SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Rare zinquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Norrage het volgende:
95% van de BB kijkers is na dat (saaie) eerste seizoen afgehaakt. Gelukkig heeft 99% van die 95% wel doorgezet, en hebben ze de genialiteit ontdekt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zou zomaar kunnen. Misschien komt het er ooit nog van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Norrage het volgende:
95% van de BB kijkers is na dat (saaie) eerste seizoen afgehaakt. Gelukkig heeft 99% van die 95% wel doorgezet, en hebben ze de genialiteit ontdekt![]()
Om het in een ontopic perspectief te plaatsen: Dat is als een album afschrijven, na alleen het openingsnummer geluisterd te hebben.
Dat, en je plaatjes zijn niet overtuigendquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Dus omdat Breaking Bad tegenviel, ga je True Detective niet kijken?
[ afbeelding ]
Ik heb 'm helemaal afgekeken, omdat ik toen hij op Netflix kwam werkloos thuis zatquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef DO2 het volgende:
Breaking Bad heeft me ook nooit echt gegrepen, Gehenna. Ben al na 2 of 3 afleveringen afgehaakt.
Maar True Detective had me na 2 afleveringen juist in een stevige houdgreep.
quote:Tishoumaren, also known as desert blues or Tuareg blues, is a style of electric guitar-led North African music emerging from traditional Tuareg Music in the 1980s.
Nieuwe Temples (psychedelische pop) en Tinariwen (Afrikaanse Blues, zie boven) zijn op dit moment mijn favorietquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef theodoor9 het volgende:
Vraagje he, zonder dat ik 20 topics terug moet lezen. Kunnen jullie me je favoriete albums van de laatste 2 maanden noemen. Albums die hier breed gedragen worden? Ik heb even nieuwe muziek nodig!
Thanks, ik ga eens luisteren!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nieuwe Temples (psychedelische pop) en Tinariwen (Afrikaanse Blues, zie boven) zijn op dit moment mijn favorietoh en Birth of Joy (Hard rock + orgel)
De nieuwe Sun Kil Moon (singer/songwriter, slowcore) waren de meesten hier erg positief over
Twin peaks al gekekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Die serie laat ik mooi langs me heen gaan, ben sowieso al geen 'series'-man en Breaking Bad viel uiteindelijk ook al behoorlijk tegen, ondanks het ophemelen overal
Ken je Bombino ook (uit 2013)? Neigt nog meer naar Blues en is iets minder rustig. Naar een eerste luisterbeurt vind ik Bombino beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef Gehenna het volgende:
Emmaar, an album by Tinariwen on Spotify
Dit vind ik dan wel weer erg relaxt
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |