abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136616545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als er zo'n grote reus als jou in de weg loopt (NOFI) dan bedenken ze zich ook wel 2 keer voor ze een elleboog in je zij planten.

Ja ook weer waar :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:30:19 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136616565
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:24 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Meer geruststelling voor mijn vrouw :) . Ik loop redelijk wat buiten de bebouwde kom, en aangezien ik nu vooral in het donker loop vind ze het prettig dat ze kan zien waar ik ben. En het leek de kinderen leuk via de zelfde functie papa aan te moedigen.
Helder ^O^
F means you're fucked
pi_136618344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:24 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Meer geruststelling voor mijn vrouw :) . Ik loop redelijk wat buiten de bebouwde kom, en aangezien ik nu vooral in het donker loop vind ze het prettig dat ze kan zien waar ik ben. En het leek de kinderen leuk via de zelfde functie papa aan te moedigen.
Je hebt ook wel apart de Facebook app op je telefoon geïnstalleerd staan?
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:12:13 #229
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136620992
Ik zie net dat de Asics Fuji Trabuco er ook in 'neutral' zijn. Ik dacht altijd dat er alleen een corrigerende versie was. Weet iemand dit? Kan iemand dit bevestigen? Zou mijn nieuwe schoenenkeuze een stuk eenvoudiger maken...

O+ ASICS O+
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:17:51 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136621174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Frsh het volgende:
Ik zie net dat de Asics Fuji Trabuco er ook in 'neutral' zijn. Ik dacht altijd dat er alleen een corrigerende versie was. Weet iemand dit? Kan iemand dit bevestigen? Zou mijn nieuwe schoenenkeuze een stuk eenvoudiger maken...

O+ ASICS O+
De Asics shoe-advisor geeft aan dat de GEL-FUJITRABUCO NEUTRAL geschikt is voor een overpronerende loper.
http://www.asics.nl/runni(...)gender=1&pronation=2

Waarom ze m dan Neutral noemen....geen idee

De GEL-FUJIELITE is de trailschoen die geschikt is voor de neutrale lopert
F means you're fucked
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:46:07 #231
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_136621924
Voor de liefhebbers:

https://www.plannederland.nl/towerrun

Zitten wel wat haken en ogen aan deze wedstrijd....
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:50:10 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136622044
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:46 schreef Zelus het volgende:
Voor de liefhebbers:

https://www.plannederland.nl/towerrun

Zitten wel wat haken en ogen aan deze wedstrijd....
Ik krijg een beetje het idee dat de doelgroep voor die run met name vrouwelijk is.

Klinkt goed dus ^O^
F means you're fucked
pi_136622227
Stil vandaag. Iedereen is of aan het werk, of aan het lopen nu het nog enigszins elementvrij weer is.

Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:59:50 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136622329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Zwabberhark het volgende:
Stil vandaag. Iedereen is of aan het werk, of aan het lopen nu het nog enigszins elementvrij weer is.

Fotootje dan maar van wat waarschijnlijk de warmste loop van dit jaar was, de Loop in de Kas van zaterdag j.l.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond juist lekker tegen de storm in lopen O+

Ik ga zaterdag overigens niet voor de testloop, maar voor een gewone langzame duurloop. Wellicht zien we elkaar nog even in de kantine.
F means you're fucked
pi_136622493
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Vanavond juist lekker tegen de storm in lopen O+

Ik ga zaterdag overigens niet voor de testloop, maar voor een gewone langzame duurloop. Wellicht zien we elkaar nog even in de kantine.
Terwijl het zaterdag nog veel harder zal waaien :)
Ik ben benieuwd hoe het zaterdagochtend zal gaan, ik werk vrijdag tot middernacht en van te voren moet ik ook nog iemand oppikken in Delft.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:05:33 #236
387431 Frsh
pi_136622534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:17 schreef YUR het volgende:

[..]

De Asics shoe-advisor geeft aan dat de GEL-FUJITRABUCO NEUTRAL geschikt is voor een overpronerende loper.
http://www.asics.nl/runni(...)gender=1&pronation=2

Waarom ze m dan Neutral noemen....geen idee

De GEL-FUJIELITE is de trailschoen die geschikt is voor de neutrale lopert
Maar die geeft me iets veel te weinig ondersteuning... Ik heb nu de GEL-FUJITRAINER, en die loopt als een trein, maar daar zit dan weer net te weinig profiel/grip onder.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:12:35 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136622753
quote:

SPOILER
Kijk, nou weet ik ook eens waar ik op kan letten. Iets eerlijker.

druk aan 't werk idd :{
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:17:04 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136622883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef Frsh het volgende:

[..]

Maar die geeft me iets veel te weinig ondersteuning... Ik heb nu de GEL-FUJITRAINER, en die loopt als een trein, maar daar zit dan weer net te weinig profiel/grip onder.
Die staat niet eens in de Shoeadvisor -O-
F means you're fucked
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:19:44 #239
387431 Frsh
pi_136622966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Die staat niet eens in de Shoeadvisor -O-
http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-there

Misschien toch maar de FUJI ATTACK eens aantrekken, dat kan ook nog
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:22:50 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136623059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Frsh het volgende:

[..]

http://www.prorun.nl/producten/loopschoenen/review-asics-gelfuji-trainer-2-its-a-jungle-out-there

Misschien toch maar de FUJI ATTACK eens aantrekken, dat kan ook nog
Als de trainer te weinig profiel heeft, lijkt de attack inderdaad de volgende optie :Y
F means you're fucked
pi_136623214
quote:

SPOILER
Nauurlijk hard aan het werk, maar ga nog wel lopen straks.
Met elementen :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136623337
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:12 schreef Frsh het volgende:

O+ ASICS O+
Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:58 #243
387431 Frsh
pi_136623448
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:31 schreef thettes het volgende:

[..]

Als je een beetje in de buurt van Amsterdam woont kun je gewoon langs de asics winkel bij de ingang van het vondelpark (Stadhouderskade). Die testen je voet/loop naar het schijnt nog eens echt goed en weten uiteraard alles van asics schoenen.
Das inderdaad een goede. Eens kijken of ik nog naar t Leidseplein moet binnenkort.
pi_136623509
Frsh, Wat was je vroeg! :o Stiekem vind ik jouw loopjes alleen al leuk omdat het bekend terrein is.

Ik wil heel graag lopen maar de tandarts heeft maandag een kies getrokken en alles wat ik doe dendert nog steeds door in mijn kaak dus maar even niet.

Wel ben ik vanmorgen bij de podoloog geweest waar bleek dat ik bij mij linker voet bijna het hele middenstuk niet op de grond zet en ik inderdaad proneer. Ze gaat dus zooltjes voor me maken om e.e.a. te corrigeren.
Wat ik wel apart vond was dat ze mijn Asics GT-2000 een neutrale schoen vond. Volgens haar had een anti-pronatie schoen ook een verhard blok in de hak en dat hebben deze schoenen niet. Volgende week kan ik mijn zooltjes al ophalen, ik ben benieuwd.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:55:25 #245
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_136624073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:37 schreef Nanook24 het volgende:
Frsh, Wat was je vroeg! :o Stiekem vind ik jouw loopjes alleen al leuk omdat het bekend terrein is.

Ik wil heel graag lopen maar de tandarts heeft maandag een kies getrokken en alles wat ik doe dendert nog steeds door in mijn kaak dus maar even niet.

Wel ben ik vanmorgen bij de podoloog geweest waar bleek dat ik bij mij linker voet bijna het hele middenstuk niet op de grond zet en ik inderdaad proneer. Ze gaat dus zooltjes voor me maken om e.e.a. te corrigeren.
Wat ik wel apart vond was dat ze mijn Asics GT-2000 een neutrale schoen vond. Volgens haar had een anti-pronatie schoen ook een verhard blok in de hak en dat hebben deze schoenen niet. Volgende week kan ik mijn zooltjes al ophalen, ik ben benieuwd.
Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!

Ik loop nog met Evy, maar vind het niet zo heel fijn. Toch maar op zoek naar iets anders.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:03:00 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136624347
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:55 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Dat verbaast me (ik loop er zelf ook op). Fijn dat je nu zooltjes krijgt!

Ik loop nog met Evy, maar vind het niet zo heel fijn. Toch maar op zoek naar iets anders.
Wat vind je er niet fijn aan?
F means you're fucked
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:04:13 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136624401
Volgens mij heeft de GT-2000 ook maar een kleeeeeeeeeeein beetje anti-pronatie :)
Ik vind in die flagship store heel overzichtelijk dat per schoen staat aangegeven of het anti-pronatie - supinatie - of neutraal is en de mate van stabiliteit, demping, het gewicht van de schoen, etc.. Dat staat wel op meerdere plekken op internet, maar hier echt heel duidelijk en overzichtelijk.

Dus als je Asics wilt kopen: echt een must-do :Y
pi_136624746
Als ik op internet kijk lees ik dat de schoen die ik laatst heb gekocht (GT-3000) iets meer ondersteuning bied dan de GT-2000. Denk dat het klopt dat Quoi zegt dat GT-2000 maar heel klein beetje anti-pronatie is.
pi_136626286
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.

Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopen :)

SPOILER
pi_136626452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Levitas het volgende:
En dan is anti-pronatie nog niet echt corrigerend (het zet in ieder geval niet je voet helemaal recht, zoals een steunzool dat wel doet bijv.). Het geeft enkel meer demping, en vaak is dat wat verder naar de hak, wat niet altijd het zwakke punt is bij alle lopers.

Morgen een (hopelijk) vruchtbare dag voor de boeg, en die gaan we lekker afsluiten met weer wat kilometertjes hardlopen :)

SPOILER
Ehhh ik zou voor je gesprek even uitvinden wat die man precies doet ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')