Ik had haar een zak geld willen sturen maar helaas, ik weet niet waar ze woontquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk wel wat voor doen
dat hadden we allang doorquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
die sherlock op sterf heeft wel mijn ogen geopend
sterf is een van mijn favoriete woorden
#NoEmo
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
inso zei ook
als we meeten en er vallen ongemakkelijke stiltes dan vraag ik wel
"ben je er nog?"
Beetje zeuren over communisme enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op een meet van #TeamInsomnia_ wordt het nooit ongemakkelijk.
Ik ga er even naar kijken, woensdag krijg ik pas mijn rooster omdat ik niet weet in welke klas ik nu zit. Verwarring alom hier op school. Dan laat ik nog wel weten of ik maandag vrij ben.quote:
Vandaag nog?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg vandaag een endoscope down my throat
met de staatsloterijquote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
En gefeliciteerd
gewoon eentje van internetquote:Op maandag 10 februari 2014 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de 12de wordt lastig gezien ik morgen van 8:30 tot 19:00 op school zit, maar uiteraard.
Dat heb ik wel voor je over. Daarbij sta jij er nog 2 voor ook.
ik dm je mijn adres welquote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had haar een zak geld willen sturen maar helaas, ik weet niet waar ze woont
Oh well, Sof heeft toch niets met geld
Dat vraag ik mij ook oprecht af, maar laat ik toch nog gewoon maar gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon eentje van internet
waarom ga je naar school
Ik denk dat een emo look je wel zal staan eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
die sherlock op sterf heeft wel mijn ogen geopend
sterf is een van mijn favoriete woorden
#NoEmo
Oke is goedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken, woensdag krijg ik pas mijn rooster omdat ik niet weet in welke klas ik nu zit. Verwarring alom hier op school. Dan laat ik nog wel weten of ik maandag vrij ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |