Kan je dmen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut ik heb hem gemist. Ik zie trouwens geen stream van het snowboarden
Is de baan nu misschien ook beter? Kouder/harder?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:29 schreef TonyMalony het volgende:
Deze lui zijn wel duidelijk een stuk beter
Geen idee er is geen commentaar, dus geen informatie of er iets met de pipe is gedaan!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is de baan nu misschien ook beter? Kouder/harder?
Dat zou niet zo'n enorm verschil moeten maken, de scores zijn echt flink hoger nu en ook een stuk minder valpartijen (van wat ik gezien heb tot nu toe)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar er werd gezegd dat het op de laatste truc na dezelfde run was als in de finale van Vancouver.quote:
''It was Dolf van der Wal who did it about an hour or so ago in the first heat''quote:
Het maakt niet heel veel uit. Sneeuw is nog steeds super zacht en binnen een uurtje kun je sneeuw niet heel erg veel anders maken. Gewoon meer goede riders in deze heat. Waarschijnlijk ook een paar die wat meer mazzel hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Was trouwens geen BBC, is TSN uit Canadaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |