Dat er niets nieuws is te melden is normaal geen probleem voor de mediaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gister was er verder niks nieuws te melden.
En nu blijkbaar nog steeds niet.
Dat hoeft niet vreemd te zijn. Ze kan bij het uit- of instappen niet goed zijn geworden. Of misschien wel een inbreker heeft betrapt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus ze is niet in haar garage gevonden maar buiten bij haar auto. Vreemd.
Vooral rustig blijven inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we ons druk gaan zitten maken om een topic.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:57 schreef Arcee het volgende:
Ophef om Borst-tweet door Schokkend-Groningentwitter:SchokkendGronin twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 07:52:34Els Borst. Vreselijk allemaal, maar in Groningen gaan straks mensen omkomen door de gaswinning en ook zij heeft de gasbaten verkwist. reageer retweet
twitter:evakropman twitterde op donderdag 13-02-2014 om 12:30:53Els Borst is waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen. reageer retweet
Mevrouw Borst mogelijk slachtoffer van misdrijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)er-van-misdrijf.html
Dit is de bron. Maar de site ligt er uit geloof ik.
NOS.nlquote:Dood Borst waarschijnlijk misdrijf
donderdag 13 feb 2014, 12:36 - ANP
Oud-minister Els Borst is volgens de politie waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een misdrijf. Dat blijkt uit de onderzoeksresultaten.
Geen idee. Ze is gevonden naast haar auto. Die zou dan mogelijk ook weg zijn geweest, niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Dos37 het volgende:
Een overval die uit de hand is gelopen lijkt me.
Ik weet niet in welk land jij woont, maar naar mijn weten is dat niet 'bijna normaal'.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef yvonne het volgende:
Ik wil niet vervelend doen, heel erg dit dat zus zo, maar het is al bijna normaal dat hoogbejaarden bestolen, in elkaar gemept, verkracht en vermoord worden, kan er nú dan eindelijk iets veranderen?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef takkfyrir het volgende:
´Mogelijk´ of ´waarschijnlijk´ vind ik nog wel behoorlijk een verschil.
quote:Op woensdagavond kon op basis van nader forensisch onderzoek in combinatie met de bevindingen ter plaatse de conclusie worden getrokken dat het het meest waarschijnlijk is dat mevrouw Borst-Eilers door een misdrijf om het leven is gekomen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, leuk die onbeperkt open grenzen
Nee, had dan eerder verwacht dat het een ongeluk was. Normaal gesproken is het wel vrij snel duidelijk dat het om een misdrijf gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef takkfyrir het volgende:
Zo.Toch niet verwacht, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |