Dat zegt meer over jou dan over het universum.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:02 schreef 2cv het volgende:
Volgens mij woon ik in een parallel universum. Ik heb nooit meer dan 1100 voor een auto betaald
En dan de brandweer bellen dat je er niet meer af durftquote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg gewoon zweethandjes van het kijken naar dit filmpje.
Ik héb nog geen BX.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het gaat hier dus niet over auto's.
Je hebt toch een BX man.
2000 euro voor een auto is relatief gezien goedkoop, en aangezien dit ook mijn budget is voor een auto (Want sparen nu > afrijden = 1500-200 euro) Zit ik even te oriënteren (Zoals wel vakerquote:
En ik kotsneigingen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs welquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, ja, verhaal bitte. Dat Tinder werkt dus echt?
Zorg dat je niet wordt zoals deze TS => PTA / facelift S-typequote:Op maandag 17 februari 2014 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
2000 euro voor een auto is relatief gezien goedkoop, en aangezien dit ook mijn budget is voor een auto (Want sparen nu > afrijden = 1500-200 euro) Zit ik even te oriënteren (Zoals wel vaker)
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Zorg dat je niet wordt zoals deze TS => PTA / facelift S-type
En dan:quote:
Dus.quote:(Even daargelaten dat ik een Jaguar niks vind, en dat het te zwaar is... Meer dan 1000kg voor een auto vind ik meer dan zat)
Inderdaad.quote:
Even de appstore openenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs wel
Nu aan het rotzooien met 2 dames die 400m bij elkaar vandaan wonen en elkaar ook nog (vaag) kennen
Is dat niet het hele idee achter Tinder, dat het uit je vrienden-van-vriendenkring van facebook e.d. komt?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs wel
Nu aan het rotzooien met 2 dames die 400m bij elkaar vandaan wonen en elkaar ook nog (vaag) kennen
Nope, is gewoon willekeurig. Je geeft letterlijk je leeftijds-zoekgrens en maximum afstand en zoeken maarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter Tinder, dat het uit je vrienden-van-vriendenkring van facebook e.d. komt?
Iets wat je vroeger al deed via kameraden in de kroeg die 'spontaan' een dame meenamen etc.
Jij hebt een matig beeld van mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Succes voor jou, sterkte voor de dames
zuigerveer gebroken, zuiger gemold.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Hoor wie klopt daar
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Heeft 2cv een broer?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/gekkenhuus.html
Nee, ook niet. Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is het de broer van je zus?
score klopt aardigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |