Ja die staat ook gewoon geïnstalleerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt ook wel apart de Facebook app op je telefoon geïnstalleerd staan?
Ik vind Free's ook heerlijk zitten voor casual, maar waardeloos om op hard te lopen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:22 schreef _MvN_ het volgende:
Vanavond mijn paar Nike Free uitproberen. Zaten eigenlijk verrassend goed. Om 18.30 mijn eerste kennismaking met een AV.
Dat hoor ik vaker idd. En dan word ik nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vind Free's ook heerlijk zitten voor casual, maar waardeloos om op hard te lopen...
Dat is precies wat de podoloog ook tegen mij zei vanmorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.
quote:Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopenSucces!!! Maar idd wat La_Tramposa zegt...zoek even uit wie je voor je gaat krijgen met dat gesprek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan iemand mij helpen aan een mooi hardloop rondje in de omgeving van Epe/Wissel? (Kilometer of 6/7?) We gaan binnenkort een weekendje weg en dan moeten de hardloopschoenen natuurlijk wel even uitgelaten worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nanook24 op 12-02-2014 16:22:18 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Balen. Hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Kutterdrkut 😞 had ik nou toch gisteren maar gelopen... Ben nu in het centrum, let ik niet op,bij de stoep (sowieso dom in argentinie) ga ik gigantisch door mijn enkelgebeurt me echt nooit, uitgerekend nu, met morgen 2 lange dagen autorijden en dus niet rennen. Even
aankijken maar, hoop dat ik er morgen niet teveel last van heb. Baaldagje dus
Ze wandelen heerlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef Quoi het volgende:
Ik ga die Nike Free's ook nog wel eens voor casual kopenVind ze echt heul cool.
@Levitas: glückwünsche mit deine nachprüfung
Kun je er op wandelen? (Zo ja, dan zal het wel meevallen)quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Kutterdrkut 😞 had ik nou toch gisteren maar gelopen... Ben nu in het centrum, let ik niet op,bij de stoep (sowieso dom in argentinie) ga ik gigantisch door mijn enkelgebeurt me echt nooit, uitgerekend nu, met morgen 2 lange dagen autorijden en dus niet rennen. Even
Balen. Koelen en in beweging houden!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef flipsen het volgende:
Eens even zien hoe verantwoordelijk trainen nog gaat zijn vanavondquote:BBC Look North (Yorkshire)
We're expecting some pretty dreadful weather this evening. Gusts of up to seventy miles an hour generally and as high as eighty miles an hour on high ground. The rain's expected to turn to snow in some places too so blizzard conditions are possible.
Je hebt me anders al een paar keer een fractie van een seconde gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk, nou weet ik ook eens waar ik op kan letten. Iets eerlijker.
Ik heb beiden modellen. En persoonlijk vind ik de ATTACK prettiger lopen. Zowel in de bossen als op het afvalt/fietspaden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Frsh het volgende:
http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-there
Misschien toch maar de FUJI ATTACK eens aantrekken, dat kan ook nog
In mijn onderbewustzijn ergens ja. Wrijf mijn a-sociale trekjes er maar weer inquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je hebt me anders al een paar keer een fractie van een seconde gezien.
Heb je ze niet op z'n kop zitten? Ik heb ze ook en op de verpakking staan ze er bij mij andersom op (niet dat t veel uitmaakt trouwens, denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:50 schreef Eraser127 het volgende:
Zo net weer ff +- 7km gehobbeld. Had afgelopen zaterdag bij de anwb-winkel een setje van die schoenlichtjes gehaald voor ¤5 (afgeprijsd). Alleen omdat ik leer bij mijn hak heb, bleven ze met de "tandjes" niet zitten. Nu met wat klittenband blijft het prima zitten. Ben er blij mee.
Hier ff wat foto's:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |