Haha ok duidelijk!quote:Op maandag 2 maart 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks dat Danny enorm voorstander is van het downloaden van films (zie de FP voor meerdere anti-brein posts), mag er op het forum zelf niet daadwerkelijk .torrents aangeboden worden. Want illegaal.
Ok dank je. Maar die zag ik dus niet omdat ik het hele topic niet terug kan vinden :-)quote:Op maandag 2 maart 2015 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het topic is gesloten om de reden die stbabylon al aangeeft. Downloaden is illegaal en mag daarom niet naar shares gelinkt worden.
Staat overigens ook in de sluitpost die ik gemaakt heb
Als "jullie" een sluitpost maken, waarom quote je de OP (of een deel daarvan) niet, zodat de TS een quote-alert krijgt?quote:Op maandag 2 maart 2015 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
Staat overigens ook in de sluitpost die ik gemaakt heb
Topic staat gewoon in je 'Mijn actieve topics'quote:Op maandag 2 maart 2015 10:49 schreef Maaike1986 het volgende:
[..]
Ok dank je. Maar die zag ik dus niet omdat ik het hele topic niet terug kan vinden :-)
Ook niet iedereen krijgt quote-alerts (kun je uit zetten), en op mobiele versie krijg je die sowieso niet.quote:Op maandag 2 maart 2015 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als "jullie" een sluitpost maken, waarom quote je de OP (of een deel daarvan) niet, zodat de TS een quote-alert krijgt?
Niet iedereen is even handig in het terugvinden van topics. Zeker voor nieuwelingen/incidentele gebruikers zou dat handig zijn en het is een kleine moeite lijkt me. Sterker nog: las net een post van iemand op DIG die na ruim 2 jaar en 4.5k postings er pas achter kwam hoe je je eigen Pohi kan checken.
Het was serieus bedoeld. Als TS niemand kan vinden wil ik best doen alsof. Die TV-Programmas zijn tegenwoordig toch allemaal fake.quote:
Wat heeft mijn ban hiermee te maken? Precies, helemaal niets. Beetje jammer dat je daarover moet beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik je niks van je ban geleerd.
Aan dat soort reacties hebben we niks. En hiermee is het klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was serieus bedoeld. Als TS niemand kan vinden wil ik best doen alsof. Die TV-Programmas zijn tegenwoordig toch allemaal fake.
Sure, prima. Maar die opmerking vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan dat soort reacties hebben we niks. En hiermee is het klaar.
Prima, maar je maakt het er zelf naar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sure, prima. Maar die opmerking vind ik niet leuk.
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:27 schreef aeque het volgende:
Grappig om te zien dat blijkbaar de ene mod direct mee gaat in de beslissing van de andere mod. Zeker aangezien er hier om feedback wordt gevraagd door de user in kwestie. Je zou verwachten dat de andere mod de zaak dan objectief bekijkt en niet gelijk blind de ander volgt.
Of zal dit te maken hebben met de relatie die jullie buiten Fok! om met elkaar hebben? Ohw wacht dat mag ik er natuurlijk niet bij betrekken.
'toevallig'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.
Grappig, het woord relatie komt toch echt voor in de term seksuele relatie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ten eerste wij hebben helemaal geen relatie buiten FOK! en ten tweede hebben we eigen allebei een mening die toevallig wel vaak overeenkomt op dit vlak.
Het gaat hier om hoe er word omgegaan met modgerelateerde zaken, lijkt me vrij relevant.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef Tamashii het volgende:
Goed, lekker belangrijk jongens. Echt.![]()
Kom maar terug als er wat te zeuren valt over beslissingen die te maken hebben met modgerelateerde zaken. En niet privé zoals jullie nu proberen.
Back ontopic!
Exact. En daar is beargumentatie voor gegeven.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat hier om hoe er word omgegaan met modgerelateerde zaken, lijkt me vrij relevant.
Waarom denken jullie dat fylax trollde?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Exact. En daar is beargumentatie voor gegeven.
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?quote:
Wowquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Ehm volgens mij gaat 80% van mijn beide posts over modgerelateerde zaken en de beslissing die er genomen is. Betrekt ik daar in dit geval een privé situatie bij, ja zeker. Omdat het nu een dictatuur lijkt waarbij de een blindelings de ander volgt en 0 aandacht schenkt aan de user die vraagt waarom zijn post verwijderd is.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:39 schreef Tamashii het volgende:
Goed, lekker belangrijk jongens. Echt.![]()
Kom maar terug als er wat te zeuren valt over beslissingen die te maken hebben met modgerelateerde zaken. En niet privé zoals jullie nu proberen.
Back ontopic!
Nogmaals, welke beargumentatie?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
'Trollen' is geen argument. Gewoon een makkelijk excuus om je werk niet te hoeven doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zolang er topics lopen en daar kwaliteit in te vinden is, is dat voor mij prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |