Top!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan zal ik wel beeldend posten.
Laatste paar rondjes gaan ze tegen de vijftig km/u, lijkt me wel enigszins vermoeiendquote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Is dit nou erg vermoeiend? Het lijkt zo vooral techniek.
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verhaal hierachter?
quote:
Jeetje wat leuk voor je.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef hafcfan het volgende:
Jorien ter mors die woont hier ergens in de buurt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.
Je denkt dat de Amerikanen niet goed zijn in shorttrack?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit is een van de weinige dingen die de Ami's niet kunnen he
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Is dit nou erg vermoeiend? Het lijkt zo vooral techniek.
En terecht! Schandalige actie! Het beste programma op de Nederlandse televisie even 2 weken niet uitzendenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij kreeg te horen dat Wie is de Mol moest wijken voor de Winterspelen. Woedend was 'ie.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet heel explosief zijn. Daarom is deze sport in opkomst in Syrië.
[..]
Hij is woedend, en ik ook. Het is ongekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet dat ik weet/quote:
[..]
Ik ging er helemaal van staanquote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is woedend, en ik ook. Het is ongekend.
Die zal wel een Maasje doen (qua interview dan).quote:
Ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |