al geweest daarquote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
Typisch was Great Minds niet in de Melkweg?
wat een zelfkennis weerquote:Op maandag 10 februari 2014 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat laatste klopt bij jou wel. #nohossel
waar jij was bedoel ikquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
al geweest daar
weet niet of ze het nog eens doen
Mooi mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
goed wel eigenlijk
met u?
[..]
nee man
minstens in de lente, buiten zitten/bbqen met je verjaardag
Waarom spreek jij voor iemand anders????????quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xcachet en ik erkennen dat er mooie mensen jarig zijn in februari, MAAR willen hierbij wel een voetnoot zetten en stellen dat ook april een hoop goeds met zich meebrengt.
PIquote:
twee concerten?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
In maart ben ik er twee dagen achter elkaar
Als bijbaantje of fulltime baan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi mooi
Ja ook hier, enkel werkzoekende nogAch, misschien Danny overhalen om mij te betalen voor m'n posts.
Ja maar dan ben ik niet jarig, dus dan is het niet de beste maandzo egoïstisch ben ik wel.
Jaquote:
Fulltime baan.quote:
Omdat Xcachet en ik samen voor de maand april staan. Die afspraak staat en wij steunen elkaar hierin onvoorwaardelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom spreek jij voor iemand anders????????
lrquote:Op maandag 10 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Xcachet en ik erkennen dat er mooie mensen jarig zijn in februari, MAAR willen hierbij wel een voetnoot zetten en stellen dat ook april een hoop goeds met zich meebrengt.
Ja wel verquote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
vrijdag weer Great Minds JC
Nijmegen, pokke eind wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
lr
ga voor sporters werken
dan kan jij ook lekker op de kont van smeekens zitten
[ afbeelding ]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
vrijdag weer Great Minds JC
Nijmegen, pokke eind wel.
Liever Arnhemquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.
arachide.
Juist met je kennis daarvan kan je de mannen die niet zo leuk zijn naar een beter niveau brengenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Jammer dat je mijn bonk testosteron niet wil accepteren voor wat het is. Ik ben een bulderende heteroseksueel.
Kan ik het helpen dat ik een scherp oog voor de schoonheid van een man heb.
ik heb al aids opgelopen in amsterdamquote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk raak je niet geïnfecteerd in die stad.
arachide.
Te blij voor een ander zijnquote:
Ik hak Sof de pan inquote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
Oké dit klinkt dat wel weer beter. Ik ga direct solliciteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Juist met je kennis daarvan kan je de mannen die niet zo leuk zijn naar een beter niveau brengen
Daar is de kans groot dat je binnen een dag dood bent door een onbekend virus.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb al aids opgelopen in amsterdam
wat hebben ze in nijmegen?
Al vaker geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
Wil je mijn adres?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer weer al dit geslijm aan Sof haar adres terwijl ze mij met de grond gelijk maakt
Alleen maar omdat ik geen baarmoeder heb zeker
wie?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef badschaap het volgende:
noisia invites is ook in de melkweg
sterfquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is wel waar
alles buiten de randstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |