ik heb al aids opgelopen in amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.
arachide.
Te blij voor een ander zijnquote:
Ik hak Sof de pan inquote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
Oké dit klinkt dat wel weer beter. Ik ga direct solliciteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Juist met je kennis daarvan kan je de mannen die niet zo leuk zijn naar een beter niveau brengen
Daar is de kans groot dat je binnen een dag dood bent door een onbekend virus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb al aids opgelopen in amsterdam
wat hebben ze in nijmegen?
Al vaker geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
Wil je mijn adres?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
wie?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
sterfquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
Jij snapt het.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbashquote:
Goed puntquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbash
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Voordat mensen gaan zeuren om deze doodsverwensing, typisch doet het regelmatig.
http://fok.nl/sherlock/?by=typisch&about=sterf¬intopic=0
Als dat ook al onder crew valtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb Danny erbij geroepen, een doodsverwensing en crewbash
2x bij mijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Voordat mensen gaan zeuren om deze doodsverwensing, typisch doet het regelmatig.
http://fok.nl/sherlock/?by=typisch&about=sterf¬intopic=0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |