Oke, maar even afwachten danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Site van de Kamer ligt plat dus dat weet ik niet.
Natuurlijk is dit aftasten, maar wat voegen deze interrupties nou daadwerkelijk toe? Volgens mij schiet de oppositie hier geen klap mee op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is aftasten. Het wordt boeiend als Plasterk zich gaat verdedigen en de fractievoorzitters het debat overnemen van de woordvoerders.
Dan raad ik je aan op het kruisje te klikken en iets nuttigers te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit aftasten, maar wat voegen deze interrupties nou daadwerkelijk toe? Volgens mij schiet de oppositie hier geen klap mee op.
Als Plasterk niet ineens al zijn communicatieve vaardigheden verloren is gaat er vandaag helemaal niets gebeuren. Plasterk is veel belangrijker voor de PVDA dan Weekers bijvoorbeeld ooit geweest is. Bovendien boeit het Nederlandse electoraat dit akkefietje niets, Plasterk raakt hierdoor echt niet minder populair.
Helaas inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Keukendrol het volgende:
Dat Plasschaart en Plasterk nu onder één hoedje spelen maakt het wel lastig ze te wieberen.
Pun intented?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Keukendrol het volgende:
Dat Plasschaart en Plasterk nu onder één hoedje spelen maakt het wel lastig ze te wieberen.
Alsjeblieft niet, laat een kabinet nu eindelijk eens de rit uitzitten, we hebben al veel te vaak verkiezingen gehad het laatste decennium.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Lazvic het volgende:
Dit kabinet mag van mij zo snel mogelijk uit elkaar gaan.
Misschien kun je beter stoppen met kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit aftasten, maar wat voegen deze interrupties nou daadwerkelijk toe? Volgens mij schiet de oppositie hier geen klap mee op.
Als Plasterk niet ineens al zijn communicatieve vaardigheden verloren is gaat er vandaag helemaal niets gebeuren. Plasterk is veel belangrijker voor de PVDA dan Weekers bijvoorbeeld ooit geweest is. Bovendien boeit het Nederlandse electoraat dit akkefietje niets, Plasterk raakt hierdoor echt niet minder populair.
Wie zou jij er graag voor in de plaats willen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:23 schreef Lazvic het volgende:
Dit kabinet mag van mij zo snel mogelijk uit elkaar gaan.
Een debat kan nog steeds leuk zijn om te gevolgen, ik heb alleen reële verwachtingen over de positie van Plasterk. Dat is maar beter ook, nog een minister die op moet stappen is niet goed voor het kabinet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan op het kruisje te klikken en iets nuttigers te gaan doen. Ik ben benieuwd hoe dit zich ontwikkelt.
Nee? Waar?quote:
Als politiek je niet boeit, kijk dan niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Mja. Je kan ook beter naar Nieuwsuur kijken vanavond, dan heb je een samenvatting van 5 minuten.. dit blijf maar doorgaan...
Dat kan inderdaad. Ik vind dit juist erg spannende tv.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:28 schreef arjan1112 het volgende:
Mja. Je kan ook beter naar Nieuwsuur kijken vanavond, dan heb je een samenvatting van 5 minuten.. dit blijf maar doorgaan...
Dus iedereen zit alleen maar te kijken omdat jullie denken dat er vuurwerk komt en dat Plasterk op moet stappen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Misschien kun je beter stoppen met kijken?
Debat begint altijd met de 1e termijn van de Kamer. De bewindspersonen krijgen dan na een schorsing de kans om te antwoorden in hun 1e termijn. Daarin krijgen Kamerleden ruimte voor interrupties.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoe zit dat programma er uit eigenlijk? Nadat de fractiewoordvoerders hun zegje hebben gedaan. Gaat dan Plasterk praten en wordt het druk bij de interruptie microfoon?
Nee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus iedereen zit alleen maar te kijken omdat jullie denken dat er vuurwerk komt en dat Plasterk op moet stappen?
Nou het is best leuk om naar te kijken, maar het duurt alleen erg lang altijd, alleen als er gekke dingen gebeuren is het fantastischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als politiek je niet boeit, kijk dan niet.
Ik denk dat dit typisch een onderwerp is waar mensen een veel simpelere kwestie van maken dan het daadwerkelijk is en op basis daarvan een oordeel vellen over Plasterk. Dus het zal wel degelijk zijn effect hebben, denk ik. Net als het positief zal werken voor iedereen die ertegenin schreeuwt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo'n onzin een debat te gaan kijken waarvan je weet dat het inclusief schorsingen makkelijk 10 uur kan duren en dan te gaan klagen dat het saai is of zo
Dit kabinet gaat nooit de rit uitzitten. Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, laat een kabinet nu eindelijk eens de rit uitzitten, we hebben al veel te vaak verkiezingen gehad het laatste decennium.
Die 'hoogtepunten' komen ook wel in Nieuwsuur inderdaad. Politiek is het grootste deel van de tijd nou eenmaal niet puntje-van-je-stoel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou het is best leuk om naar te kijken, maar het duurt alleen erg lang altijd, alleen als er gekke dingen gebeuren is het fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |