Oh ik dacht dat je het had over dat feestje voor de fokkersquote:Op maandag 10 februari 2014 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedoelde meer voor vrienden, niet voor FOK!
als je hier in de buurt woonde en niet aan de andere kant van het land
12, dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 21:44 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast! Hoe oud word je?
picsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nu een nagelknipper met bloementjes, leuk he?
Voor mijn kinderfeestje ben je uitgenodigd hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het had over dat feestje voor de fokkers
moeten we een zwembroek mee?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mijn kinderfeestje ben je uitgenodigd hoor.
Dan nu tijd voor een hoogstaande strip.
[ afbeelding ]
Ik vind dit een rare strip.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor mijn kinderfeestje ben je uitgenodigd hoor.
Dan nu tijd voor een hoogstaande strip.
[ afbeelding ]
waaromquote:Op maandag 10 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
We zijn allemaal 18+ die zwembroek is niet per se nodig.quote:
Eigenlijk wel ja, maar kon desalniettemin een hele kleine glimlach niet onderdrukken.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
quote:
quote:
12quote:
Bowlen en naderhand gourmetten bij mij thuis.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
slippers met sokken, zwembroek, t-shirt
Ja ik word 19quote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef KLTZK het volgende:
[..]
12, ik had je een paar jaar ouder geschat...
Ik ben aanwezig al word ik wel erg fanatiek bij bowlen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bowlen en naderhand gourmetten bij mij thuis.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bowlen en naderhand gourmetten bij mij thuis.
Vandaar, al flink stophoest ingeslagen?quote:
Nee, al heel lang niet gegetenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Vandaar, al flink stophoest ingeslagen?
En professioneel gefotoshopt daar waar je van die andere enkel wedstrijdfoto's pakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is toch leeeeeeeeeuk lr'tje
ik ben bijna jarigquote:
okequote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef badschaap het volgende:
omg die bolle van economie wilt echt ruzie ofzo. Nu heb ik morgen opeens aan het einde van de dag 2 extra uur economie, de docent heeft er ook helemaal niks over gezegd tijden de les van vandaag. Stuk obese verdriet wat t is
jij zult het wel verdiend hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef badschaap het volgende:
omg die bolle van economie wilt echt ruzie ofzo. Nu heb ik morgen opeens aan het einde van de dag 2 extra uur economie, de docent heeft er ook helemaal niks over gezegd tijden de les van vandaag. Stuk obese verdriet wat t is
Ik weet niet of ik een date kan regelen voor je met hem, maar ik kan het proberen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En professioneel gefotoshopt daar waar je van die andere enkel wedstrijdfoto's pakt.
Tevens ben ik nog altijd niet uit de kast dus ik ga je gelijk geven.
Daten dan maar?
Poeh wat voel ik mij nu weer mannelijk.
Naar Ellie Gouldingquote:
Hopelijk vergeet je je laptop adapter morgen mee naar school te nemenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een date kan regelen voor je met hem, maar ik kan het proberen.
Leukquote:
kaasquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
ik ga straks denk ik pita broodjes maken
maar ik weet nog niet met wat
tips?
Ik neem mijn laptop niet mee morgen want ik ga morgen op de fietsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk vergeet je je laptop adapter morgen mee naar school te nemen![]()
Valerio net nog gezien bij Proefkonijnen? Blijft een leuk programma.
[..]
Leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |