al geweest daarquote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
Typisch was Great Minds niet in de Melkweg?
wat een zelfkennis weerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat laatste klopt bij jou wel. #nohossel
waar jij was bedoel ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
al geweest daar
weet niet of ze het nog eens doen
Mooi mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
goed wel eigenlijk
met u?
[..]
nee man
minstens in de lente, buiten zitten/bbqen met je verjaardag
Waarom spreek jij voor iemand anders????????quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xcachet en ik erkennen dat er mooie mensen jarig zijn in februari, MAAR willen hierbij wel een voetnoot zetten en stellen dat ook april een hoop goeds met zich meebrengt.
PIquote:
twee concerten?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
In maart ben ik er twee dagen achter elkaar
Als bijbaantje of fulltime baan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooi
Ja ook hier, enkel werkzoekende nogAch, misschien Danny overhalen om mij te betalen voor m'n posts.
Ja maar dan ben ik niet jarig, dus dan is het niet de beste maandzo egoïstisch ben ik wel.
Jaquote:
Fulltime baan.quote:
Omdat Xcachet en ik samen voor de maand april staan. Die afspraak staat en wij steunen elkaar hierin onvoorwaardelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom spreek jij voor iemand anders????????
lrquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xcachet en ik erkennen dat er mooie mensen jarig zijn in februari, MAAR willen hierbij wel een voetnoot zetten en stellen dat ook april een hoop goeds met zich meebrengt.
Ja wel verquote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
vrijdag weer Great Minds JC
Nijmegen, pokke eind wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
lr
ga voor sporters werken
dan kan jij ook lekker op de kont van smeekens zitten
[ afbeelding ]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
vrijdag weer Great Minds JC
Nijmegen, pokke eind wel.
Liever Arnhemquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.
arachide.
Juist met je kennis daarvan kan je de mannen die niet zo leuk zijn naar een beter niveau brengenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jammer dat je mijn bonk testosteron niet wil accepteren voor wat het is. Ik ben een bulderende heteroseksueel.
Kan ik het helpen dat ik een scherp oog voor de schoonheid van een man heb.
ik heb al aids opgelopen in amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.
arachide.
Te blij voor een ander zijnquote:
Ik hak Sof de pan inquote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
Oké dit klinkt dat wel weer beter. Ik ga direct solliciteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Juist met je kennis daarvan kan je de mannen die niet zo leuk zijn naar een beter niveau brengen
Daar is de kans groot dat je binnen een dag dood bent door een onbekend virus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb al aids opgelopen in amsterdam
wat hebben ze in nijmegen?
Al vaker geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
Wil je mijn adres?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
wie?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
sterfquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
Jij snapt het.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbashquote:
Goed puntquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbash
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Voordat mensen gaan zeuren om deze doodsverwensing, typisch doet het regelmatig.
http://fok.nl/sherlock/?by=typisch&about=sterf¬intopic=0
Als dat ook al onder crew valtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbash
2x bij mijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Voordat mensen gaan zeuren om deze doodsverwensing, typisch doet het regelmatig.
Je weet dat dit een gevoelig onderwerp is voor mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje sof
wat is er met jou aan de hand?
Hij zit bij de redactie, dat is een voorrecht.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil jij een verjaardagskaart?
Boeit me helemaal niksquote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hij zit bij de redactie, dat is een voorrecht.
Nou jaquote:
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
quote:
hoezoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet dat dit een gevoelig onderwerp is voor mij.
ik ga die leuke post op zoeken waar ik vaak om moet lachenquote:
Hahahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
crewbash
[..]
hoezo
je wil er zelf ook weg
oke ik wacht in spanningquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga die leuke post op zoeken waar ik vaak om moet lachen
wacht
Ga je me dan echt een kaartje sturen?quote:
zet je wel eens positieve notes bij jezelf?quote:
quote:
inso zei ookquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
ik ben benieuwd hoe tjacka, inso en jc in het echt een gesprek houden
hoi
hoi
hoe gaat het
goed
ok
met jou
gaat wel
oke
....
.....
........
ben je er nog?
ja inso hier
Moet ik eigenlijk wel wat voor doenquote:
Voor de 12de wordt lastig gezien ik morgen van 8:30 tot 19:00 op school zit, maar uiteraard.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga je me dan echt een kaartje sturen?
Ja, maar je mag Arnhem niet beledigenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
crewbash
[..]
hoezo
je wil er zelf ook weg
Ik had haar een zak geld willen sturen maar helaas, ik weet niet waar ze woontquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk wel wat voor doen
dat hadden we allang doorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
die sherlock op sterf heeft wel mijn ogen geopend
sterf is een van mijn favoriete woorden
#NoEmo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
inso zei ook
als we meeten en er vallen ongemakkelijke stiltes dan vraag ik wel
"ben je er nog?"
Beetje zeuren over communisme enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op een meet van #TeamInsomnia_ wordt het nooit ongemakkelijk.
Ik ga er even naar kijken, woensdag krijg ik pas mijn rooster omdat ik niet weet in welke klas ik nu zit. Verwarring alom hier op school. Dan laat ik nog wel weten of ik maandag vrij ben.quote:
Vandaag nog?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg vandaag een endoscope down my throat
met de staatsloterijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
En gefeliciteerd
gewoon eentje van internetquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de 12de wordt lastig gezien ik morgen van 8:30 tot 19:00 op school zit, maar uiteraard.
Dat heb ik wel voor je over. Daarbij sta jij er nog 2 voor ook.
ik dm je mijn adres welquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had haar een zak geld willen sturen maar helaas, ik weet niet waar ze woont
Oh well, Sof heeft toch niets met geld
Dat vraag ik mij ook oprecht af, maar laat ik toch nog gewoon maar gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon eentje van internet
waarom ga je naar school
Ik denk dat een emo look je wel zal staan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
die sherlock op sterf heeft wel mijn ogen geopend
sterf is een van mijn favoriete woorden
#NoEmo
Oke is goedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken, woensdag krijg ik pas mijn rooster omdat ik niet weet in welke klas ik nu zit. Verwarring alom hier op school. Dan laat ik nog wel weten of ik maandag vrij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |