunt gaan in je rol/verkleedding terwijl het eigenlijk niks omhelst.
Een maskertje op en je kon Batman spelen. Geweldige tijden.
Die wil ik zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er 1 waarbij ik een katje ben dus nee, die ga ik maar niet uploaden.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef Fascination het volgende:
Dit moesten we vroeger zingen met carnaval. Gvd, wat een tekst en die zang.
Toneel? Meh, hou er niet van als mensen naar me kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde. Zou wel iets voor jou zijn
We zijn niet allemaal zo jong van geest als jij natuurlijk.quote:
Toneelles, dan kijkt niet iedereen naar je, hooguit een klein groepje waar je samen mee speelt. Leuk hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toneel? Meh, hou er niet van als mensen naar me kijken.
Alle pua's slaan zich nu voor het hoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toneelles, dan kijkt niet iedereen naar je, hooguit een klein groepje waar je samen mee speelt. Leuk hoorEn goed voor je zelfvertrouwen. En de uitgelezen kans om versieren te oefenen door in de praktijk te oefenen, terwijl de ander meespeelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wilden dit jaar als opa's en oma's gaan, maar dan wel "net als echt" zoals die gasten van jackass... maar dat gaat em niet worden helaas... Ik hoorde ze gisteren over met zijn alleen als arrestatieteam gaan...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alle pua's slaan zich nu voor het hoofd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef rival het volgende:
Carnaval
Vorig jaar als een partij Arabieren!Ben jij de derde van links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wilden dit jaar als opa's en oma's gaan, maar dan wel "net als echt" zoals die gasten van jackass... maar dat gaat em niet worden helaas... Ik hoorde ze gisteren over met zijn alleen als arrestatieteam gaan...What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Pua's?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben jij de derde van links?
Beetje sneuquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist
Nicequote:
Niet herkenbaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Carnaval kan wel leuk zijn. Ik heb alleen zo'n hekel aan al die meisjes in hoerenpakjes.
Oh, ik niet zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Carnaval kan wel leuk zijn. Ik heb alleen zo'n hekel aan al die meisjes in hoerenpakjes.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan die altijd wel waarderenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Myraela het volgende:
Was vooral een 'Nicequote:
Wat een slachtveld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.nsmbl.nl/vrouw(...)er-op-facebook-nsfw/
Ik dacht dat hier een mooi lichaam bij tevoorschijn kwam, maar vind het toch een beetje smakeloos
Ja, preciesquote:
"na borstkanker" dat geeft wel een indicatie van dat het niet smakelijk zou worden ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat hier een mooi lichaam bij tevoorschijn kwam, maar vind het toch een beetje smakeloos
Vond het juist wel goed om eens te zien. Hoe zo'n vrouw er nog best redelijk uit kan zien als ze gekleed is. Maar der lichaam eigenlijk helemaal naar de klote is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vat em lekker anders opquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was vooral een 'Nice' voor mezelf, dat ik je herkende
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"na borstkanker" dat geeft wel een indicatie van dat het niet smakelijk zou worden ja.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, preciesHeb wel eens vaker een lichaam gezien na borstkanker, en vind de meesten er nog mooi afkomen, ook met maar één borst over. Maar dit is... mja
Er zijn plastisch chirurgen die beter hun best doen om zo'n lichaam nog mooi te krijgen in ieder geval..quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vond het juist wel goed om eens te zien. Hoe zo'n vrouw er nog best redelijk uit kan zien als ze gekleed is. Maar der lichaam eigenlijk helemaal naar de klote is.
Had je de koopsom al bijna bij elkaar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn droomhuis is verkocht onder voorbehoud
nee johquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Had je de koopsom al bijna bij elkaar?
Welke kaarten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef rival het volgende:
Vandaag of morgen moeten jullie kaarten op de bus he
Oh je wil een kaart?quote:
Ik verwacht niksquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je wil een kaart?
* Huppelmuts gaat bosje bougies gegarneerd met BMW tijdschriften terug naar de winkel brengen
Ondankbaar rotjochquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verwacht niks
Breng maar terug, ik ga er vanuit dat het niet de goede bougies zijn![]()
Ik hoop dat ik niets krijg!!quote:
Het is een BMW, die loopt sowieso nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sorry, op standaard bougies loopt mijn wagen niet
Schat, er is sowieso al niets standaard aan jou!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ja sorry, op standaard bougies loopt mijn wagen niet
Stil jij!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een BMW, die loopt sowieso niet
want je zoekt drama.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Kreeg paar maanden terug een lief kaartje van GvsE. Dat waardeer ik veel meer gewoon omdat het spontaan en onverwachts was. Had ze die op valentijn gestuurd dan zou ik zwaar twijfelen of het gemeend is.
nou dat....quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niets krijg!!
Ik haat valentijn, dat verplichte gedoe enz. Roep gewoon spontaan dat je van iemand houdt ipv verplicht op 14 februari.
Kreeg paar maanden terug een lief kaartje van GvsE. Dat waardeer ik veel meer gewoon omdat het spontaan en onverwachts was. Had ze die op valentijn gestuurd dan zou ik zwaar twijfelen of het gemeend is.
Ettertjequote:
Zo kan je het ook zien ja.quote:
Beetje jammer dat op de voorkant een kikker stond maar dat negeren we gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat....
Van die zomaar kaartjes omdat het kan
klopt, ik heb o.a. een scherpere nokkenas en aangepaste motorcomputerquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, er is sowieso al niets standaard aan jou!!
Je had ook kunnen zeggen: goh wat een leuk, apart, en lief idee van je Hups!
het gaat om de gedachtequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat op de voorkant een kikker stond maar dat negeren we gewoon
Troost je, ik doe niet aan valentijn. Ik zou wel gek genoeg zijn om zoiets (maar dan met de juiste bougies) te halen voor je verjaardag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, ik heb o.a. een scherpere nokkenas en aangepaste motorcomputer
en dan jou je geld laten uitgeven aan iets waar niemand wat aan heeft? ja das aardig!
Nou inderdaad!!quote:
In IJmuidenquote:
Dan voelt het zo verplicht!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
behalve als het op 14-02 binnen komt dus?![]()
Oh vast wel een aantal tussen de 60-100k inwoners jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
[..]
In IJmuiden
Ik heb er 6 nodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, ik doe niet aan valentijn. Ik zou wel gek genoeg zijn om zoiets (maar dan met de juiste bougies) te halen voor je verjaardag.
Geef ook even door welke precies zodat ik je niet de verkeerde geefquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh vast wel een aantal tussen de 60-100k inwoners ja
Gewoon een graad kouder dan normaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef ook even door welke precies zodat ik je niet de verkeerde geef
[..]
Het voelt als verplicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Maar is het ook echt verplicht, of maak je dat er in je hoofd van?
Que?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een graad kouder dan normaal
ik krijg toch nooit wat dus wat dat betreft.. jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
behalve als het op 14-02 binnen komt dus?![]()
Bij beide denk ik gewoon.. leuk, iemand denkt aan me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelt als verplicht.
Nogmaals, doe iets leuks op een andere dag. Dat is spontaan, dan heb ik echt het gevoel dat "je" van mij houdt ipv dat je reclame hebt gezien over valentijn en dacht "oh crap daar moet ik ook nog wat voor halen"
Oh dus als je zelf wel wat krijgt dan kan het zomaar zijn dat valentijn wel leuk is?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik krijg toch nooit wat dus wat dat betreft.. ja
Jij bent ook simpelquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Bij beide denk ik gewoon.. leuk, iemand denkt aan me.
zo simpel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |