Er wordt straks vast om pics gevraagd als tegenprestatie.quote:
Niet eens foto's van die ene tv kok met die volle boezem? Enige keer dat waaghals een kookprogramma heeft gekekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef arjan1112 het volgende:
Brood bakken kan ze ook, het word steeds beter.
[ afbeelding ]
Nigella?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet eens foto's van die ene tv kok met die volle boezem? Enige keer dat waaghals een kookprogramma heeft gekeken
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Tem het volgende:
Nee, Specularium gooit hem gewoon zo dicht.
Dat klinkt interessantquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Ah, ik lees even terug. En kan -net als een andere FOK!ker- getuigen dat Takaiki de beste zweepjes maakt.
nepleren sliertjes en het zijn kattenspeeltjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat klinkt interessantechte leren of vandie fluffy dingen?
Haha, spannendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
nepleren sliertjes en het zijn kattenspeeltjes
Misschien ook geschikt voor het softe rollenspelquote:
Alleen op Fok! bestaan zequote:Op woensdag 12 februari 2014 06:50 schreef Kingstown het volgende:
Ideale vrouwen bestaan niet. Ideale mannen trouwens ook niet, derhalve een onterechte klacht.
Ik ook, en ik kom hier eigenlijk nooitquote:
Uiteindelijk tript ze soms volledig door een aardige dosis bakpoeder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma alleen voor als ze aan die pollepel gaat likken.
Graag gedaan he.quote:
Gefeliciteerdquote:
Dank je, Jopenbiertje lust ik welquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:48 schreef Karina het volgende:
GefeliciteerdNeem een bakkie van me, naar keuze
Hoe oud/jong ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
Word het niet tijd om te trouwen en kinderen te krijgen ? Het kan nog net ?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
Word het niet tijd om te trouwen Het kan nog net ?
Oh moet het weer over Jennifer gaan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Tem het volgende:
Ohja, laten we het weer over Waaghals hebben.
Oh ik dacht jonger.quote:
Nee halverwege de 20 ofzo.quote:
Ik ben hard bezig mn huwelijk te beeindigenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
Word het niet tijd om te trouwen en kinderen te krijgen ? Het kan nog net ?
Ja jij was pas nog jarig, oktober toch?quote:
Dat krijg je ervan als je voor je 40-ste trouwt. Dat gaat altijd fout.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig mn huwelijk te beeindigen
Dat is klote. Waren jullie lang samen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig mn huwelijk te beeindigen
En kinderen: nee dank u
Eigenlijk moeten we het gewoon doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Tem het volgende:
Ohja, laten we het weer over Waaghals hebben.
Precies, die foto van je huis heb ik ook nog.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Tem het volgende:
Njosnavels heeft een excelsheet voor dit soort zaken.
September ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jij was pas nog jarig, oktober toch?
Die van jou heb ik nog. Ff posten zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, die foto van je huis heb ik ook nog.
19 jaar in totaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is klote. Waren jullie lang samen?
Zoveel praat ik toch niet over mezelf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we het gewoon doen.
Njos' vragenuurtje.
Half jaar geleden alweer, time flies.quote:
Wow, dat is lang.. Moeilijk hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
19 jaar in totaal
Niet allemaal weggegooide jaren hoor, ook erg leuk gehad
De laatste jaren waren wat matig
blijkbaar vraag je volgens de 'heren' veelquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoveel praat ik toch niet over mezelf?
Oh op die manier. Ach dan zie ik het als een complimentquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
blijkbaar vraag je volgens de 'heren' veel
Mannen
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, dat is lang.. Moeilijk hoor.
Nee.....maar je hapt wel vaak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoveel praat ik toch niet over mezelf?
Oh dat is wel aardig. Dat stadium zijn mijn ex en ik voorbij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja
maar ja het is zoals het is
Vandaag wel een sms gehad van hem om me te feliciteren
Heeft hij je verlaten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja
maar ja het is zoals het is
Vandaag wel een sms gehad van hem om me te feliciteren
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.....maar je hapt wel vaak.
vooral zakelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is wel aardig. Dat stadium zijn mijn ex en ik voorbij.
Hebben jullie nog contact verder of alleen over de zakelijke dingen?
Waar kan ik terecht als ik over het nieuws wil praten?quote:
Sp3c laat alles toe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Tem het volgende:
Naja, zolang sp3c en Specularium het toelaten natuurlijk.
Snelle analyse van je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Tem het volgende:
Njosnavels is nog niet over haar ex heen. Dat zien we maar weer mensen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje wel hoor.
Er worden hier vaak emotionele posts geplaatst.
Jou ken ik nog niet goed genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje wel hoor.
Er worden hier vaak emotionele posts geplaatst.
Niemand kent specularium, we weten nu alleen dat hij jarig is in september.quote:
Ik mag veel van sp3c anders heeft ie met Bospop geen slapplekquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Tem het volgende:
Naja, zolang sp3c en Specularium het toelaten natuurlijk.
Nee, maar ik heb wel haar tetten gezien.quote:
Zie je wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snelle analyse van je.
Maar ik had toch verteld over die boete die ik had gekregen voor een vuilniszak die bij dat appartement op een verkeerd moment buiten stond, terwijl ik daar niet meer woonde en er dus niks mee te maken had? Nou hij wilde mij dus niet tegemoet komen in die kosten en dat vond ik erg kinderachtig en onredelijk. Hij vond dat het niet zijn probleem was. Nu heeft hij waterschade; karma.
Boete van de VVE of de politie ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Snelle analyse van je.
Maar ik had toch verteld over die boete die ik had gekregen voor een vuilniszak die bij dat appartement op een verkeerd moment buiten stond, terwijl ik daar niet meer woonde en er dus niks mee te maken had? Nou hij wilde mij dus niet tegemoet komen in die kosten en dat vond ik erg kinderachtig en onredelijk. Hij vond dat het niet zijn probleem was. Nu heeft hij waterschade; karma.
Slapping?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik mag veel van sp3c anders heeft ie met Bospop geen slapplek
Ik heb zoveel tetten gezien. Ben niet echt een tettenman eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel haar tetten gezien.
Ik ben een fenomeen op dit forum.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand kent specularium, we weten nu alleen dat hij jarig is in september.
Wat voor man ben je dan wel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tetten gezien. Ben niet echt een tettenman eigenlijk.
Ehm van de politie denk ik? Weet niet wat de VVE is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Boete van de VVE of de politie ?
Als die van de VVE was, zou ik zo snel mogelijk verhuizen.
Een kenner!quote:
Peer of zandloper?quote:
Helaasquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een fenomeen op dit forum.
En ik was bij die ene meet toen waar jij niet bij was.
Vereniging van eigenaren. Die hebben soms van die Gestapo regels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ehm van de politie denk ik? Weet niet wat de VVE is.
Maar ik woon daar sowieso al 1,5 jaar niet meer, daarom was die boete ook zo frustrerend.
Niet haten op de peer.quote:
3 maart. Henk. Sjoelen. Be there.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een fenomeen op dit forum.
En ik was bij die ene meet toen waar jij niet bij was.
Uhu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Helaas
Volgende meet waar jij bent kom ik ook.
Buikje, bovenbenen en KONT.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is een peer? Gewoon als je wel heupen hebt maar een kleine boezem, toch?
Ah, die onderdelen heb ik ook allemaal.quote:
Dan kijk je gewoon en bewaakt ons bier.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet sjoelen he?
Misschien iets voor Adriaan.
*peerboks*quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, die onderdelen heb ik ook allemaal.
Ja for sure. Als het niet tijdens mijn eindexamens valt dan.quote:
Je hebt geluk, over vijf minuten moet ik weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Tem het volgende:
Oh god, de volledige crew van fraggle rock heeft zich hier verzameld.
Is dat een film over feministen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Tem het volgende:
Oh god, de volledige crew van fraggle rock heeft zich hier verzameld.
Zit je nou hier sjoelerts te ronselenquote:
Moest van Peterquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit je nou hier sjoelerts te ronselen?
Geen flat tummy hier.quote:
Banaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Takaiki het volgende:
Wat voor figuur is peer met dikke tetten
Zandloper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Takaiki het volgende:
Ik las fat tummyquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Takaiki het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Takaiki het volgende:
Dan ben je toch een zandloper ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Takaiki het volgende:
Is dat Zimra? Dat is geen peer, die heeft geen heupen.quote:
Puntige elleboog ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat Zimra? Dat is geen peer, die heeft geen heupen.
ondersteboven peerquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat Zimra? Dat is geen peer, die heeft geen heupen.
Echte kenners weten wat ik bedoel. Geen slanke taille, geen heupen en kont.quote:
Mijn vriendin is feminist maar geen peer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat een film over feministen?
Zal nu wel een appel zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin is feminist maar geen peer.
Zelfs nu niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn vriendin is feminist maar geen peer.
Wat is er dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie het allemaal even niet meer zitten
Kop opquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie het allemaal even niet meer zitten
Ik heb het zwaar op school, ik heb vrijdag een LP ter controle waar ik totaal geen zin in heb, familie van me wordt geopereerd voor borstkanker, en ik heb gewoon een algehele dip.quote:
Wat is een LP? Lumbaalpunctie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar op school, ik heb vrijdag een LP ter controle waar ik totaal geen zin in heb, familie van me wordt geopereerd voor borstkanker, en ik heb gewoon een algehele dip.
Mijn levensverhaal, wat doe je
Ach lieverdquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar op school, ik heb vrijdag een LP ter controle waar ik totaal geen zin in heb, familie van me wordt geopereerd voor borstkanker, en ik heb gewoon een algehele dip.
Mijn levensverhaal, wat doe je
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is een LP? Lumbaalpunctie?
inb4 RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf morgen op de dam in brand steek. Dan is het weer NWS SC
Wel tof dat je naar Amsterdam komt danquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij ik mezelf morgen op de dam in brand steek. Dan is het weer NWS SC
Ai. Sterkte, ook dat komt goed.quote:
Hmja maar blijven zitten maakt het toch niet minder zwaar? Dan duurt het alleen maar langer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan school nou zwaar zijn ? Je kan hooguit blijven zitten... Wat is een LP ?
Nou ja, school is ook niet zozeer zwaar, ik maak het mezelf zwaar. Zie bovenstaandquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan school nou zwaar zijn ? Je kan hooguit blijven zitten... Wat is een LP ?
Voordat ie op de dam is met zijn benzine vat, is ie allang een coffeeshop/café/bordeel binnengetrokken en niet zo depressief meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel tof dat je naar Amsterdam komt dan
Ja, dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder plezantquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ai. Sterkte, ook dat komt goed.
Niet minder plezant? Mooi dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder plezant
Of ik trek hem mijn huis naar binnen, wordt hij vast ook vrolijk van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Voordat ie op de dam is met zijn benzine vat, is ie allang een coffeeshop/café/bordeel binnengetrokken en niet zo depressief meer
Ja ja je snapt wat ik bedoel. Met je hoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet minder plezant? Mooi dan.
Ik wil je punctie wel doen, misschien is het dan plezanterquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ja je snapt wat ik bedoel. Met je hoofd.
Njosnavels is hooggeleid. Dan krijg je dit soort wijsneuzenlagerhuis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ja je snapt wat ik bedoel. Met je hoofd.
Weet ze niet dat je dan in POL moet zijn, en niet in NWSquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Njosnavels is hooggeleid. Dan krijg je dit soort wijsneuzenlagerhuis.
Ik laat timmmmm hem inkoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wil je punctie wel doen, misschien is het dan plezanter
Man ik heb niet eens een diploma. Als ik afgestudeerd ben ga ik hier niet meer posten, alleen nog in dat natuur&wetenschap subforumquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Njosnavels is hooggeleid. Dan krijg je dit soort wijsneuzenlagerhuis.
Daar komen allemaal enge mannen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet ze niet dat je dan in POL moet zijn, en niet in NWS
Ojaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
W&T is dat Njo. Wijsneuzen en techniek.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet ze niet dat je dan in POL moet zijn, en niet in NWS
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar komen allemaal enge mannen.
Niet waar, Adriaan post er ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar komen allemaal enge mannen.
Hoezo registreren ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu we het over POL hebben bedenk ik me dat ik me nog moet registreren voor de verkiezingen van europees parlement. Meteen maar doen.
Nee want ik woon in het buitenland, dan moet je registreren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo registreren ?
Je krijgt toch automatisch je stemkaart ?
ik heb me nog nooit geregistreerd
Als je eens in de buurt ben mag je wel langskomen.quote:
Oh overheen gelezenquote:
ik ookquote:
Ja weet ik, die heb ik al een paar keer gemeet.quote:
Dat heb ik hier ook. Al woon ik hier nog geen 38 jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
Een oom van me woont in Weert hij woont er al 38 jaar maar hij is nog steeds ' die hollander'
quote:
Ohja en Maxime Verhagen... ook zo'n topper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zijn mooi opgekrast naar den haag.
Rustig en ruimtelijk en als je goed wilt sjoppen zit je zo in Roermond outlet of in Eindhovenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh overheen gelezennooit geweest, is het leuk daar?
Mijn ouders ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
Een oom van me woont in Weert hij woont er al 38 jaar maar hij is nog steeds ' die hollander'
En Eurlingsquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja en Maxime Verhagen... ook zo'n topper.
Zitten er veel Friezen en Groningers in de 2e kamer?quote:
Dat valt wel mee.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zitten er veel Friezen en Groningers in de 2e kamer?
Ja, dirigente was ziek dus we moesten zelf oefenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Weer klaar met het bejaardenkoor?
Slechte generale = prima uitvoeringquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dirigente was ziek dus we moesten zelf oefenen.Waarschijnlijk is ze er met de uitvoering ook niet, dat wordt drama.
Morgen generale, en dan ben ik er niet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Pauw en Witteman wordt een topshow.
Top Gun komt ook nog. Moeilijk die keuzes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Pauw en Witteman word een topshow.
EHBO?quote:
Die vraag moet over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef MPG het volgende:
[1] EHBO?
[2] Reanimatie?
[3] Mond-op-mond?
[4] Tepelklemmen
Excellent choicequote:
Je zou dit soort verhalen moeten bundelen voor de komende bestseller 'Adriaan op reis'.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:36 schreef arjan1112 het volgende:
Zo. ik was net bij lidl.
Je hebt daar een parkeerterrein met 200 plaatsen er was er maar 1 vrij ..
er zit dus de lidl, een ( grote ) dierenwinkel , een dierenarts een kookwinkel ( je kan hier pannen e.d kopen en op kookles ) het politiebureau een restaurant , een scootmobiels fabriek , een opslagbedrijf ( zoals van die amerikaanse veilingen shows zeg maar ) het hoofdkantoor van de woningbouwvereniging een loodgietersbedrijf én er staan nog wat ruimtes leeg.... + een stuk of 20 appartementen...
Normaal gesproken is het parkeerterrein half vol... ( en savonds laat staan er 15 auto's ofzo ) maar nu dus helemaal vol.... toen ik weer wegging waren er een stuk of 5 , 6 parkeerplaatsen vrij...
Adriaan per brommobiel op reis van Zuid-Holland naar Japan en weer terug, deel 1quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou dit soort verhalen moeten bundelen voor de komende bestseller 'Adriaan op reis'.
wie ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:11 schreef Karina het volgende:
Je bent toch niet DE Adriaan he? Die van puisten uitdrukken houdt en zo.
Ucciequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Uccie het volgende:
Misschien een bijeenkomt van het één of ander bij een van die panden. Zijn er veel mensen in huis.
Ik ben er wel hoor..OS en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |