quote:Enschede meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ja preciesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
vrouwen moeten gewoon hun schoonmoeder de schuld geven
Of hem zelf opvoedenquote:
Als ze haar vervangt voor een andere mooie dame, dan is het vergevenquote:
Was inderdaad een leuk plaatjequote:
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!quote:
Heb je lekker kunnen slapen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze haar vervangt voor een andere mooie dame, dan is het vergeven
Opzich wel. Was wel een fijne powernapquote:
Heropvoeden gaat misschien wat ver, een beetje bijles kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!
Sowieso is dat proberen al heel gevaarlijk want dan zeg je in feite dat zijn moeder (die toch vaak als heilig wordt beschouwd) het fout heeft gedaan
Is ook al tricky hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heropvoeden gaat misschien wat ver, een beetje bijles kan geen kwaad.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich wel. Was wel een fijne powernap
Betere schoonmoeder uitzoeken danquote:
Mijn sherlock ging af, wat is dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie lokpost
Zaterdag, half 6 op RTL7, kitesurf challenge, atlantische oceaan over ofzo.
Wist je vast wel al, zo niet dan nu wel!
Jij gekke sherlocker
Ik zou voor het 2e gaan als ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Betere schoonmoeder uitzoeken danof een goed opgevoede man. Beide kan natuurlijk ook
De vraag is of zo'n man bestaatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou voor het 2e gaan als ik een vrouw was
W motherfocking Tquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn sherlock ging af, wat is dit.
Dat ligt aan de eisen van de vrouw.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vraag is of zo'n man bestaat
Verstandig antwoordquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt aan de eisen van de vrouw.
Avond:Wquote:
Truste.quote:
WTtje, het is te laat voor dit soort gebrabbel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Filmquiz bracht knappe ex-yogi van de wijs
Tijd om te slapen dan. Voor ons beidenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTtje, het is te laat voor dit soort gebrabbel.
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd om te slapen dan. Voor ons beiden
Die is nu gone ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde Gone in 60 seconds gaan kijken
Hehequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nog 10 minuten of zo, maar heb de downloads al aan geslingerd
quote:
De originele of de remake?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, ik wilde Gone in 60 seconds gaan kijken
Bad jokequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wist niet dat ze Fok! inmiddels in het buitenland hebben geïntroduceerd
Remake, origineel is uit de jaren 70quote:
Ah okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Remake, origineel is uit de jaren 70
Wist het alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Faxie lokpost
Zaterdag, half 6 op RTL7, kitesurf challenge, atlantische oceaan over ofzo.
Wist je vast wel al, zo niet dan nu wel!
Jij gekke sherlocker
Mooi!!quote:
Hoe fout ik uiteindelijk ook eindig, mijn moeder heeft het goed gedaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een volwassen man is niet te heropvoeden!!
Sowieso is dat proberen al heel gevaarlijk want dan zeg je in feite dat zijn moeder (die toch vaak als heilig wordt beschouwd) het fout heeft gedaan
Dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe fout ik uiteindelijk ook eindig, mijn moeder heeft het goed gedaan.
Sloeriequote:
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.quote:
mij zou dat niks uitmaken.. Maar dan verwijs ik denk ik wel eerst even naar mn paquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sloerie
[..]
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.
Opaquote:
Jongedame.quote:
Ik ook niet, en toch ben ik over een kwartiertje op mn Werk en ga ik na het werk naar mn zus om te zonnebanken en eten... Wat ik echt klote vind dat ik dat heb afgesproken want slaapquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof niet dat ik vandaag echt zin heb om ook maar iets te doen
Want ik ga daar drama van maken denk je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jij een vriendin krijgt die de opvoeding van jouw moeder gaat bekritiseren zal zij heus niet lang je vriendin blijven hoor.
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Want ik ga daar drama van maken denk je?
Zoiets zou helemaal niks betekenen. Zoiets zou uitlopen op een gesprek, waarbij we eindigen met snoeiharde seks.
Dat dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.
Jij niet, absoluut niet!quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Want ik ga daar drama van maken denk je?
Zoiets zou helemaal niks betekenen. Zoiets zou uitlopen op een gesprek, waarbij we eindigen met snoeiharde seks.
De vrouwen waar ik mee om ga blijken in de praktijk helemaal niet zo lastigquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die snoeiharde seks zou er alleen komen wanneer je de vrouw gelijk geeft. Zo zijn ze, die vrouwen.
Heb jij even geluk, de meeste vrouwen die ik ken zijn dramaquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
De vrouwen waar ik mee om ga blijken in de praktijk helemaal niet zo lastig
Leg eens uit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij niet, absoluut niet!
De vrouw daarentegen
Slechts enkele die ik ken zijn dat. En daar heb ik verder weinig mee te makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb jij even geluk, de meeste vrouwen die ik ken zijn drama
Vrouwen zijn niet uit te leggen.quote:
ik na de 25e ook niet meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Slechts enkele die ik ken zijn dat. En daar heb ik verder weinig mee te maken
Dan ban je mij uit je leven?quote:
nee, de dames van het werk natuurlijkquote:
Pfieuw!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de dames van het werk natuurlijk
Kerststallenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Jou heb ik rond eind november weer nodig
quote:
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doetquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doet
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet uit te leggen.
Maar stel zij zegt iets over jouw moeder, er komt een punt dat iedere vrouw dat doet hoor! Dan ga jij normaal in gesprek want zo ben jij, dat zal sowieso gezien worden als oneens zijn met haar. Dat heeft heus wel drama als gevolg.
Ik hoop echt voor je dat het bij jou anders zal gaan maar de kans is klein
Ik hoop het echt voor jequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Mensen praten met elkaar, het niet met elkaar eens zijn hoeft nooit drama op te leveren
Ik zou niet weten waarom iemand mij zou willen bannenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak hem zelf maar voordat Rival het doet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom iemand mij zou willen bannen
Dat is bijvoorbeeld al 1 van de redenen waaromquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Lekker ding ben je toch ook he
En ook zo heerlijk bescheidenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld al 1 van de redenen waarom
Reden nummer 2, ga maar doorquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook zo heerlijk bescheiden
Ik voel die gebruikelijke haat voor jou weer opkomen nu hoorquote:
Good luck.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah, de lege koelkast en keukenkastjes dwingen mij om toch iets productiefs te gaan doen vandaag![]()
Bye bye all
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |