Is dat een matig grapje? Of heb je er werkelijk overheen gelezen?quote:
Is ook niet uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef theodoor9 het volgende:
Warpaint en Damian Jurado had ik al. Wist niet dat die van Beck al uit was!
Haha okee!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is ook niet uit
Maar echt overal te vinden
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat, en je plaatjes zijn niet overtuigend
maar vooral geen tijd, en sowieso geen zin in series volgen (ik heb nog nooit een serie gehad die echt fantastisch vond, op Twin Peaks na...)
Voor mij pas de 2036e. Wat is trouwens "Last.FM scrobbler for the web"? Een tooltje dat ook youtube video's scrobbelt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef Gehenna het volgende:
Tanirawen is tevens mijn 4000e artiest op Last.FM
Opera extensie (en Chrome) om Youtube, Bandcamp, Soundcloud etc.. te scrobbelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mij pas de 2036e. Wat is trouwens "Last.FM scrobbler for the web"? Een tooltje dat ook youtube video's scrobbelt?
Ik heb er overheen gelezen idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Is dat een matig grapje? Of heb je er werkelijk overheen gelezen?
Het zijn maar 8 afleveringen, hé. En ieder seizoen zal uit een volledig andere cast bestaan, dus je loopt ook niet te ouwehoeren met heel veel seizoenen, als dat je tegenstaat. Je kunt het beter zien als een zeer lange film.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar vooral geen tijd, en sowieso geen zin in series volgen (ik heb nog nooit een serie gehad die echt fantastisch vond, op Twin Peaks na...)
Mocht ik ineens veel tijd krijgen (wie weet is mijn eerste beoordelingsgesprek versassend negatief volgende weekquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Het zijn maar 8 afleveringen, hé. En ieder seizoen zal uit een volledig andere cast bestaan, dus je loopt ook niet te ouwehoeren met heel veel seizoenen, als dat je tegenstaat. Je kunt het beter zien als een zeer lange film.
Laatste twee maanden is de opbrengst maar karig. Hoogtepunten voor mij zijn Burials Rival Dealer, After the Party van Broken Bells en Sigh van Valentin Stip.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef theodoor9 het volgende:
Vraagje he, zonder dat ik 20 topics terug moet lezen. Kunnen jullie me je favoriete albums van de laatste 2 maanden noemen. Albums die hier breed gedragen worden? Ik heb even nieuwe muziek nodig!
Breton en Sun Kil Moon springen er uit voor mij, maar je moet echt van Sun Kil Moon's stijl houden om het album te waarderen denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef theodoor9 het volgende:
Vraagje he, zonder dat ik 20 topics terug moet lezen. Kunnen jullie me je favoriete albums van de laatste 2 maanden noemen. Albums die hier breed gedragen worden? Ik heb even nieuwe muziek nodig!
Dat kan wel 's handig zijn, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
maar je moet echt van Sun Kil Moon's stijl houden om het album te waarderen denk ik.
The Wire al gezien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Meteen gaan kijken dan.quote:
Vind de plaat helaas wel wat te eenzijdig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef Gehenna het volgende:
Emmaar, an album by Tinariwen on Spotify
Dit vind ik dan wel weer erg relaxt
[..]
Ik heb 'm trouwens wel met een paar pauzes geluisterd, binnenkort maar weer eens proberen in een zitquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind de plaat helaas wel wat te eenzijdig.
Sherlockquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef kciR het volgende:
Over (korte) series gesproken. Ik ben wel groot fan van Sherlock (met Benedict Cumberbatch en Martin Freeman). Zijn drie seizoenen van elke drie afleveringen, maar wel anderhalf uur per episode.
Is een moderne variant op de verhalen van Sir Arthur Conan Doyle. Zeker het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |