quote:Op zondag 16 februari 2014 20:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg gewoon zweethandjes van het kijken naar dit filmpje.
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs welquote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oh, ja, verhaal bitte. Dat Tinder werkt dus echt?
Zorg dat je niet wordt zoals deze TS => PTA / facelift S-typequote:Op maandag 17 februari 2014 02:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
2000 euro voor een auto is relatief gezien goedkoop, en aangezien dit ook mijn budget is voor een auto (Want sparen nu > afrijden = 1500-200 euro) Zit ik even te oriënteren (Zoals wel vaker)
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 11:19 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Zorg dat je niet wordt zoals deze TS => PTA / facelift S-type
En dan:quote:
Dus.quote:(Even daargelaten dat ik een Jaguar niks vind, en dat het te zwaar is... Meer dan 1000kg voor een auto vind ik meer dan zat)
Inderdaad.quote:
Even de appstore openenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs wel
Nu aan het rotzooien met 2 dames die 400m bij elkaar vandaan wonen en elkaar ook nog (vaag) kennen
Is dat niet het hele idee achter Tinder, dat het uit je vrienden-van-vriendenkring van facebook e.d. komt?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt inderdaad ja........ iets te goed misschien zelfs wel
Nu aan het rotzooien met 2 dames die 400m bij elkaar vandaan wonen en elkaar ook nog (vaag) kennen
Nope, is gewoon willekeurig. Je geeft letterlijk je leeftijds-zoekgrens en maximum afstand en zoeken maarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee achter Tinder, dat het uit je vrienden-van-vriendenkring van facebook e.d. komt?
Iets wat je vroeger al deed via kameraden in de kroeg die 'spontaan' een dame meenamen etc.
Jij hebt een matig beeld van mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Succes voor jou, sterkte voor de dames
zuigerveer gebroken, zuiger gemold.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Hoor wie klopt daar
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Heeft 2cv een broer?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/02/gekkenhuus.html
Nee, ook niet. Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien is het de broer van je zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |