Herman wel dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd of de falende favorieten van net het waar kunnen maken nu. Herman, Zimmermann en Turski dus.
Daarom vroeg ik me ook al af hoe ze dat doen toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Naast dat met die landing lijkt een frontflip me ook gewoon lastiger omdat het tegen de "beweging" ingaat van de schans...de "natuurlijke" draai lijkt me achterover, vanwege die schans.
Ja hoe meer ik erover nadenk hoe moeilijker het me lijktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me ook al af hoe ze dat doen toen hij dat zei
Hey inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:16 schreef Pepersaus het volgende:
Valt me net pas op dat de ski's eigenlijk twee 'voorkanten' hebben zodat ze makkelijk achteruit kunnen skiën
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:40 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit leuker dan het slopestyle snowboarden
Dat zou inderdaad een nadeel zijn als het om pure snelheid ging.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kleding blijft toch alles behalve aerodynamisch...
Blijf het sws vreemd vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een nadeel zijn als het om pure snelheid ging.
Nee, totaal niet dus. Ze heeft gewoon genoeg ervaring op dit onderdeel, dus of ze nou ineens een soort faalangst had ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:32 schreef Nober het volgende:
Die Japanse remde al af bij de start, waarschijnlijk haar eerste keer op ski's en de laatste.
Het wordt straks Herman vs Turskiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Herman gaat het met de hakken over de sloot nog halen.
Herman staat nu 11e met nog Mirtova en Turski die er voorbij kunnen. Mirtova heeft het dunnetjes door de broek lopen op de rails al, dus die gaat het niet doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:37 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Het wordt straks Herman vs Turski
Achteruit de schans op, dan kan hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Naast dat met die landing lijkt een frontflip me ook gewoon lastiger omdat het tegen de "beweging" ingaat van de schans...de "natuurlijke" draai lijkt me achterover, vanwege die schans.
Oh ja, ik dacht dat Herman al 12e stond. Ze zullen het allebei wel halen dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herman staat nu 11e met nog Mirtova en Turski die er voorbij kunnen. Mirtova heeft het dunnetjes door de broek lopen op de rails al, dus die gaat het niet doen
Of je bedoelt in de finale? Dan moet Kaya zit wel eerst plaatsen
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achteruit de schans op, dan kan het
Ik zag nu hoe het niet moet in elk geval.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
Maar dan doen ze het juist niet
Als je niet weet hoe het niet moet weet je ook niet hoe het wel moetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag nu hoe het niet moet in elk geval.
Aha, ze dacht natuurlijk, laat ik dat op de OS eens uit gaan zoekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe het niet moet weet je ook niet hoe het wel moet
Alles of niets?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:41 schreef Nober het volgende:
Hoe kwam ze erbij om dat te doen? Kent ze d'r eigen krachten niet?
Dat valt wel mee hoor. Het is alleen de eerste paar keer eng, maar daarna is het bijna hetzelfde als vooruit landen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:14 schreef DeLuna het volgende:
Dat achteruit landen lijkt me ook zo vreemd
Doe mij maar 1080s op de grote schans..quote:
De berg heeft een muis gebaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:46 schreef Zorro het volgende:
Een beetje een Ritsma-tje. Jaren de beste en dan op de OS niet thuis geven.
Edit: Meer een Wotherspoontje eigenlijk. Die faalde echt op die momenten.
Soort Crashed Ice Slopestyle?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen ze dit soort sprongen niet ook bij het schaatsen introduceren?
Effe switchen dan!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Nober het volgende:
Yeah 1st place!!
She's the first to run Tim
BBC
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:10 schreef Pepersaus het volgende:
leek wel een poging tot verspringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |