quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Wat ben ik blij dat Mart opgerot isquote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef alors het volgende:
Henry's engels is wel een verademing met de senk joes van Mart.
Brand Loyalty.quote:
Brent Lojaltiequote:
Godgate.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel een hype he, overal 'god' achter zetten
Het is het vierde lidwoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis wel een hype he, overal 'god' achter zetten
Hij trapt nog meer open deuren in dan Sjinkie.quote:
quote:
muhahaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef Redefine het volgende:
Northug komt over vier jaar uit voor Rusland en heet dan Viktor An Northug.
Hier zit de echte kennerquote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Wat een boutverhaal, Northug kwam tot op de slotklim uitstekend mee.
Het is Jan Roelfs, wat verwacht je dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Hij heeft gewoon droog gelanglaufd.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat vanmiddag half vloekend een brak streampje op te zetten bij een klant. Lukte alleen op de niet-spannende momenten. Dus ik was én niet productief én ik heb de spannende momenten gemist.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah, prima, dan is de baas niet op kantoor, kunnen we weer voor de livestream gaan schreeuwen.
Lijkt meer op vliegen vangen!quote:
Erben heeft tot nu bijna alles goed voorspeld. En dit is ook een logische voorspelling.quote:
Ik probeerde te multi-tasken. Maar dat wilde maar niet lukken, dus de stream maar weg gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag half vloekend een brak streampje op te zetten bij een klant. Lukte alleen op de niet-spannende momenten. Dus ik was én niet productief én ik heb de spannende momenten gemist.
Ja je kunt zeggen wat je wilt, maar hij doet het wel echt prima voorlopig als voorspellerquote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Erben heeft tot nu bijna alles goed voorspeld. En dit is ook een logische voorspelling.
Boerquote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
De nummer vier voor morgen is in ieder geval al bekend.
Het wordt een van de zusjes Ledematen: Heather of Margot.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef Redefine het volgende:
De nummer vier voor morgen is in ieder geval al bekend.
Dat zeg ikquote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja je kunt zeggen wat je wilt, maar hij doet het wel echt prima voorlopig als voorspeller
Nu je 't zegt. Daar snap ik dus geen flikker van. Misschien omdat mensen er anders te weinig over praten de volgende dag, omdat het voornamelijk over de OS zal gaan? Ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Dat fokking radar gaat wel gewoon door maar voor WIDM is geen plaats.
Niemand kijkt Radar. Daarom is het juist wel nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Wel redelijk ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja je kunt zeggen wat je wilt, maar hij doet het wel echt prima voorlopig als voorspeller
Zou best kunnen. Ik ben er zelf wel blij mee, want heb helemaal geen zin in zomaar een uur niet-OS tussendoorquote:Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je 't zegt. Daar snap ik dus geen flikker van. Misschien omdat mensen er anders te weinig over praten de volgende dag, omdat het voornamelijk over de OS zal gaan? Ik zeg ook maar wat.
Maar wel 3 Nederlanders op het podium wat toch niet helemaal verwacht was en goud en zilver voor Nederland op de 500, wat toch ook wel meer is dan verwachtquote:Op maandag 10 februari 2014 21:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Wel redelijk ja.
Maar Blokkie en Bergsma waren verkeerd om. Geen Graf bij de 3km en volgens mij had hij Mo op plaats 3 toch?
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niemand kijkt Radar. Daarom is het juist wel nu.
Ja. Gaan ze het over een apparaat hebben dat SOMS problemen geeft. Maar er dan wel over gaan praten alsof het een shit ding is.quote:
En miepen dat na 5+jaar een accu wat minder wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gaan ze het over een apparaat hebben dat SOMS problemen geeft. Maar er dan wel over gaan praten alsof het een shit ding is.
Het zou dan tegelijk met dit programma zijn. Dus zullen er veel mensen toch wel blij zijn dat het niet wordt uitgezonden. Ik kijk WIDM ook altijd en ben juist blij dat het donderdag niet is.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu je 't zegt. Daar snap ik dus geen flikker van. Misschien omdat mensen er anders te weinig over praten de volgende dag, omdat het voornamelijk over de OS zal gaan? Ik zeg ook maar wat.
dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:24 schreef DeLuna het volgende:
Nouja, ergens inderdaad ook wel prima. Nu hebben we nog iets om naar uit te kijken na de Spelen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:29 schreef -0- het volgende:
Blijft elke avond weer een verademing ten opzichte van DaMartShow.![]()
Ook een keer over de OV chipkaart. Hoe mensen werden benadeeld, omdat ze vijf minuten voor het dal tarief inchecken. Maar dan uiteraard geen voorbeelden nemen van de keren dat je net vijf minuten voor het hoog tarief in staptquote:Op maandag 10 februari 2014 21:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En miepen dat na 5+jaar een accu wat minder wordt
Curling als kijktip.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een goede kijktip. Ik neem aan dat dit gewoon in beeld komtWat een kraker
Ik gok dat de kans groter is dat ze Sportwinter of de 500 meter helemaal gaan herhalen, dan dat ze dan live uitzenden.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een goede kijktip. Ik neem aan dat dit gewoon in beeld komtWat een kraker
Nu nog een aparte Curling pagina op teletekst.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef -0- het volgende:
[..]
Curling als kijktip.![]()
NOS is veruit de beste sportzender ter wereld, nu al.
Volgens teletekst begint Spelen live om 7.00 dus dan zullen ze er wel live ingaan. Beetje raar anders als ze hun eigen kijktip negeren.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik gok dat de kans groter is dat ze Sportwinter of de 500 meter helemaal gaan herhalen, dan dat ze dan live uitzenden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
860 en 861. Mannen en vrouwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog een aparte Curling pagina op teletekst.
Het lijkt mij ook vreemd, maar de ervaring leert wat anders.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens teletekst begint Spelen live om 7.00 dus dan zullen ze er wel live ingaan. Beetje raar anders als ze hun eigen kijktip negeren.
Dit, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:29 schreef -0- het volgende:
Blijft elke avond weer een verademing ten opzichte van DaMartShow.![]()
Na de OS bedoel ik natuurlijk.quote:
Ohquote:
Ja het WK live, met analisten in de studio en s'avonds Studio Curling om na te beschouwenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:40 schreef -0- het volgende:
[..]
OhLogisch eigenlijk dat je het niet over nu had.
![]()
Dan helemaal eens, en het WK e.d. normaal ook bij studio sport.
Curling International met Johan Derksenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het WK live, met analisten in de studio en s'avonds Studio Curling om na te beschouwen
Ik zie Gijp al over de grond rollen van het lachen. En toen schoof ie dat ene steentje zo tegen die andere aan hahahahahahahihiohohohaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Curling International met Johan Derksen
twitter:JoeyCheek twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:39:13Had a blast on Dutch TV with the new 500m Olympic champs. The bros. Mulder and Jan Smeekens are great, charismatic champions. reageer retweet
Lachen om de vierde man bij de scheidsrechters.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik zie Gijp al over de grond rollen van het lachen. En toen schoof ie dat ene steentje zo tegen die andere aan hahahahahahahihiohohoha
Cheek blijft een heldquote:Op maandag 10 februari 2014 21:44 schreef Montov het volgende:
twitter:JoeyCheek twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:39:13Had a blast on Dutch TV with the new 500m Olympic champs. The bros. Mulder and Jan Smeekens are great, charismatic champions. reageer retweet
Vind je het gek met dit soort posts?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 topics al, gaat hard deze reeks..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef Mansjester het volgende:
Is het al begonnen? Ik zit nog op de wc
De details bespaar ik jullie
allemaal dankzij Henrygod.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 topics al, gaat hard deze reeks..
Stevige keutel of een beetje dun?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef Mansjester het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je het gek met dit soort posts?
[..]
Is toch vrij ontopic hoor Ambro.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind je het gek met dit soort posts?
[..]
Pics?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef Mansjester het volgende:
Je mag hopen op een goede jury waardering, want je tijd is niet goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch vrij ontopic hoor Ambro.
Ik zit nog steeds op het toilet trouwens
Ik zou het raar vinden als hij dat niet deed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Johannes vandaag weer mee post.
Ronald de Boer?quote:
xDquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef PinkLow het volgende:
Shaun White deed een Margot Boertje 4de plek xD terwijl
jaloers dat make-up bij haar wel werkt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze hebben haar aardig opgekalefaterd in de schmink.
Geen enkel probleem.quote:
Nou ja zeg. Bakkes!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef superniger het volgende:
[..]
jaloers dat make-up bij haar wel werkt?
Curling wordt geboycotquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
Ze hebben haar aardig opgekalefaterd in de schmink.
Die kan aardig zwemmen inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Redefine het volgende:
Sandra Völker, die had je toen nog ja
Dat is wel vaker bij een stream.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Marco001 het volgende:
gover, de stream op de NPO App loopt 10-20sec achter op de tv.
Service hè.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Marco001 het volgende:
IJs is glad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Marco001 het volgende:
Rondvaart door de grachten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
België zou helemaal uit z'n dak gaan als ze al 1 brons in totaal zouden scoren.
goud is het hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als brons het hoogst haalbare is, dan snap ik het wel.
Addy?quote:
Die Canadese ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Basekid_NZ het volgende:
Die engelse gasten vervelen zich te pletter daar denk ik - snappen er niks van
Wel ooit een olympische valquote:
Hebben ze geen oortje in? Dat het voor ze wordt vertaaldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Basekid_NZ het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die gasten zo vaak met Nederlanders omgaan dat ze wel een paar woordjes verstaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hebben ze geen oortje in? Dat het voor ze wordt vertaald
Joey Cheek vermaakte zich gister prima.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Basekid_NZ het volgende:
De Canadese Erben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel ooit een olympische val
Ik zag Cheeck gisteren volgens mij wel lachen na een nederlandse opmerking. Maar kan ook zijn omdat iedereen lachttequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hebben ze geen oortje in? Dat het voor ze wordt vertaald
Die werd niet geschept door Grundequote:
Engels is denk altijd de voertaal? Denk eerlijk gezegd dat ze geen Nederlands begrijpenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat die gasten zo vaak met Nederlanders omgaan dat ze wel een paar woordjes verstaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Engels is denk altijd de voertaal? Denk eerlijk gezegd dat ze geen Nederlands begrijpen
Behalve neuken in de keuken ofzo
Dat is in het olympisch dorp de meest gesproken zin, die kennen ze van buiten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Engels is denk altijd de voertaal? Denk eerlijk gezegd dat ze geen Nederlands begrijpen
Behalve neuken in de keuken ofzo
Leeverdommequote:
Maar die viel dus wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, die viel niet uit zichzelf.
quote:
quote:DeMart mag dat zeggen
En later zei Mart godverdomme.quote:
Armstrong is een pakhaas.quote:
Is Mart mod?quote:
En dan is de ANWB nog niet eens sponsor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Al die kampioenen die daar in de studio zitten
Elke dag weerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
quote:
idd, hebben ze erg goed voor elkaar, afgelopen afleveringen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mansjester het volgende:
Die zet slotjes op fietsen.quote:
Hooguit voor de bingo.quote:
Ik denk dat dat wel wat meevalt. Maar ze is niet goed genoeg voor nog een medaillequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Boer denkt dat ze er al helemaal is, en dat ze niet de volle focus heeft en niet gaat vlammen op de 1000![]()
Dat is mogelijk. Maar kan ook bevrijdend werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Boer denkt dat ze er al helemaal is, en dat ze niet de volle focus heeft en niet gaat vlammen op de 1000![]()
Klopt.quote:
Een inspirerende coach zie ik hem iig nooit worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus Jan Bos is een slechte coach.
Met een gunstige loting (lees laatste binnenbocht tegen een concurrent) maakt ze ook op de 1000m kans op een medaille.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel wat meevalt. Maar ze is niet goed genoeg voor nog een medaille
Hahahaquote:
Als er de hele tijd Nederlanders om je heen zijn snap je er vanzelf wel wat van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Mansjester het volgende:
Da Spoon snapte dus wel een beetje wat er werd gezegd
Tsja het is met Jan Bos en Wotherspoon. Dat waren nooit echte praters.quote:
Zo begreep ik het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Hoorde ik nou iets over Kevin Crockett De Voormalige Kevin Overland
Die is hoofdcoach.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
En de Voormalige Meneer Timmer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef heywoodu het volgende:
Er is nog geen aanleiding voor de Sjinkie geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Zipportal het volgende:
Ik voel een gespannen sfeer hier. Niemand durft plaatjes te posten.
Link.quote:
Godenstream gevonden dus?quote:
"Niet live in elk geval", zoals Margot zei.quote:
Inderdaad vond het altijd maar een duffe, maar hier valt ze best meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind Margot Boer best leuk overkomen zo
In tegenstelling tot Erbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind Margot Boer best leuk overkomen zo
Sowieso komt ze in interviews altijd wel leuk overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad vond het altijd maar een duffe, maar hier valt ze best mee
Je aandacht niet volledig bij het edele spel houdenquote:
Ik ben een vrouw dus ik kan heel goed multitasken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je aandacht niet volledig bij het edele spel houden
Die wint bij alles, ook bij monopoly en stratego.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Redefine het volgende:
Vos wint altijd, dus ook bij het schaatsen.
Had altijd als eerste de Mart bingo vol.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die wint bij alles, ook bij monopoly en stratego.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |