Schouw is ook iets teveel in zichzelf gaan geloven na de bescheiden complimentjes vorig parlementair jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:15 schreef arjan1112 het volgende:
Pfff Schouw... Samson heeft de democratie weer eens afgeschaft ?
De Senaat gaat niet over bewindslieden, dat is de taak van het Parlement.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Tenzij het CDA niet steunt, want met het cda is er ook een meerderheid in de eerste kamer.
Waarom begin jij dan over d66, cu en sgp ? Als de eerste kamer er niet toe doet, hebben ze genoeg aan pvda/vvdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De Senaat gaat niet over bewindslieden, dat is de taak van het Parlement.
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom begin jij dan over d66, cu en sgp ? Als de eerste kamer er niet toe doet, hebben ze genoeg aan pvda/vvd
Dit is aftasten. Het wordt boeiend als Plasterk zich gaat verdedigen en de fractievoorzitters het debat overnemen van de woordvoerders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:19 schreef tofastTG het volgende:
Die interrupties van net gingen echt helemaal nergens over, sterker nog dit hele debat gaat tot nu toe nergens over.
Jaaaaaaaaaaa, dan ga ik voor het eerst in m'n leven CDA stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van toorenburg heeft cda leiderschap ambities.
Dat zou echt de horror zijn
De Senaat kan ook moties van treurnis of wantrouwen indienen en aannemen, het gebeurt alleen bijna nooit (één keer in 2011 dacht ik, niet aangenomen trouwens).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
De Senaat gaat niet over bewindslieden, dat is de taak van het Parlement.
Hoe zit dat programma er uit eigenlijk? Nadat de fractiewoordvoerders hun zegje hebben gedaan. Gaat dan Plasterk praten en wordt het druk bij de interruptie microfoon?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is aftasten. Het wordt boeiend als Plasterk zich gaat verdedigen en de fractievoorzitters het debat overnemen van de woordvoerders.
Site van de Kamer ligt plat dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Hoe zit dat programma er uit eigenlijk? Nadat de fractiewoordvoerders hun zegje hebben gedaan. Gaat dan Plasterk praten en wordt het druk bij de interruptie microfoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |