top 12 na twee runs, lijkt erop dat een score van 70 daarvoor genoeg isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:43 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist, maar top-8 naar de finale?
Herman wel dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd of de falende favorieten van net het waar kunnen maken nu. Herman, Zimmermann en Turski dus.
Daarom vroeg ik me ook al af hoe ze dat doen toen hij dat zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Naast dat met die landing lijkt een frontflip me ook gewoon lastiger omdat het tegen de "beweging" ingaat van de schans...de "natuurlijke" draai lijkt me achterover, vanwege die schans.
Ja hoe meer ik erover nadenk hoe moeilijker het me lijktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me ook al af hoe ze dat doen toen hij dat zei
Hey inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:16 schreef Pepersaus het volgende:
Valt me net pas op dat de ski's eigenlijk twee 'voorkanten' hebben zodat ze makkelijk achteruit kunnen skiën
Ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:40 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit leuker dan het slopestyle snowboarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |