abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136809107
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 11:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

:{w
[ afbeelding ]
Ja, das omdat je er zelf naast gaat liggen....
pi_136809165
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:21 schreef mstx het volgende:

[..]

Ik heb vandaag voor het eerst in 5 maanden ook weer motor gereden *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xt660x _O_ _O_ _O_

Leukste motor die ik ooit gereden heb
  maandag 17 februari 2014 @ 15:36:13 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136814233
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, das omdat je er zelf naast gaat liggen....
Is die buik toch nog ergens goed voor :P

Heb de spijkerbroek maar weer van stal gehaald :P
  maandag 17 februari 2014 @ 16:46:50 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136816869
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 07:28 schreef mstx het volgende:
:Y :Y
Heb je nou niet twijfels gehad om weer op te stappen?
pi_136817162
quote:
5s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:46 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Aangezien ik in dezelfde situatie zit als mstx :+ :

Ik ga sowieso weer motorrijden, maar wordt wel meer een mooiweerrijder dan een doorrijder. Mijn ongeluk gebeurde op een snelwegrit van 200 km met enigszins mistig weer. Motorrijden wordt dan al snel niet veel leuker dan autorijden. Ik ben bijna afgestudeerd en als ik werk (en een fatsoenlijk inkomen) heb, komt er dus ook gewoon een auto naast. Met mooi weer of bij mooie routes pak ik dan de motor.
  maandag 17 februari 2014 @ 17:09:13 #246
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136817664
quote:

[..]

Ja de 1e 2 weken ofzo, daarna begon het al snel weer te kriebelen. :P
Het is natuurlijk ook anders dan wanneer je door een eigen fout onderuit gaat, dan ga je misschien aan jezelf twijfelen. En de kans dat dit me nog een keer zal overkomen lijkt me verwaarloosbaar. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_136817750
quote:

[..]

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 17 februari 2014 @ 17:14:05 #248
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136817851
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:09 schreef mstx het volgende:
Ja de 1e 2 weken ofzo, daarna begon het al snel weer te kriebelen. :P
Het is natuurlijk ook anders dan wanneer je door een eigen fout onderuit gaat, dan ga je misschien aan jezelf twijfelen. En de kans dat dit me nog een keer zal overkomen lijkt me verwaarloosbaar. :)
En reizen met de motor?
  maandag 17 februari 2014 @ 17:55:13 #249
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136819240
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

En reizen met de motor?
Weekendje Eifel is alweer geboekt en mijn oom (waar ik mee naar Tsjechië was) wil ook weer een lange reis maken want hij heeft net een nieuwe R1200GS Adventure 2014 besteld _O- (Hij was het zat dat hij elke rit panne kreeg met z'n X11 :X )
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_136819575
Setje lagers (balhoofd, wielen, en ophanging achterbrug), een pakkingset voor het motorblok en twee remrevisiekits plus blokjes besteld :s) Ging weer een rib uit mijn lijf :')

En dan nu nog een ketting, distributieketting, koplamp en snelheidsmeter. Dan zijn we er. Denk ik :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136819649
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Setje lagers (balhoofd, wielen, en ophanging achterbrug) en een pakkingset voor het motorblok besteld :s) Ging weer een rib uit mijn lijf :')
Jij houd geen ribben over lol

Maar wat doe je als hij niet meer fijn stuurt?
pi_136819814
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef klawie het volgende:

[..]

Jij houd geen ribben over lol

Maar wat doe je als hij niet meer fijn stuurt?
Ja, en dan was ik nog de remrevisie kits vergeten :+

Ik kan me niet voorstellen dat ie straks niet fijn meer stuurt. Ik ga er vanuit dat het gigantisch verbeterd. Daarom knal ik er ook zoveel geld in. Ik ben hem nu ook helemaal aan het opknappen en een en ander aan het veranderen wat ik eigenlijk toch al wilde.

Een nieuw balhoofdlager kan sowieso geen kwaad, het vorige lager was zó gaar dat wanneer de motor met het voorwiel van de grond stond en het stuur van links naar rechts bewoog, het lager in een soort kuiltje viel precies in het midden. Dat moet zo opgelost zijn. Daarnaast heb ik een nieuwe voorvork, met daarin progressieve Wilbers vering. Achter zit ook een progressieve schokbreker.

Het motorblok krijgt eerst een flush van Forte Moto Flush, dan verse olie, een nieuwe pakkingset, een distributieketting en nieuwe pitten. En natuurlijk een stel- en synchonisatiebeurt. Final drive ketting gaat er ook uit zodat het allemaal wat soepeler gaat. De remmen voor worden volledig gereviseerd en er ligt nieuw rubber onder.

Kan me niet voorstellen dat dat slecht stuurt straks *O*
  maandag 17 februari 2014 @ 18:17:29 #253
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136819878
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef mstx het volgende:

[..]

Weekendje Eifel is alweer geboekt en mijn oom (waar ik mee naar Tsjechië was) wil ook weer een lange reis maken want hij heeft net een nieuwe R1200GS Adventure 2014 besteld _O- (Hij was het zat dat hij elke rit panne kreeg met z'n X11 :X )
Top ^O^
pi_136820038
Blijf toch mooi man, motoronderdelen bestellen op de Duitse ebay :D Een Lichtmaschinendeckel, schraubengummi's, lenkkopflagers :7

En nog een ander, iets fanciër, stickersetje gekocht :9
pi_136820218
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, en dan was ik nog de remrevisie kits vergeten :+

Ik kan me niet voorstellen dat ie straks niet fijn meer stuurt. Ik ga er vanuit dat het gigantisch verbeterd. Daarom knal ik er ook zoveel geld in. Ik ben hem nu ook helemaal aan het opknappen en een en ander aan het veranderen wat ik eigenlijk toch al wilde.

Een nieuw balhoofdlager kan sowieso geen kwaad, het vorige lager was zó gaar dat wanneer de motor met het voorwiel van de grond stond en het stuur van links naar rechts bewoog, het lager in een soort kuiltje viel precies in het midden. Dat moet zo opgelost zijn. Daarnaast heb ik een nieuwe voorvork, met daarin progressieve Wilbers vering. Achter zit ook een progressieve schokbreker.

Het motorblok krijgt eerst een flush van Forte Moto Flush, dan verse olie, een nieuwe pakkingset, een distributieketting en nieuwe pitten. En natuurlijk een stel- en synchonisatiebeurt. Final drive ketting gaat er ook uit zodat het allemaal wat soepeler gaat. De remmen voor worden volledig gereviseerd en er ligt nieuw rubber onder.

Kan me niet voorstellen dat dat slecht stuurt straks *O*
Ik heb een keer bij een auto gehad dat hij bleef trillen na een flinke schade nooit kunnen vinden waar vandaan bij de dealer neergezet en hun wisten het ook niet daarom vind ik het altijd maar spannend schade's
pi_136820349
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik heb een keer bij een auto gehad dat hij bleef trillen na een flinke schade nooit kunnen vinden waar vandaan bij de dealer neergezet en hun wisten het ook niet daarom vind ik het altijd maar spannend schade's
Tja, dat kan altijd.

Ik weet ook niet wat de interne staat van mijn motorblok is. Dat heeft ook een beste klap gehad namelijk. Heb hem nog steeds niet kunnen starten, want ik zit nog steeds met die dikke scheur in mijn carter :N Hoop eind deze week echt dat onderdeel binnen te hebben, dan kan ik hem starten.

Sowieso kan ik nu niet echt verder. Het frame is tot op het laatste schroefje gestript op het motorblok na. Ik wil het eerst laten draaien voor ik het eruit haal omdat ik wil weten in hoeverre dat werkt. Pas daarna haal ik hem eruit, ga ik wat dolle schroefdraden repareren, pakkingen verwisselen, ketting vervangen, etcetera. Maar ik kan nu niet verder met het ontvetten/coaten van het frame omdat dat blok er dus nog in hangt. Motorblok starten buiten het frame kan ook wel, maar dat vind ik nogal een gedoe met aarde, en vooral ook balans van het blok. Want wil ik hem spoelen, moet ie wel gewoon in zijn normale houding staan.

Ik kan hooguit beginnen met het overspuiten van tank en achterkappen. Maar ik ben er nog niet helemaal uit welke kleur die moeten worden. Plus dat ik nog wat plamuurwerk aan de tank moet doen.
pi_136821167
Hoeveel pk is dat stickersetje?
  maandag 17 februari 2014 @ 19:02:19 #258
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136821374
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Salatrel het volgende:
Hoeveel pk is dat stickersetje?
Elke sticker 1 PK he. Tenzij ze rood zijn.
pi_136833354
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Elke sticker 1 PK he. Tenzij ze rood zijn.
:')

Edit: Nou, behold. Als ik nu de goeie track/trace code heb gevonden, komt morgen mijn carterdeksel binnen _O_
pi_136833708
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

Edit: Nou, behold. Als ik nu de goeie track/trace code heb gevonden, komt morgen mijn carterdeksel binnen _O_
Waarom reviseer je niet gelijk heel je blok als je toch bezig bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')