Dat zou inderdaad een nadeel zijn als het om pure snelheid ging.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die kleding blijft toch alles behalve aerodynamisch...
Blijf het sws vreemd vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een nadeel zijn als het om pure snelheid ging.
Nee, totaal niet dus. Ze heeft gewoon genoeg ervaring op dit onderdeel, dus of ze nou ineens een soort faalangst had ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:32 schreef Nober het volgende:
Die Japanse remde al af bij de start, waarschijnlijk haar eerste keer op ski's en de laatste.
Het wordt straks Herman vs Turskiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:36 schreef heywoodu het volgende:
Herman gaat het met de hakken over de sloot nog halen.
Herman staat nu 11e met nog Mirtova en Turski die er voorbij kunnen. Mirtova heeft het dunnetjes door de broek lopen op de rails al, dus die gaat het niet doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:37 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Het wordt straks Herman vs Turski
Achteruit de schans op, dan kan hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Naast dat met die landing lijkt een frontflip me ook gewoon lastiger omdat het tegen de "beweging" ingaat van de schans...de "natuurlijke" draai lijkt me achterover, vanwege die schans.
Oh ja, ik dacht dat Herman al 12e stond. Ze zullen het allebei wel halen dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Herman staat nu 11e met nog Mirtova en Turski die er voorbij kunnen. Mirtova heeft het dunnetjes door de broek lopen op de rails al, dus die gaat het niet doen
Of je bedoelt in de finale? Dan moet Kaya zit wel eerst plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |