Dan verlies je het tactische voordeel om de concurrent voor je dood te schieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef Szura het volgende:
Waarom mag je eigenlijk je geweer niet wegpleuren na je laatste schietbeurt
Hugo walker zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef Redefine het volgende:
'En de misser.' Jan Roelfs baalt dat hij deze sport niet verslaat. Echt iets voor hem.
ze moeten inclusief geweer poseren bij de finish, zoals Neunerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:53 schreef Szura het volgende:
Waarom mag je eigenlijk je geweer niet wegpleuren na je laatste schietbeurt
Vijfde nu. Spannendquote:
Je hoeft ook niet naar de NOS te kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:57 schreef Redefine het volgende:
Haan, je hoeft niet elke keer elk schot te benoemen.
Jij hoeft niet op mij te reageren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar de NOS te kijken.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kunnen beter een automatisch geweer gebruiken en als een malle op die doelen schieten...
Ik ook, dan ben je toch meteen al kansloos?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef truedestiny het volgende:
Ik als biathlon noob vind het verliezen van een minuut per misser wel belachelijk veel.
Anders kan je het net zo goed Langlaufen noemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef truedestiny het volgende:
Ik als biathlon noob vind het verliezen van een minuut per misser wel belachelijk veel.
Verschilt per onderdeel. Bij een ander onderdeel moet je een strafronde lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef truedestiny het volgende:
Welnee. Domracheva heeft bijvoorbeeld 1 misser maar is toch eerste, in tegenstelling tot Skardino.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben je toch meteen al kansloos?
Als je naar Domracheva kijkt had ze nog wel meer kunnen missenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben je toch meteen al kansloos?
En die van net was ook foutloos, maar een langzame langlaufster.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee. Domracheva heeft bijvoorbeeld 1 misser maar is toch eerste, in tegenstelling tot Skardino.
Als Herbert Dijkstra het zegt weet je dat diegene meedoet voor een medaille.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dahlmeier doet er niet toe, het zal je maar gezegt worden..
Ja daarom.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
En die van net was ook foutloos, maar een langzame langlaufster.
De laatste kogel voor zichzelf bewaard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Mourao staat nu op 14 minuten.
En dan mis schieten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De laatste kogel voor zichzelf bewaard.
Weer een minuutje erbij.quote:
Welke mongool zei dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
Dahlmeier doet er niet toe, het zal je maar gezegt worden..
Nos mannetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |