okequote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef badschaap het volgende:
omg die bolle van economie wilt echt ruzie ofzo. Nu heb ik morgen opeens aan het einde van de dag 2 extra uur economie, de docent heeft er ook helemaal niks over gezegd tijden de les van vandaag. Stuk obese verdriet wat t is
jij zult het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef badschaap het volgende:
omg die bolle van economie wilt echt ruzie ofzo. Nu heb ik morgen opeens aan het einde van de dag 2 extra uur economie, de docent heeft er ook helemaal niks over gezegd tijden de les van vandaag. Stuk obese verdriet wat t is
Ik weet niet of ik een date kan regelen voor je met hem, maar ik kan het proberen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En professioneel gefotoshopt daar waar je van die andere enkel wedstrijdfoto's pakt.
Tevens ben ik nog altijd niet uit de kast dus ik ga je gelijk geven.
Daten dan maar?
Poeh wat voel ik mij nu weer mannelijk.
Naar Ellie Gouldingquote:
Hopelijk vergeet je je laptop adapter morgen mee naar school te nemenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een date kan regelen voor je met hem, maar ik kan het proberen.
Leukquote:
kaasquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik pita broodjes maken
maar ik weet nog niet met wat
tips?
Ik neem mijn laptop niet mee morgen want ik ga morgen op de fietsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk vergeet je je laptop adapter morgen mee naar school te nemen![]()
Valerio net nog gezien bij Proefkonijnen? Blijft een leuk programma.
[..]
Leuk
Ja de rest verzin je dan maar zelfquote:
jawel johquote:
Je vindt het niet leuk, of je hebt het gemist?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik neem mijn laptop niet mee morgen want ik ga morgen op de fiets
En nee ik heb dat niet gezien
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja de rest verzin je dan maar zelf
Nee dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 21:54 schreef badschaap het volgende:
[..]
oehh nice.
Zin om mee te gaan naar zon feestje als waar in jou een filmpje over stuurde?
De maandagquote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima, nog voorkeur op welke dag je ingemaakt wil worden ? ?
Ik vind fietsen in de stad leukquote:Op maandag 10 februari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vindt het niet leuk, of je hebt het gemist?
En hopelijk valt de kou mee dan. Ik zit morgen wel weer lekker in trein/metro.
Waarom dat?quote:
Haha kanker sneu.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
ik heb badschaap nog steeds niet vergeven voor zijn boze gedrag jegens mij
ik lig er nog wel eens wakker van
Ik weet niet wat je in huis hebt en waar je van houdt.quote:
Niet geschoten altijd mis. Leuk jaquote:Op maandag 10 februari 2014 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind fietsen in de stad leuk
En ik vergeet het steeds.
Ik schrijf nu een sollicitatiebrief voor die camping, leuk he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |