In Canada zijn geen bergen ?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Strani het volgende:
Dat je als land heel goed wordt in schaatsen kan ik begrijpen, omdat er in Nederland gewoon veel ijs ligt. Maar hoe word je goed in moguls? Oefent men dat in Canada altijd na het sneeuwschuiven?
Je kan van 2 scores wel de hoogste en laagste wegstrepen, maar dan schiet je ook een beetje je doel voorbij he.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef -0- het volgende:
Eigenlijk raar dat van de techniek wel scores afvallen en van de sprongen niet.
De scores schieten eigenlijk steeds langs mij heen, buiten de eindscore dan. Is alleen echt te overzien als ik de tv zou pauzeren.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef -0- het volgende:
Eigenlijk raar dat van de techniek wel scores afvallen en van de sprongen niet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan van 2 scores wel de hoogste en laagste wegstrepen, maar dan schiet je ook een beetje je doel voorbij he.
Tuurlijk wel, skipistes worden toch gewoon geprepareerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die komen normaal niet met kleine bultjes.
De skipistes zijn in Canada net zo slecht als het Belgische wegdek, daardoor kunnen zij zo goed hiermee omgaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Strani het volgende:
Dat je als land heel goed wordt in schaatsen kan ik begrijpen, omdat er in Nederland gewoon veel ijs ligt. Maar hoe word je goed in moguls? Oefent men dat in Canada altijd na het sneeuwschuiven?
Van nature bedoelde ik. En je neemt me te serieusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, skipistes worden toch gewoon geprepareerd.
Haha ja dat verklaart een hoopquote:Op maandag 10 februari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
De skipistes zijn in Canada net zo slecht als het Belgische wegdek, daardoor kunnen zij zo goed hiermee omgaan.
Dacht ik ook maar de jury denkt er anders over.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me geen 2e plaats maar goed.
Kramer.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
Mooi eindelijk iemand die zijn titel verdedigd
Ik heb het over deze discipline. Er zijn er namelijk al meer geweest deze OS.quote:
Oh oké.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het over deze discipline. Er zijn er namelijk al meer geweest deze OS.
Zelfde parcours, maar dan met ski's ipv snowboard.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:27 schreef -0- het volgende:
Wat is er voor Slopestyle skien morgenochtend? Dat was toch dat onderdeel waar Cheryl Faals aan meedeed?
Owja tuurlijk dat was snowboardquote:Op maandag 10 februari 2014 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde parcours, maar dan met ski's ipv snowboard.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:26 schreef takkfyrir het volgende:
Als afsluiting dan nog maar een plaatje van held Per in actie.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |