abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:41:15 #271
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150266134
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan ken je gewoon je subforum niet.
Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150266161
Daarbij komt dat TVT topics normaal centraal staan, en als er een tijd niet gepost is of hij niet centraal staat, zal deze niet zichtbaar zijn in de volgende lijst.

pi_150266215
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:41 schreef aeque het volgende:

[..]

Te druk bezig met toekijken. Oh nee wacht, dat is een andere user. :+
:D
pi_150266235
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit zijn verdomme jullie eigen topics. :')
Hehe :D
pi_150266300
Ga vooral nog even door, morgen komt er weer een opschoonrondje. Nu lekker slapen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_150266355
verkeerde topic _O-

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2015 22:44:48 ]
pi_150266410
Nog even en dan heeft CU2 weer meer views dan SEX ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_150266776
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:48 schreef Tamashii het volgende:
Nee, zolang er topics lopen en daar kwaliteit in te vinden is, is dat voor mij prima.
Het verbaast me niet dat je daar niet over hebt nagedacht. :)
Ik zal maar niet vragen over welke kwaliteit je het hebt, want daar heb je waarschijnlijk ook niet over nagedacht.

Dat "jullie" subforum naar de kloten gaat, dat hebben de users uiteraard helemaal aan zichzelf te danken.
Hier heb je de bingokaart, dan hoef je helemaal niet meer na te denken als je antwoord geeft.
Ik heb er al een aantal afgestreept....succes verder!

pi_150266792
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:43 schreef Tamashii het volgende:
Ga vooral nog even door, morgen komt er weer een opschoonrondje. Nu lekker slapen!
Jullie reageren niet heel volwassen, er valt sec gezien geen onvertogen woord, men komt met voorbeelden, en feedback hoeft niet altijd positief te zijn hé :)
pi_150266989
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het verbaast me niet dat je daar niet over hebt nagedacht. :)
Ik zal maar niet vragen over welke kwaliteit je het hebt, want daar heb je waarschijnlijk ook niet over nagedacht.

Dat "jullie" subforum naar de kloten gaat, dat hebben de users uiteraard helemaal aan zichzelf te danken.
Hier heb je de bingokaart, dan hoef je helemaal niet meer na te denken als je antwoord geeft.
Ik heb er al een aantal afgestreept....succes verder!

[ afbeelding ]
Zouden mods wel echte personen zijn of proberen ze ons dat wijs te maken en lacht Danny ons keihard uit? :$
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:55:27 #281
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150267095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zouden mods wel echte personen zijn of proberen ze ons dat wijs te maken en lacht Danny ons keihard uit? :$
Ik heb er een aantal getest. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150272141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef aeque het volgende:
Omdat het nu een dictatuur lijkt
Sterker nog, dat is het ook. Als jij denkt dat FOK een democratie is, heb ik een hele vervelende mededeling voor je...
pi_150274625
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Heb je je al eens afgevraagd waarom er amper meer iemand op SEX post en de postcijfers dramatisch dalen?

[ afbeelding ]
Heb je wel eens een kijkje genomen hoeveel mensen er in de sex sc postten in de tijdspanne van jouw grafiek?
De daling valt namelijk precies samen met het sluiten van de sex sc.
Anders moet je maar eens voor de gein een zelfde grafiek van r&p (zelfde tijdspanne) maken, dan zie je daar namelijk ineens een stijging die vrijwel gelijk valt met de daling hier (de mensen van de gesloten sex sc gingen massaal in r&p posten)
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:00:00 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150274660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je wel eens een kijkje genomen hoeveel mensen er in de sex sc postten in de tijdspanne van jouw grafiek?
Anders moet je maar eens voor de gein een zelfde grafiek van r&p (zelfde tijdspanne) maken, dan zie je daar namelijk ineens een stijging die vrijwel gelijk valt met de daling hier (de mensen van de gesloten sex sc gingen massaal in r&p posten)
En gingen ook massaal weer terug toen Sex weer open ging ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150274960
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

En gingen ook massaal weer terug toen Sex weer open ging ;).
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de 1e 5 maanden van 2014:
83962
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de laatste 5 maanden van 2014:
25980

Das een afname van 69%(ruim zelfs)...pfoeh, zo massaal zeg :o
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:17:21 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150275038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de 1e 5 maanden van 2014:
83962
Totaal aantal posts van de top 15 posters in SEX SC in de laatste 5 maanden van 2014:
25980

Das een afname van 69%(ruim zelfs)...pfoeh, zo massaal zeg :o
Het viel daarna vrij snel weer in, dat klopt. Die sluiting was geen goede keuze voor Sex :7.
pi_150275118
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het viel daarna vrij snel weer in, dat klopt. Die sluiting was geen goede keuze voor Sex :7.
Vetgedrukte is geen argument, maar een mening.
Punt is, het is veel minder dramatisch dan in de door mij gequote grafiek wordt voorgesteld en dat vond ik onterecht ;)
De daling komt namelijk (zo lijkt het -nu- op het 1e gezicht) door de sluiting van de sex sc (in elk geval hoofdzakelijk) en het verhuizen van de users daar naar (grotendeels) r&p dus ik snap de hijsa rond die 1e grafiek niet echt.
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:22:22 #288
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150275170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vetgedrukte is geen argument, maar een mening.
Punt is, het is veel minder dramatisch dan in de door mij gequote grafiek wordt voorgesteld en dat vond ik onterecht ;)
De daling komt namelijk (zo lijkt het -nu- op het 1e gezicht) door de sluiting van de sex sc (in elk geval hoofdzakelijk) en het verhuizen van de users daar naar (grotendeels) r&p dus ik snap de hijsa rond die 1e grafiek niet echt.
Een mening kan heel goed een argument zijn :). Maar waarom ga ik hier nog op in, feit blijft dat er een enorme daling in posts is.
pi_150275190
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een mening kan heel goed een argument zijn :). Maar waarom ga ik hier nog op in, feit blijft dat er een enorme daling in posts is.
In de SC, wat niks met SEX te maken heeft. Dus dikke boeie.
pi_150275217
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Feit blijft dat de oorzaak daarvan nu door mij gevonden is en er weer over feiten gesproken kan gaan worden ipv onderbuikgevoelens (al dan niet gepresenteerd als feiten)
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:24:41 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150275228
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

In de SC, wat niks met SEX te maken heeft. Dus dikke boeie.
Oke.
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:25:25 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150275253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Feit blijft dat de oorzaak daarvan nu door mij gevonden is en er weer over feiten gesproken kan gaan worden ipv onderbuikgevoelens (al dan niet gepresenteerd als feiten)
Heel goed, Sherlock :D.
pi_150275274
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heel goed, Sherlock :D.
Just another day at the office, plebbie :P
pi_150275276
SC's zijn sowieso een beetje de doodsteek voor de 'loop' in je forum, vaak is >75% van de posts dan uit een SC en stroomt dat beetje over naar de overige 'andere' ontopic topics (snapt u het nog?) die geopend worden, want men gaat daar lekker incrowd en hihi en haha zitten doen onderling, dus mensen zijn t dan snel zat.
pi_150275332
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
SC's zijn sowieso een beetje de doodsteek voor de 'loop' in je forum, vaak is >75% van de posts dan uit een SC en stroomt dat beetje over naar de overige 'andere' ontopic topics (snapt u het nog?) die geopend worden, want men gaat daar lekker incrowd en hihi en haha zitten doen onderling, dus mensen zijn t dan snel zat.
De oude mensen van de sex sc reageerden nogal verbolgen toen ik het had over "hun kliekje" en ja, ik was het snel zat idd :P
pi_150275396
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

Vanaf welk moment wil je graag de cijfers zien? De laatste maanden daalt het sowieso. Ook zonder actieve SC.
pi_150275535
quote:
5s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vanaf welk moment wil je graag de cijfers zien? De laatste maanden daalt het sowieso. Ook zonder actieve SC.
Ik heb de grafiek al gemaakt en bekeken
Edit: Deze is van r&p trouwens, "geheel toevallig" een stijging ten tijde van de daling in sex

Edit2: Wat SEX natuurlijk niet ten goed komt is als de sc van SEX geregeld volgeblafd wordt met posts over "notes" en "bans", dat schrikt potentieel nieuwe users af. Ook een punt wat naar mijn idee best wel bekeken mag worden.

Misschien moeten we eens gaan kijken hoe vaak de woordjes "note" en "ban" (en aanverwante woorden) vallen in de sex sc t.o.v. hoe vaak die termen vallen in een sc waar de oude sex sc groep niet of nauwelijks post :P
  woensdag 4 maart 2015 @ 10:58:48 #298
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150276101
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb de grafiek al gemaakt en bekeken
Edit: Deze is van r&p trouwens, "geheel toevallig" een stijging ten tijde van de daling in sex

Edit2: Wat SEX natuurlijk niet ten goed komt is als de sc van SEX geregeld volgeblafd wordt met posts over "notes" en "bans", dat schrikt potentieel nieuwe users af. Ook een punt wat naar mijn idee best wel bekeken mag worden.

Misschien moeten we eens gaan kijken hoe vaak de woordjes "note" en "ban" (en aanverwante woorden) vallen in de sex sc t.o.v. hoe vaak die termen vallen in een sc waar de oude sex sc groep niet of nauwelijks post :P
Je doet net of dat het enige is waar men het over heeft. :') En ja, soms komt het ter sprake en maken mensen er lollige opmerkingen over. Big deal.

Overigens gebeurt dit zelden in de SEX SC, aangezien daar al maanden nauwelijks gepost is op wat hallo's en geflirt na. Geflirt waar trouwens nieuwe users bij betrokken zijn. Niemand die ze wegjaagt hoor. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150276107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Serieus? :')

Misschien moeten SC's gewoon niet zo belangrijk gemaakt worden, aangezien het in ieder forum vroeg of laat gezeik oplevert met vervolgens een crash van het aantal posts. Het is eigenlijk al waanzin dat ieder forum een of meerdere SC's 'moet' hebben...
pi_150276175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:58 schreef Fera het volgende:

[..]

Je doet net of dat het enige is waar men het over heeft. :') En ja, soms komt het ter sprake en maken mensen er lollige opmerkingen over. Big deal.
Er werd anders best wel een big deal van gemaakt binnen dit fb topic, dus ik zie niet waar jij een probleem met mijn posts ziet.
quote:
Overigens gebeurt dit zelden in de SEX SC, aangezien daar al maanden nauwelijks gepost is op wat hallo's en geflirt na. Geflirt waar trouwens nieuwe users bij betrokken zijn. Niemand die ze wegjaagt hoor. :)
Zit nu in de relaties sc in r&p ipv de sex sc mag ik aannemen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')