Modden 2.0quote:Op maandag 12 januari 2015 20:24 schreef Snowballed het volgende:
En nu gaat ie dan maar op slot omdat ie leeg getrokken is en het niets meer word...?
Wat is dit nou weer voor gewauwel?
Had vanmiddag in een NWS topic ook al iets vergelijkbaars...
Fixed..quote:
Jij probeerde TS inderdaad te helpen, maar na het verwijderen van de onnodige posts, zeiden die van jou ook weinig meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:01 schreef kwiwi het volgende:
SEX / Niet meer ontkennen, iedereen mastrubeert..
Wat is dit nou Vinnie. Doe ik helemaal m'n best om iemand uit te leggen hoe het werkt, ga je mijn bijdrages verwijderenZal hier nog eens iemand wat uitleggen...
Dit is geen opruimen, dit is gewoon alle reacties wegflikkeren en hopen dat het een 2e keer ineens op magische wijze wel gaat werken.
Ondanks dat Danny enorm voorstander is van het downloaden van films (zie de FP voor meerdere anti-brein posts), mag er op het forum zelf niet daadwerkelijk .torrents aangeboden worden. Want illegaal.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:27 schreef Maaike1986 het volgende:
Ik vroeg naar een download link voor 50 Shades, omdat ik in een buitenland zit waar die niet uitgezonden wordt in bioscopen. Maar hij is verwijderd? Mag ik dit niet vragen of is hij naar een ander topic gebonjourd waar ik hem niet kan vinden?
Het topic is gesloten om de reden die stbabylon al aangeeft. Downloaden is illegaal en mag daarom niet naar shares gelinkt worden.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:27 schreef Maaike1986 het volgende:
Ik vroeg naar een download link voor 50 Shades, omdat ik in een buitenland zit waar die niet uitgezonden wordt in bioscopen. Maar hij is verwijderd? Mag ik dit niet vragen of is hij naar een ander topic gebonjourd waar ik hem niet kan vinden?
Haha ok duidelijk!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks dat Danny enorm voorstander is van het downloaden van films (zie de FP voor meerdere anti-brein posts), mag er op het forum zelf niet daadwerkelijk .torrents aangeboden worden. Want illegaal.
Ok dank je. Maar die zag ik dus niet omdat ik het hele topic niet terug kan vinden :-)quote:Op maandag 2 maart 2015 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het topic is gesloten om de reden die stbabylon al aangeeft. Downloaden is illegaal en mag daarom niet naar shares gelinkt worden.
Staat overigens ook in de sluitpost die ik gemaakt heb
Als "jullie" een sluitpost maken, waarom quote je de OP (of een deel daarvan) niet, zodat de TS een quote-alert krijgt?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Staat overigens ook in de sluitpost die ik gemaakt heb
Topic staat gewoon in je 'Mijn actieve topics'quote:Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ok dank je. Maar die zag ik dus niet omdat ik het hele topic niet terug kan vinden :-)
Ook niet iedereen krijgt quote-alerts (kun je uit zetten), en op mobiele versie krijg je die sowieso niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als "jullie" een sluitpost maken, waarom quote je de OP (of een deel daarvan) niet, zodat de TS een quote-alert krijgt?
Niet iedereen is even handig in het terugvinden van topics. Zeker voor nieuwelingen/incidentele gebruikers zou dat handig zijn en het is een kleine moeite lijkt me. Sterker nog: las net een post van iemand op DIG die na ruim 2 jaar en 4.5k postings er pas achter kwam hoe je je eigen Pohi kan checken.
Het was serieus bedoeld. Als TS niemand kan vinden wil ik best doen alsof. Die TV-Programmas zijn tegenwoordig toch allemaal fake.quote:
Wat heeft mijn ban hiermee te maken? Precies, helemaal niets. Beetje jammer dat je daarover moet beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik je niks van je ban geleerd.
Aan dat soort reacties hebben we niks. En hiermee is het klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was serieus bedoeld. Als TS niemand kan vinden wil ik best doen alsof. Die TV-Programmas zijn tegenwoordig toch allemaal fake.
Sure, prima. Maar die opmerking vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan dat soort reacties hebben we niks. En hiermee is het klaar.
Prima, maar je maakt het er zelf naar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure, prima. Maar die opmerking vind ik niet leuk.
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Grappig om te zien dat blijkbaar de ene mod direct mee gaat in de beslissing van de andere mod. Zeker aangezien er hier om feedback wordt gevraagd door de user in kwestie. Je zou verwachten dat de andere mod de zaak dan objectief bekijkt en niet gelijk blind de ander volgt.
Of zal dit te maken hebben met de relatie die jullie buiten Fok! om met elkaar hebben? Ohw wacht dat mag ik er natuurlijk niet bij betrekken.
'toevallig'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.
Grappig, het woord relatie komt toch echt voor in de term seksuele relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.
Het gaat hier om hoe er word omgegaan met modgerelateerde zaken, lijkt me vrij relevant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef Tamashii het volgende:
Goed, lekker belangrijk jongens. Echt.![]()
Kom maar terug als er wat te zeuren valt over beslissingen die te maken hebben met modgerelateerde zaken. En niet privé zoals jullie nu proberen.
Back ontopic!
Exact. En daar is beargumentatie voor gegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat hier om hoe er word omgegaan met modgerelateerde zaken, lijkt me vrij relevant.
Waarom denken jullie dat fylax trollde?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Exact. En daar is beargumentatie voor gegeven.
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?quote:
Wowquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Ehm volgens mij gaat 80% van mijn beide posts over modgerelateerde zaken en de beslissing die er genomen is. Betrekt ik daar in dit geval een privé situatie bij, ja zeker. Omdat het nu een dictatuur lijkt waarbij de een blindelings de ander volgt en 0 aandacht schenkt aan de user die vraagt waarom zijn post verwijderd is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef Tamashii het volgende:
Goed, lekker belangrijk jongens. Echt.![]()
Kom maar terug als er wat te zeuren valt over beslissingen die te maken hebben met modgerelateerde zaken. En niet privé zoals jullie nu proberen.
Back ontopic!
Nogmaals, welke beargumentatie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'Trollen' is geen argument. Gewoon een makkelijk excuus om je werk niet te hoeven doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zolang er topics lopen en daar kwaliteit in te vinden is, is dat voor mij prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Oogkleppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zolang er topics lopen en daar kwaliteit in te vinden is, is dat voor mij prima.
Het was wel een big deal, maar ik hou er niet zo van om dit hier te bespreken, ik heb jullie een lokquote gestuurd.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, zijn reactie leek op trollen. Mods maken die beslissing als het daarop lijkt of als er bepaalde signalen zijn. Als dit niet zo is, kan die persoon dat prima zelf uitleggen en eventueel alsnog plaatsen. No big deal.
Niet alles is wat het lijkt. Als je nu eens modereert in plaats van gewoon delete?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Nogmaals, zijn reactie leek op trollen. Mods maken die beslissing als het daarop lijkt of als er bepaalde signalen zijn. Als dit niet zo is, kan die persoon dat prima zelf uitleggen en eventueel alsnog plaatsen. No big deal.
Prima. Dit topic is daar wel voor, maar ik vind het goed om dit ook via dm of whatsoever te bespreken. Wellicht was het een fout, dat kan. Ook mods zijn vrijwilligers, die niet perfect zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was wel een big deal, maar ik hou er niet zo van om dit hier te bespreken, ik heb jullie een lokquote gestuurd.
Maar natuurlijk. Hij heeft dat hier ook echt niet aangegeven natuurlijk en jullie hebben natuurlijk ook het gesprek daar niet over afgekapt met de woorden en ik quote: "Prima, maar je maakt het er zelf naar. En nu is het klaar." zonder dat hier ook maar enige vorm van discussie mogelijk was natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:50 schreef Tamashii het volgende:
Wait whut? Humor? Volgens mij ben ik gewoon serieus en ben je nog 0 keer op mij ingegaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:57 schreef Tamashii het volgende:
Oke oke. Weer even humor. Dit wordt verder ergens anders besproken.
Ik zal het nogmaals even uitleggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Wait whut? Humor? Volgens mij ben ik gewoon serieus en ben je nog 0 keer op mij ingegaan?
Ah oke bedankt. Kun je nu dan ook inhoudelijk reageren op het andere gedeelte van mijn posts die gaat over de algehele besluitvorming en bewindvoering van de mods binnen SEX. Het enige wat je daar namelijk over kunt melden is dat moderator zijn geen werk is en dat mensen fouten maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zal het nogmaals even uitleggen.
Fylax zijn post leek op trollen. Vandaar dat hij weggehaald is. Moderator zijn is geen 'werk', en zelfs al was het werk zijn het nog altijd mensen die ook fouten maken.
Ondertussen is het opgelost. Fylax is tevreden. Ohlala cijfers zijn dramatisch. Even rellen. Klaaaar.
Kijk dit is nog eens feedback waar je wat aan hebt. Top.quote:
Mwah, het zijn gewoon 2 vrij beroerde mods. Dit soort topics ook openen met beroerde OP en terwijl er een reeks met 21 (!) delen al loopt:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:10 schreef Samzz het volgende:
Is dit een rel? Dieptepunt voor SEX is wel bereikt dan.
Kan me hier alleen maar bij aansluiten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het zijn gewoon 2 vrij beroerde mods. Dit soort topics ook openen met beroerde OP en terwijl er een reeks met 21 (!) delen al loopt:
SEX / Seksblunders
Of dit soort opsomtopics openen als mod, van die dingen die serieus iedere 2 maanden wel weer een keer opnieuw voorbijkomen:
SEX / Hoe vaak heb jij seks per week?
Verder gewoon een beetje her en der random op het sluit-- of deleteknopje drukken... Helpt een subforum met tanende interesse natuurlijk niet.
Verder niks persoonlijks, kom niet heel vaak in SEX, viel me eerst nooit op hoe er hier gemod werd, en nu wel, terwijl het dus stukken minder druk is. Zegt genoeg lijkt me.
Agreedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, het zijn gewoon 2 vrij beroerde mods. Dit soort topics ook openen met beroerde OP en terwijl er een reeks met 21 (!) delen al loopt:
SEX / Seksblunders
Of dit soort opsomtopics openen als mod, van die dingen die serieus iedere 2 maanden wel weer een keer opnieuw voorbijkomen:
Verder gewoon een beetje her en der random op het sluit-- of deleteknopje drukken... Helpt een subforum met tanende interesse natuurlijk niet.
Verder niks persoonlijks, kom niet heel vaak in SEX, viel me eerst nooit op hoe er hier gemod werd, en nu wel, terwijl het dus stukken minder druk is. Zegt genoeg lijkt me.
Fouten maken is menselijk, topics over het hoofd zien dus ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SEX / Seksblunders
Dit zijn verdomme jullie eigen topics.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fouten maken is menselijk, topics over het hoofd zien dus ook.
Bovendien komt dit op mij over als zeuren om het zeuren, dit zijn namelijk al bijna 3 maanden oude topics. Had je destijds ook best mogen aankaarten
Lees dan ook even de sluitpost van het topic welke ik geopend had.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit zijn verdomme jullie eigen topics.
Je kijkt toch eerst of een dergelijk topic al bestaat voor je een nieuwe opentquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bovendien komt dit op mij over als zeuren om het zeuren, dit zijn namelijk al bijna 3 maanden oude topics. Had je destijds ook best mogen aankaarten
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kijkt toch eerst of een dergelijk topic al bestaat voor je een nieuwe opent?
En een succesvol topic over het hoofd zien? Dat maak je niemand wijs.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, had al gekeken, maar kennelijk over het hoofd gezien.
Gaan we daar verder en deze dicht.
Ik kom hier niet zo vaak, heb niks tegen jullie persoonlijk en nu viel deze discussie mij toevallig op door de Active Topics. En daarna vond ik het dus niet echt bijzonder goed gaan ofzo, dus vandaar dat ik het nu aankaart.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bovendien komt dit op mij over als zeuren om het zeuren, dit zijn namelijk al bijna 2 maanden oude topics. Had je destijds ook best mogen aankaarten
Dan ken je gewoon je subforum niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak, heb niks tegen jullie persoonlijk en nu viel deze discussie mij toevallig op door de Active Topics. En daarna vond ik het dus niet echt bijzonder goed gaan ofzo, dus vandaar dat ik het nu aankaart.
Foutje is menselijk, zeer zeker. Alleen beetje 'apart' als je als SEX mod een vd oudste en grootste (buiten SC's e.d.) reeksen hier niet kent
Blindheid en gebrek aan kennis van het subforum waar je modereert is geen positieve eigenschap voor een mod.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees dan ook even de sluitpost van het topic welke ik geopend had.
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user.
Hehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit zijn verdomme jullie eigen topics.
Het verbaast me niet dat je daar niet over hebt nagedacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee, zolang er topics lopen en daar kwaliteit in te vinden is, is dat voor mij prima.
Jullie reageren niet heel volwassen, er valt sec gezien geen onvertogen woord, men komt met voorbeelden, en feedback hoeft niet altijd positief te zijn héquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ga vooral nog even door, morgen komt er weer een opschoonrondje. Nu lekker slapen!
Zouden mods wel echte personen zijn of proberen ze ons dat wijs te maken en lacht Danny ons keihard uit? :$quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verbaast me niet dat je daar niet over hebt nagedacht.
Ik zal maar niet vragen over welke kwaliteit je het hebt, want daar heb je waarschijnlijk ook niet over nagedacht.
Dat "jullie" subforum naar de kloten gaat, dat hebben de users uiteraard helemaal aan zichzelf te danken.
Hier heb je de bingokaart, dan hoef je helemaal niet meer na te denken als je antwoord geeft.
Ik heb er al een aantal afgestreept....succes verder!
[ afbeelding ]
Ik heb er een aantal getest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zouden mods wel echte personen zijn of proberen ze ons dat wijs te maken en lacht Danny ons keihard uit? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Sterker nog, dat is het ook. Als jij denkt dat FOK een democratie is, heb ik een hele vervelende mededeling voor je...quote:
Heb je wel eens een kijkje genomen hoeveel mensen er in de sex sc postten in de tijdspanne van jouw grafiek?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En gingen ook massaal weer terug toen Sex weer open gingquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je wel eens een kijkje genomen hoeveel mensen er in de sex sc postten in de tijdspanne van jouw grafiek?
De daling valt namelijk precies samen met het sluiten van de sex sc.
Anders moet je maar eens voor de gein een zelfde grafiek van r&p (zelfde tijdspanne) maken, dan zie je daar namelijk ineens een stijging die vrijwel gelijk valt met de daling hier (de mensen van de gesloten sex sc gingen massaal in r&p posten)
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de 1e 5 maanden van 2014:quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En gingen ook massaal weer terug toen Sex weer open ging.
Het viel daarna vrij snel weer in, dat klopt. Die sluiting was geen goede keuze voor Sexquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de 1e 5 maanden van 2014:
83962
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de laatste 5 maanden van 2014:
25980
Das een afname van 69%(ruim zelfs)...pfoeh, zo massaal zeg
Vetgedrukte is geen argument, maar een mening.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het viel daarna vrij snel weer in, dat klopt. Die sluiting was geen goede keuze voor Sex.
Een mening kan heel goed een argument zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte is geen argument, maar een mening.
Punt is, het is veel minder dramatisch dan in de door mij gequote grafiek wordt voorgesteld en dat vond ik onterecht
De daling komt namelijk (zo lijkt het -nu- op het 1e gezicht) door de sluiting van de sex sc (in elk geval hoofdzakelijk) en het verhuizen van de users daar naar (grotendeels) r&p dus ik snap de hijsa rond die 1e grafiek niet echt.
In de SC, wat niks met SEX te maken heeft. Dus dikke boeie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mening kan heel goed een argument zijn. Maar waarom ga ik hier nog op in, feit blijft dat er een enorme daling in posts is.
Feit blijft dat de oorzaak daarvan nu door mij gevonden is en er weer over feiten gesproken kan gaan worden ipv onderbuikgevoelens (al dan niet gepresenteerd als feiten)quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een mening kan heel goed een argument zijn. Maar waarom ga ik hier nog op in, feit blijft dat er een enorme daling in posts is.
Oke.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de SC, wat niks met SEX te maken heeft. Dus dikke boeie.
Heel goed, Sherlockquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Feit blijft dat de oorzaak daarvan nu door mij gevonden is en er weer over feiten gesproken kan gaan worden ipv onderbuikgevoelens (al dan niet gepresenteerd als feiten)
De oude mensen van de sex sc reageerden nogal verbolgen toen ik het had over "hun kliekje" en ja, ik was het snel zat iddquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
SC's zijn sowieso een beetje de doodsteek voor de 'loop' in je forum, vaak is >75% van de posts dan uit een SC en stroomt dat beetje over naar de overige 'andere' ontopic topics (snapt u het nog?) die geopend worden, want men gaat daar lekker incrowd en hihi en haha zitten doen onderling, dus mensen zijn t dan snel zat.
Vanaf welk moment wil je graag de cijfers zien? De laatste maanden daalt het sowieso. Ook zonder actieve SC.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb je wel eens een kijkje genomen hoeveel mensen er in de sex sc postten in de tijdspanne van jouw grafiek?
De daling valt namelijk precies samen met het sluiten van de sex sc.
Anders moet je maar eens voor de gein een zelfde grafiek van r&p (zelfde tijdspanne) maken, dan zie je daar namelijk ineens een stijging die vrijwel gelijk valt met de daling hier (de mensen van de gesloten sex sc gingen massaal in r&p posten)
Ik heb de grafiek al gemaakt en bekekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanaf welk moment wil je graag de cijfers zien? De laatste maanden daalt het sowieso. Ook zonder actieve SC.
Je doet net of dat het enige is waar men het over heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de grafiek al gemaakt en bekeken
Edit: Deze is van r&p trouwens, "geheel toevallig" een stijging ten tijde van de daling in sex
Edit2: Wat SEX natuurlijk niet ten goed komt is als de sc van SEX geregeld volgeblafd wordt met posts over "notes" en "bans", dat schrikt potentieel nieuwe users af. Ook een punt wat naar mijn idee best wel bekeken mag worden.
Misschien moeten we eens gaan kijken hoe vaak de woordjes "note" en "ban" (en aanverwante woorden) vallen in de sex sc t.o.v. hoe vaak die termen vallen in een sc waar de oude sex sc groep niet of nauwelijks post
Serieus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien moeten we eens gaan kijken hoe vaak de woordjes "note" en "ban" (en aanverwante woorden) vallen in de sex sc t.o.v. hoe vaak die termen vallen in een sc waar de oude sex sc groep niet of nauwelijks post
Er werd anders best wel een big deal van gemaakt binnen dit fb topic, dus ik zie niet waar jij een probleem met mijn posts ziet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je doet net of dat het enige is waar men het over heeft.En ja, soms komt het ter sprake en maken mensen er lollige opmerkingen over. Big deal.
Zit nu in de relaties sc in r&p ipv de sex sc mag ik aannemen?quote:Overigens gebeurt dit zelden in de SEX SC, aangezien daar al maanden nauwelijks gepost is op wat hallo's en geflirt na. Geflirt waar trouwens nieuwe users bij betrokken zijn. Niemand die ze wegjaagt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |