Neeeeee, dat is een foto van mij!quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Zodat je de hele dag naar die plaatjes kunt kijken?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet wel waar de volgende meet plaatsvind
shitquote:
Iemand moet het huis schoonmakenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Neeeeee, dat is een foto van mij!
Als hij het doet!quote:
Ruimte hij die dan in en uit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daar is de vaatwasser nu mee bezig
Talking bread.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Walking Dead wordt eindelijk weer leuker nu ze de gevangenis uit zijn. Alleen Carl blijft af en toe een kutkind
Het zal wel weer inkakken met veel closeups van poephoofdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef koei het volgende:
sowieso, pudding in blik?
Ik ga 'm zo kijken! Vond de belegering van de gevangenis de tofste aflevering van de afgelopen twee seizoenen, dus ben benieuwd hoe ze dat weer op gaan pakken!
Character van Michonne wordt verder uitgewerktquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:45 schreef koei het volgende:
sowieso, pudding in blik?
Ik ga 'm zo kijken! Vond de belegering van de gevangenis de tofste aflevering van de afgelopen twee seizoenen, dus ben benieuwd hoe ze dat weer op gaan pakken!
Ken ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef koei het volgende:
Ik vind overigens Revolution wel een veel toffere serie in een soort post apocalyptische setting. Die afleveringen kunnen ook prima op zichzelf staan, met uiteraard wel een grote doorlopende verhaallijn. Zeker een van de betere nieuwe series van de afgelopen jaren. Volgens mij zijn ze nu bij seizoen 2.
Moet je ook geen huis gaan verbouwen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Al heb ik al bijna een half jaar geen series meer gekeken. Moet nog verder met True Blood, The Killing S03, Homeland... Fuck. Ik loop zelfs ruim 30 afleveringen achter met One Piece
Jamaar als ik het niet had verbouwd had ik niet zoveel luxe gehad als dat ik ga krijgen!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:41 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je ook geen huis gaan verbouwen!
Tuurlijk wel! Gewoon een villa kraken!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar als ik het niet had verbouwd had ik niet zoveel luxe gehad als dat ik ga krijgen!!
Maar dan gaat ie stukquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef koei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gewoon een villa kraken!
Niet als je hem zachtjes kraakt. Een beetje zoals een chiropractorquote:
Maar schijnt toch ook niet goed voor je te zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:49 schreef koei het volgende:
[..]
Niet als je hem zachtjes kraakt. Een beetje zoals een chiropractor
Tja, als je fijn wilt wonen zou ik sowieso Gouda niet aanradenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar schijnt toch ook niet goed voor je te zijn?
Symptoombestrijding?
Maar je hebt het over een villa.. In Gouda... Een villa.. Dat zijn 2 dozen achter elkaar?
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:53 schreef koei het volgende:
[..]
Tja, als je fijn wilt wonen zou ik sowieso Gouda niet aanradenZeker niet in een kartonnen doos, daar glijdt een goed mes zo doorheen...
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.pryfiquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:28 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-tegen-te-gaan.html
Teeven
Windows Phonequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:58 schreef Tain het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.chainfire.pryfi
Pry Fi. Geeft een random mac adres aan netwerken
Tis alleen wel jammer dat dit soort apps niet werken op WPquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Windows Phone
En heel erg tevreden daarover trouwensBen wel heel benieuwd naar de 8.1 update
![]()
Klopt. Maar met 8.1 gaan als het goed is de RT apps ook ondersteund worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis alleen wel jammer dat dit soort apps niet werken op WP
WP is ook een fijn OS waar nog heel veel aan gesleuteld wordt om het nog fijner te maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt. Maar met 8.1 gaan als het goed is de RT apps ook ondersteund worden.![]()
Veel goede veranderingen met 8.1 update.
Verder is er nog wel een afwijkend aanbod aan apps maar qua telefoon is het gewoon meer dan prima. Ik ben veel blijer met de Lumia 920 (ook veel credits aan Nokia voor het maken van een ouderwets degelijke telefoon) dan dat ik met mijn HTC Sensation was.
http://tweakers.net/nieuw(...)indows-phone-81.html
Het OS voelt erg stabiel en snel aan, in mijn beleving veel lekkerder dan Android.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:12 schreef Tain het volgende:
[..]
WP is ook een fijn OS waar nog heel veel aan gesleuteld wordt om het nog fijner te maken.
HTC is een beetje jammer tegenwoordig. Ik ben meer tevreden met mijn Jiayu G4 dan met mijn HTC One X...
Het blijft Nokiaquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Het OS voelt erg stabiel en snel aan, in mijn beleving veel lekkerder dan Android.
En los van het OS is het apparaat zo fucking nice. Alsof je duitsche degelijkheid hebt ipv aziatische troep.
Nou zeg dat.. Ik ben echt niet zuinig op m'n telefoon.. Heb geen hoesje, geen screen protector en heb dat ding constant in m'n klusbroek zitten die vol zit met steentjes en gruis. Natuurlijk zie je in een bepaalde hoek wat lichte krasjes zitten maar los daarvan ziet dat apparaat er nog als nieuw uit!quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Het blijft Nokiadaar kan je met een tank over rijden en ze doen het nog steeds.
WIL JE WETEN OF JE NOG EEN KANS BIJ ME MAAKT?quote:
een chineesje een optie wellicht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Altron het volgende:
Ik mag ook alweer een nieuwe telefoon uitzoeken...
Denk dat ik nog even wacht op de nieuwe HTC.
Als je voor een Android toestel gaat dan ben je beter af met een Samsung, Sony of Motorola.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Altron het volgende:
Ik mag ook alweer een nieuwe telefoon uitzoeken...
Denk dat ik nog even wacht op de nieuwe HTC.
Samsung? Als ze die belachelijke schil eraf halen misschien wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je voor een Android toestel gaat dan ben je beter af met een Samsung, Sony of Motorola.
Church broeder, 8.1 voegt veel toffe dingen toe, ben benieuwd met wat voor toestellen ze rondom de launch ervan komen, hopelijk wat snapdragon 800s in een <5" formaatquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt. Maar met 8.1 gaan als het goed is de RT apps ook ondersteund worden.![]()
Veel goede veranderingen met 8.1 update.
Verder is er nog wel een afwijkend aanbod aan apps maar qua telefoon is het gewoon meer dan prima. Ik ben veel blijer met de Lumia 920 (ook veel credits aan Nokia voor het maken van een ouderwets degelijke telefoon) dan dat ik met mijn HTC Sensation was.
http://tweakers.net/nieuw(...)indows-phone-81.html
We gaan het zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Church broeder, 8.1 voegt veel toffe dingen toe, ben benieuwd met wat voor toestellen ze rondom de launch ervan komen, hopelijk wat snapdragon 800s in een <5" formaat
S4 Google Edition is top en anders installeer je een andere launcherquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Samsung? Als ze die belachelijke schil eraf halen misschien wel.
Ik weet dat Samsung en Google aan het babbelen zijn maar al die samsung eigen troep zit ik echt niet op te wachten.
M'n moeder heeft sinds de MM btw actie een Nexus 7.. Wat een fucking heerlijk apparaat is dat zeg!!
Jamaar dan heb ik toch nog geen Windows Phone!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
S4 Google Edition is top en anders installeer je een andere launcher
Ga sowieso voor android , een iPhone bijvoorbeeld is echt een no-go.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je voor een Android toestel gaat dan ben je beter af met een Samsung, Sony of Motorola.
Moet zeggen dat ik de laatste tijd niet echt op de hoogte ben van de laatste nieuwe telefoons... dus zal eens effe wat sites afspeurenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
een chineesje een optie wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |