quote:Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja de 500m, da's lang zat met 3 Nederlandse.
Dank dank!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, dweilpauze. 11:27 beginnen de vrouwen.
Hij blijft mooi. Dat gezicht ookquote:Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was Sjinkie de uberbaas, niemand gaat hem van goud afhouden
[ afbeelding ]
Ik mis alle actie vandaagquote:
Hij gaat die wodka stokende spleetoog helemaal kapot maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was Sjinkie de uberbaas, niemand gaat hem van goud afhouden
[ afbeelding ]
Daarom herhaal ik het even. Misschien dat het de tweede keer wel bij je binnenkomtquote:
quote:
Die schop er achterna maakt het nog erger.quote:
Nee ik lees het mee, ik zit op werk, zonder livestream en zonder radio.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze shorttrack actie zie je nu toch?
Volgens mij kon hij gewoon niet goed tegen zijn verlies?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal hierachter?
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom herhaal ik het even. Misschien dat het de tweede keer wel bij je binnenkomt
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die schop er achterna maakt het nog erger.
Zou kunnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij gewoon niet goed tegen zijn verlies?
Ik heb hem net al afgestreept op de Joris van den Berg Bingo!quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die schop er achterna maakt het nog mooier.
quote:
Oh dan zal ik wel beeldend posten.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik lees het mee, ik zit op werk, zonder livestream en zonder radio.
Ik denk dat vooral die inhaalacties heel veel kracht kosten, omdat je heel weinig ruimte hebt en dus heel snel moet handelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Is dit nou erg vermoeiend? Het lijkt zo vooral techniek.
Is er een bingo van ja?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb hem net al afgestreept op de Joris van den Berg Bingo!
Top!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan zal ik wel beeldend posten.
Laatste paar rondjes gaan ze tegen de vijftig km/u, lijkt me wel enigszins vermoeiendquote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal hierachter?
quote:
Jeetje wat leuk voor je.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef hafcfan het volgende:
Jorien ter mors die woont hier ergens in de buurt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.
Je denkt dat de Amerikanen niet goed zijn in shorttrack?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit is een van de weinige dingen die de Ami's niet kunnen he
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
En terecht! Schandalige actie! Het beste programma op de Nederlandse televisie even 2 weken niet uitzendenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.
[..]
Hij is woedend, en ik ook. Het is ongekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet dat ik weet/quote:
[..]
Ik ging er helemaal van staanquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is woedend, en ik ook. Het is ongekend.
Die zal wel een Maasje doen (qua interview dan).quote:
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |