quote:
Wait wut?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Loosduinseweg! Blijf dus lekker in Den Haag, maar ga mn huis uit omdat mn vriendin het zo nodig uit wil maken. Stommerd.
Stomme vriendin had je! Loopt het net weer goed met de studie... Sterkte!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Loosduinseweg! Blijf dus lekker in Den Haag, maar ga mn huis uit omdat mn vriendin het zo nodig uit wil maken. Stommerd.
Die is echt super droogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef Poit het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_family_guy_na.html
Livin' the Dream!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Thx guys, ben inderdaad blij dat ik snel een nieuw crib heb gevonden, donderdag vloertje erin, dan spullen over en een beetje leven opbouwen: werk zoeken, chickies hosselen, mezelf in slaap gamen, you know the drill!
Henze Autobandenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
toilet is een te groot gat, weinig uitdaging om raak te piessenquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
Al snap ik niet wat er mis is met een toilet.
Ik weet wel waar de volgende meet plaatsvindquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef Rossdale het volgende:
Whoop, tijd voor een ultimate mancave dus Spanks!
IK OOKquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik weet wel waar de volgende meet plaatsvind
WHOOP WHOOP DA SHOOOOOOOP!!!!!quote:
Zodat je de hele dag naar die plaatjes kunt kijken?quote:
Nu je het zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |